آیا کرونا از نشانه های ظهور منجی است؟

کرونا،ظهور منجی

سلام بر آخرین گل سرسبد بوستان امامت و ولایت که با آمدنش دنیا گلستان خواهد شد.
منتظران بهار را مژده که در پانزدهم شعبان ،دوازدهمین ستاره درخشان در آسمان ولایت طلوع کرد،میلادش از هر سو رحمت است میلادش بشارت دهنده‌ عدالت در سراسر گیتی است.

سلام بر گل نرگس، سلام بر قرآن ناطق، سلام بر جان جانان، سلام بر امید مستمندان، سلام بر عدالت گستر، سلام بر منجی عالم بشریت، خوش آمدی‌ ای آفتابی‌ترین آفتاب.

حضور قلبی ده‌ها میلیون منتظر
شهر مقدس قم امروز در نیمه شعبان، در سالروز میلاد عدالت گستر جهان،حضرت ولی عصر(عج) به ویژه مسجد مقدس جمکران حال و هوای غریبی دارد،امسال برخلاف سال های گذشته خبری از بساط جشن و شادمانی در کوچه ها و خیابان های شهر با وجود ویروس منحوس نیست.

خانه به خانه این شهر اما حال و هوای جشن و شادمانی دارد ،امسال مردم در منازل دست های دعا را به سوی آسمان ها گشوده اند و  دعای الهی عظم البلاء بر لب زمزمه می کنند.

امروز جهان برای رفع بلایی عالمگیر، بی قرار تر از همیشه در انتظار منجی است .در این اوضاع کرونایی دلدادگان، چشم انتظار  از جای جای کشور دل هایشان را به مسجد مقدس جمکران میعادگاه منتظران گره زده اند،ارتباط قلبی ارادتمندان حضرت ولی عصر(عج)با حسرت دوری از این مکان مقدس در سالروز میلاد ، ارتباطی فراتر از مکان و زمان است،چرا که مسافت مانعی برای توسل نیست جشن میلاد امام زمان امسال با اجتماع میلیونی دل های منتظر رقم می خورد.

 منتظران ظهور

مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)منتهی به مسجد مقدس جمکران هزاران خادم  امام عصر(عج)هر ساله در تدارک جشن نیمه شعبان بود و با برپایی ایستگاه های صلواتی عشق و ارادت خود را به ساحت امام زمان(عج)نشان می دادند اما در این روزها کرونایی ایستگاه های صلواتی ،اسمشان شده موکب های سلامت و  در نقاط مختلف در حال خدمت رسانی  و برای مقابله با کرونا پای کارند.

منتظر که باشی باید در همه حال آماده باشی برای پا در رکاب امام زمان(عج)خادمان منتظر این روزها با برپایی موکب‌ سلامت به صورت جهادی با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی  میان نیازمندان و ضدعفونی معابر و هرکس به طریقی به خدمت رسانی و مبارزه با ویروس کرونا مشغول هستند.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.