غنی سازی اوقات فراغت با تلویزیون یا ماهواره؟

غنی سازی اوقات فراغت با تلویزیون یا ماهواره؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خانواده ها باید برای اوقات فراغت فرزندان برنامه ریزی درست انجام دهند تا از هدر رفتن نیروی آنها و موفقیت دشمنان ما برای کشیدن جوانان به مسیرهای انحرافی، اعتیاد و افسردگی جلوگیری شود.

وقات فراغت در فرهنگ اجتماعی سازمان بیکاری و استراحت تلقی می شود افراد زیادی برنامه ای برای اوقات فراغت  خود ندارند و به دنبال اجرای برنامه های لحظه ای هستند یعنی به محض روبه رو شدن با آن برنامه ریزی پیش بینی  نشده می کنند.

ادامه

جعفر بای آسیب شناس عنوان کرد: تعطیلات طول سال  همه اوقات فراغت دانش آموزان، نوجوانان و جوانان است  حداکثر برنامه ریزی آنها در چند کلاس خلاصه می شود ، تنها تعداد کمی از دانش آموزان برای فراغت خود تفریع یا ورزش تعریف شده دارند و بقیه در انتظار گذراندن روز، هفته و ماه هستند.v align="justify"> 
این آسیب شناس در پایان افزود: تلویزیون یکی از ابزار پرکردن اوقات فراغت است که در حال حاضر  با ایجاد شبکه های منظم و دیدنی به رقابت با ماهواره ها پرداخته و در این زمینه کارنامه قابل قبولی گرفته است موبایل  نیز از دیگر ابزار زمان بیکار قلمداد می شود  تا جایکه افراد تمامی وقت  خود را با آن می‌گذرانند و حتی موجب می شود از هدف اصلی خود دور شوند.

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.