۲۱ تیر؛ آخرین مهلت نهایی‌ کردن ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان افزایش ظرفیت عتبات دانشجویی

محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بر اساس برنامه قرار بود در این دوره  ۱۳هزار نفر دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام شوند، اما به دلیل استقبال زیاد، این تعداد به حدود ۱۷ هزار نفر افزایش داده شد.

 

وی افزود: قرعه کشی جدید مربوط به افزایش سهمیه عتبات دانشگاهیان ۱۵ تیر ماه از میان ثبت نام کنندگان عتبات که در قرعه کشی مرحله اول پذیرفته نشده بودند، انجام شد و نفرات برگزیده اصلی و ذخیره در سایت لبیک معرفی شدند.

 

زارع گفت: مهلت نهایی کردن ثبت نام برای پذیرفته شدگان قرعه کشی افزایش ظرفیت تا ۲۱ تیر ماه  است و زمان تحویل مدارک به رابطین و واریز هزینه سفر حدودا یک ماه قبل از اعزام، با ارسال پیامک و یا  توسط سامانه برای هر کاروان بطور مجزا اعلام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: افراد پذیرفته شده در قرعه کشی افزایش ظرفیت که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند، برای تهیه گذرنامه باید حداکثر تا ۲۳ تیر ماه فرم تعهد نامه محضری که در دفترچه راهنما موجود است را، جهت اخذ مجوز خروج از کشور تکمیل و به مسئول عتبات استان خود تحویل دهند.

 

زارع گفت: زائرین پذیرفته شده در صورت نیاز به دریافت وام، می توانند پس از نهایی کردن ثبت نام به شعب بانک ملت مراجعه کنند.

 

وی در خصوص وضعیت زائرین ذخیره مرحله اول قرعه کشی نیز گفت: افزایش ظرفیت در این دوره تاثیری در وضعیت زائران ذخیره دوره اول ندارد و قرعه کشی جدید صرفا در تاریخ هایی است که تقاضای بیشتری داشته است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.