۱۳ اثر به عنوان آثار برگزیده هفدهمین همایش کتاب سال حوزه انتخاب شدند

مهدی حقی

دبیر هفدهمین کتاب سال حوزه گفت: در هفدهمین کتاب سال حوزه و پس از داوری‌های انجام شده از میان ۹۱۱ اثر ۳۹ اثر به عنوان آثار کاندیدای برگزیده که از این میان ۱۳ اثر برگزیده و ۸ اثر شایسته تقدیر شدند و یک ناشر برگزیده و ۴ ناشر شایسته تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام مهدی حقی پیش از ظهر امروز در همایش کتاب سال حوزه که در سالن همایش مدرسه علمیه امام موسی کاظم برگزار شد، اظهار داشت: 911 کتاب و پایان نامه به دبیرخانه کتاب سال حوزه ارسال شد که این آثار توسط 330 داور مورد ارزیابی قرار گرفت و آثار برگزیده پس از تحقیق و بررسی انتخاب شد.

دبیر هفدهمین کتاب سال حوزه گفت: از میان 911 اثر 253 اثر به مرحله بعد راه پیدا کرد که 23 درصد آثار به علوم انسانی پراخته است و 9 اثر برگزیده در زمینه علوم انسانی است.

حقی بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته آثار قرآنی و تفسیری با کسب 75 امتیاز رتبه اول را به خود اختصاص دادند، در هفدهمین کتاب سال حوزه و پس از داوری‌های انجام شده از میان 911 اثر 39 اثر به عنوان آثار کاندیدای برگزیده که از این میان 13 اثر برگزیده و 8 اثر شایسته تقدیر شدند و یک ناشر برگزیده و 4 ناشر شایسته تقدیر شدند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.