دولت از صدای بالای ثروتمندان هراس دارد و به مستضعفین زور می‌گوید

 

 

موسی‌الرضا ثروتی، عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص حذف دهک های بالای جامعه گفت: از روز آغازین مصوبه  قانون هدفمندی یارانه ها از سوی دولت ها  بخوبی اجرا نشد و دولت یازدهم در زمان تبلیغات انتخاباتی بسیار شعار داد که در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها چنین و چنان خواهد کرد، اما اقدام مناسبی در این راستا انجام نداد.

ادامه

وی در ادامه افزود: دولت تدبیر و امید در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها خلاف قانون رفتار کرد و مسیر دولت گذشته را در دستور کار خود قرار داد و متاسفانه جرأت و شهامت اصلاح رویه اجرای قانون را نداشت؛ سه سال است که مجلس در بودجه حذف دهک های بالای در آمدی را تصویب کرده است اما این دولت است که شهامت و جرأت اصلاح قانون را ندارد.

 

ثروتی گفت: نمایندگان اختیار حذف دهک های پر درآمد جامعه را به دولت داده تا این دهک ها را حذف کند و یارانه آنان را به دهک های درآمدی پایین جامعه بدهد.

 

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس  در ادامه به قانون مجلس در خصوص پرداخت 40 درصد حقوق به مددجویان اشاره کرد و افزود:مطابق قانون  دولت می بایست به مددجویان کمیته امام خیمنی (ره)  بایستی ماهی سیصد هزار تومان پرداخت کند اما امروز دولت به مددجویان ماهیانه 50 هزار تومان می دهد و از آنجایی که صدای مستضعفین بالا نیست دولت به این قشر از جامعه زور می گوید و به دنبال سرکوب این قشر ضعیف جامعه است.

 

ثروتی بیان کرد: دولت بخاطر این که صدای اقشار پردرآمد بلند است، از این قشر ترس و واهمه دارد از این رو تنها بر اقشار ضعیف جامعه زور می گوید و این روش ظالمانه ای است که دولت برای خود در نظر گرفته و این گونه رفتار در جامعه اثر معکوس خواهد گذاشت، امیدوارم رئیس جمهور در  آخرت و در پیشگاه خداوند بتواند جواب مستضعفان جامعه را بدهد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو


 
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.