تجمع صدها مسلمان آمریکایی در سالگرد تخریب بقیع

صدها مسلمان آمریکایی در سالگرد تخریب بقیع مقابل سفارت عربستان در پایتخت آمریکا تجمع کردند.
 
در سالگرد حادثه تأسف بار تخریب بقیع توسط فرقه متعصب حاکم در عربستان سعودی، جمعی از مسلمانان آمریکا روبروی سفارت آل سعود در واشنگتن دست  به تجمعی اعتراضی زدند.

 
این شرکت کنندگان پلاکاردهای در دست داشتند که روی آنها نوشته بود: ” قبرستان بقیع را بازسازی کنید، وهابی همان داعش است که مسیحیان و مسلمانان را ترور می کنند؛ وهابی ترور را متوقف کن!”
 
در ادامه این برنامه بعد از چندین سخنرانی، شرکت کنندگان نماز ظهر و عصر را به جماعت برگزار کردند و در ادامه زیارت عاشورا قرائت شد.
 
خانم مدیا بنجامین رهبر گروه کد پینک از فعالین مدنی آمریکا نیز در سخنرانی خود گفت: ” من یک یهودی آمریکایی هستم و می دانم  هر ساله عربستان اسلحه های شرکت های آمریکا را خریداری می کند و آمریکا هم در برابر جنایاتش لب به سکوت می بندد". وی ادامه داد:"ما خواهان افشای 28 صفحه ای هستیم که از تروریست بودن سعودی ها در یازده سپتامبر پرده بر می دارد و همچنین خواهان ممانعت از بمباران یمن و کشته شدن کودکان توسط سعودی ها هستیم". 
 
مسلمانان سپس تا مقابل کاخ سفید راهپیمایی کردند.
منبع: خبرگزاری دانشجو
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.