ورود شما را به عرصه «بی‌سوادان» تبریک عرض می‌کنیم!/ اهدای ساعت شماطه‌‌‌دار و لوح بیداری به صالحی

 

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به دلیل اظهارات اخير صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در حوزه توطئه چيني هاي غرب، ساعت شماطه داری را به همراه لوح بیداری به رئیس انرژی اتمی اهدا کردند؛ که متن این لوح به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی

 «لوح بیداری» 

دانشمند ارجمند جناب آقای دکتر صالحی 

ریاست محترم سازمان انرژی اتمی کشور

نظر به اظهارات کار‌شناسانه و ارزشمند حضرتعالی پیرامون کارشکنی‌ها و توطئه‌های صورت گرفته توسط غرب در روند اجرای برجام و ابراز نگرانی در این حوزه بر خود لازم می‌دانیم ورود شما استاد ارجمند را به عرصه «بیسوادان» تبریک عرض کنیم. 

 

بدیهی است ورود به این جرگه مستلزم تحمل برچسب‌ها و توهین‌های فراوانی خواهد بود که در این راه پرخطر برایتان از خدای متعال صبر فراوان مسئلت می‌کنیم. هرچند موارد مطروحه توسط شما و ابراز نگرانی از بدعهدی‌های طرف مقابل مدت‌ها قبل نیز توسط فرزندان انقلابی این مرز و بوم مطرح شده بود. 

 

 با آنکه بیانات احساسی و حمایت‌های پرخروش شما از برجام تاثیر به سزایی در روند تصویب آن در مجلس داشت، امید است اظهارات امروز شما کفاره قسم‌های جلاله دیروزتان باشد. 

 

ضمنا به پیوست این نامه ساعت شماطه داری جهت خواب نماندن در بزنگاه‌های کشور و عدم تکرار تجربه‌های تلخ گذشته به حضورتان تقدیم می‌گردد. 

 

با تقدیم احترامات فراوان و توفیق خدمتگزاری برای شما و مجموعه همکارانتان در سازمان انرژی اتمی کشور

اهدایی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

 

 
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.