روحانی دستور رسیدگی به دارایی‌‌های نعمت زاده و زنگنه را هم صادر کند

 

وحید شورابی، مسئول شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی ، ضمن تشکر از رئیس جمهور بابت صدور دستور ویژه رسیدگی به حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی گفت: مردم نمی توانند ببینند برخی کارگران بابت مطالبه حقوق خود که توسط کارفرما تضییع شده، شلاق بخورند و عده ای در این نظام آن هم از جیب بیت المال، به آلاف و علوف برسند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: قوه قضاییه نیز باید بابت سوء استفاده از بیت المال توسط برخی مدیران، آنان را مجازات سختی کند، تا این افراد بدانند اجرای احکام قضایی فقط مشمول کارگران نشده، بلکه تنبیه کارگزاران در نظام اسلامی در صورت دست اندازی به بیت المال، بسیار سخت تر از افراد عادی جامعه باید باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: البته از رئیس جمهور محترم می خواهیم دستور بررسی اموال و دارایی افرادی چون نعمت زاده و بیژن زنگنه را نیز صادر کند. همچنین دستور رسیدگی به قرارداد کرسنت نیز اهمیتش کمتر از حقوق نجومی مدیران نیست.

 

شورابی گفت: البته همانطور که قبلا نیز اعلام کرده ایم منتظریم دانشگاه آزاد اسلامی نیز دستور رسیدگی به حقوق نجومی برخی مدیران این دانشگاه را صادر کند و فیش حقوقی مدیران دانشگاه آزاد نیز منتشر شود.

 منبع: خبرگزاری دانشجو

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.