موضوعات: "اعتقادی" یا "ایام فاطمیه" یا "شهدا"

استفتاء از مقام معظم رهبری در خصوص مقدار مهریه

مقام معظم رهبری، مقدار مهریه

در پی طرح برخی مباحث در خصوص اصلاح قانون مهریه و تعیین سقف برای آن، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به یک استفتا، تلویحا تعیین سقف برای مهریه را از نظر شرعی رد کردند.

 «اقتصادآنلاین» در ادامه نوشت: در فتوای مقام معظم رهبری در پاسخ به یک استفتا در خصوص تعیین سقف مهریه آمده است: «به طور کلی، در اسلام مهریه مقدار معینی ندارد، بلکه مقدار آن، چیزی است که زوجین به آن رضایت پیدا کنند. البته از طرف زیادی مستحب است که از مهر السنه بیشتر نباشد و مقدار مهرالسنة ۵۰۰ درهم (حدود ۱۲۵۰ گرم نقره) است و قیمت آن موکول به عرف بازار است.»

آیا کرونا از نشانه های ظهور منجی است؟

کرونا،ظهور منجی

سلام بر آخرین گل سرسبد بوستان امامت و ولایت که با آمدنش دنیا گلستان خواهد شد.
منتظران بهار را مژده که در پانزدهم شعبان ،دوازدهمین ستاره درخشان در آسمان ولایت طلوع کرد،میلادش از هر سو رحمت است میلادش بشارت دهنده‌ عدالت در سراسر گیتی است.

سلام بر گل نرگس، سلام بر قرآن ناطق، سلام بر جان جانان، سلام بر امید مستمندان، سلام بر عدالت گستر، سلام بر منجی عالم بشریت، خوش آمدی‌ ای آفتابی‌ترین آفتاب.

حضور قلبی ده‌ها میلیون منتظر
شهر مقدس قم امروز در نیمه شعبان، در سالروز میلاد عدالت گستر جهان،حضرت ولی عصر(عج) به ویژه مسجد مقدس جمکران حال و هوای غریبی دارد،امسال برخلاف سال های گذشته خبری از بساط جشن و شادمانی در کوچه ها و خیابان های شهر با وجود ویروس منحوس نیست.

ادامه »

فرازهایی از زیارت عاشورا با صدای دلنشین سردار دلها سلیمانی

دانلود فایل با لینک مستقیم

فیلمی از لحظات معنوی قرائت زیارت عاشورا توسط شهید حاج قاسم سلیمانی

تحریف منجی در هالیوود/ سخنرانی رائفی پور

سخنرانی علی اکبر رائفی پور

سند۲۰۳۰، هتل اسپیناس و پایتخت ۶

?خیلی ها پایتخت ۶ را نقد کردند، دوستان عدالت خواه از ماجرای پول کثیفی گفتند که تنابنده گرفته، رسانه ای ها هم از سکانس آخر سریال گفتند و شباهتش به یک فیلم فارسی، اما مسائلی از این دست اگر چه مهم، فرعی هستند و حواس ما را از #اصل ماجرا پرت می کنند.

?رحمت مشغول دل دادن و قلوه گرفتن است با یک زن شوهردار ! دختر محمود نقاش با پیشینه جواب رد به نقی و طلاق از همسرش، سوژه پسر خاله نقی یعنی ارسطو شده است، نقی هم هنوز بی خیال این زن نشده و دوست دارد که هنگام صحبت هما با طاهره، خودش هم باشد. دوقلوها مدام #دروغ می گویند

ادامه »

کلیپ میلاد امام زمان (عج) / نریمانی

ألـلَّـھُـمَــ ؏َـجِّـلْ لِوَلـیِـڪْ ألْـفَـرَج

عنِ الصّادِقِ ـ عَلَیْهِ السَّلامُ ـ قالَ: شِیعَتُنا خُلِقُوا مِنْ فاضِلِ طِینِتِنا وَ عُجِنُوا بِماءِ وَلایَتِنا یَحْزَنُونَ لِحُزْنِنا و یَفْرَحُونَ لِفَرَحِنا.

امام صادق ـ علیه السلام
فرمود:
شیعیان ما از بقیه خمیرمایه اولیه آفریش ما آفریده شده اند
ولایت ما در سرشت آنان عجین گشته است و آنان با خوشی ما خوشحال و با ناراحتی ما ناراحتند.

  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران