برخی در داخل می‌خواهند سپاه و شورای نگهبان را ناکارآمد نشان دهند/ آمریکا جنگ احزاب راه انداخته است

 

سردار محسن رضایی صبح امروز در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سالروز عملیات بازی‌دراز که در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن تمام تمرکز خویش را برای ضربه زدن به اساس و پایه‌های نظام اسلامی به کار گرفته و البته در این راه از فاز جنگ نظامی بیرون آمده و با اقداماتی دیگر به دنبال بر هم زدن وحدت مردم است.

ادامـــه

وی به تفرقه‌افکنی دشمن برای از بین بردن روحیه اتحاد و وحدت اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و عرصه حضور باشکوه مردم در حمایت از نظام اسلامی است.>

 

رضایی به هجمه‌های دشمن علیه نهادهای انقلابی همچون شورای نگهبان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه داریم با حفظ وحدت و ولایتمداری، پاسدار خون شهدا باشیم و یکی از ضرورت‌های پیشرفت، حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی با داشتن روحیه اخوت و برادری است.

 

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، به عملیات بازی‌دراز در شرایط بسیار سخت و مناطق جغرافیایی صعب‌العبور اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام با اطاعت از ولی‌فقیه، این ارتفاعات را از دشمن پس گرفتند و امروز نیز به همین روحیه بسیجی و انقلابی در عرصه‌های دیگر نیاز داریم.

 

رضایی یکی از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان یک نهاد انقلابی و مدافع ارزش‌های انقلاب، دفاع از مرزها دانست و خاطرنشان کرد: قرار نیست سپاه بنشیند و وقتی مرزها ناامن شد وارد کار شود، یا اینکه برخی با مغلطه دیرینه، ورود سپاه به عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… را دخالت عنوان می‌کنند، باید بدانند سپاه از یک جناح سیاسی دفاع نمی‌کند و اگر هر کسی بخواهد برای نظام و ارزش‌های انقلاب، خطرساز باشد، سپاه سکوت نخواهد کرد.

 

وی با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با تأکید بر موضوعات اقتصادی، امسال را با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند که این نامگذاری فقط برای گذشتن از تحریم‌ها نیست، چرا که این نامگذاری برای عبور از تردید برخی از افراد در داخل در اقدامات اجرایی و عملیاتی نیز کارساز است.

 

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی، امروز در عرصه‌های مختلف مایه مباهات است، خاطرنشان کرد: برخی با سنگ‌اندازی در مسیر ارزش‌های اسلامی و همچنین فشارهای خارجی همچون تحریم‌ها، به دنبال ناکارآمد نشان دادن این بخش هستند و برخی افراد در داخل، با تردید منتظر تعیین تکلیف رابطه با آمریکا هستند و در این شرایط باید مراقب ارزش‌های اسلام و انقلاب باشیم.

 

این مسئول با تأکید بر اینکه امروز آمریکا سیاست‌های استکباری خود را در منطقه و ایران دنبال می‌کند، عنوان کرد: آمریکا جنگ احزاب را در منطقه پیاده کرده و تمام تلاش خود را با ابزار مختلف برای راه‌اندازی این جنگ در داخل ایران به کار انداخته است.

 

به گفته فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفاع از ارزش‌های انقلاب یک ضرورت است و ملت ایران اسلامی همواره با تمام وجود در راه اسلام و انقلاب ایستادگی کرده‌اند و مردم کرمانشاه از ابتدای انقلاب تاکنون رشادت‌های زیادی در مسیر دفاع نظام اسلامی از خود نشان داده‌اند.

 
 


 
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.