تاکنون ۵۰۰۰نفر به کمپین جهانی «محمد(ص) کیست؟» پیوستند

کمپین جهانی «محمد (ص) کیست؟» در روزهای آغازین ماه شعبان،با هدف معرفی شخصیت حقیقی پیامبر اسلام به جهانیان و هم‌راستا با مطالبه رهبر معظم انقلاب در نامه هایی که به جوانان اروپای غربی و آمریکای شمالی در مسیر آشنایی جهانیان با زندگی راستین حضرت رسول (ص) آغاز به کار کرد.

در این مدت کوتاه که از آغاز برگزاری کمپین می گذرد موفق به جذب دل های بیدار مردم از سراسر دنیا شده است.تعداد افرادی که از طریق شبکه های اجتماعی به این کمپین پیوستند حدود 5000نفرند که ازحدود سی کشور از سراسر دنیا که شامل کشورهای کانادا، سوییس، ترکیه، مالزی، سنگاپور، نیجریه و… می شوند.


این کمپین، حرکتی است برخاسته از متن امت اسلامی در معرفی سیره نبی اکرم به‌ عنوان سرآمد تمامی پیامبران که در تلاش است تا علاوه بر ایجاد وحدت در میان مسلمین جهان، در مقابل هجمه‌های اخیر به شخصیت وارسته رسول خدا (ص)، بایستد و تصویری صحیح از روایتگر صلح، امنیت و آرامش را به جهانیان هدیه کند.

 


جمع آوری نظرات مشارکت کنندگان در این کمپین علاوه بر شبکه های اجتماعی و سایت اختصاصی کمپین از طریق اپلیکیشن داستانی انیمیشنی محمد(ٌص) کیست؟ صورت می گیرد. علاوه بر مشارکت مخاطبین در خارج از کشور، تاکنون تنها از داخل کشور بیش از هزار نظر به اشتراک گذاشته شده است.


علاقه مندان به شرکت در این کمپین می توانند با مراجعه به سایت اختصاصی کمپین به نشانی  www.whoismuhammad2016.com علاوه برآشنایی نحوه پیوستن به این کمپین، نظرات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.