برخورد شدید یگان ویژه با دانشجویان معترض مقابل وزارت نفت

به دلیل تجمع دانشجویان مقابل وزارت نفت در اعتراض به قراردادهای جدید نفتی، گارد ویژه نیروی انتظامی از صبح امروز با حضور پرشمار در مقابل این وزارتخانه اقدامات امنیتی را در پیش گرفت به طوری که اجازه توقف معترضان مقابل وزارت خانه را نمی‌دادند.

براساس این گزارش به محض حضور دانشجویان مقابل وزارت نفت گارد ویژه با دانشجویان معترض درگیر شده و به ضرب و شتم آنان پرداختند. تعدادی از دانشجویان معترض نیز توسط گارد ویژه بازداشت شدند.

گفتنی است در حالی گارد ویژه با برخورد شدید و بازداشت دانشجویان باعث متفرق شدن جمعیت شد که کارشناسان معتقدند در سال‌های آتی و در صورت به نتیجه رسیدن این قراردادها فسادهای اقتصادی متعددی مانند کرسنت از آن بیرون خواهد آمد.

این تجمع با دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران و جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار شده است.

در همین زمینه تدینی، عضو جنبش عدالت خواه دانشجویی که در تجمع صبح امروز دانشجویان مقابل وزارت نفت حضور داشت گفت: به محض رسیدن دانشجویان مقابل وزارت نفت گارد ویژه نیروی انتظامی به سمت دانشجویان حمله کرد که مانع تجمع دانشجویان شود.

وی افزود: موتورهای یگان ویژه با سرعت به جمع دانشجویان خانم می‌آمدند و با باتوم به زد و خورد دانشجویان پرداختند.

عضو جنبش عدالت خواه دانشجویی خاطر نشان کرد: پلیس علاوه بر ضرب و شتم شدید دانشجویان بسیاری از دانشجویان پسر را بازداشت کردند.

تدینی خاطر نشان کرد: ۳۰ نفر از دانشجویان در این تجمع توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.