کمیسیون اصل ۹۰ مسئول بررسی لابی‌گری «فریدون» شد

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  با اشاره به لابی‌گری حسین فریدون برادر و دستیار رئیس‌جمهور در انتصاب مدیران عامل میلیاردی بانک‌ها اظهار داشت: شنیده‌ها حاکی از این است که آقای فریدون در انتصاب مدیران عامل بانک‌ها اختیاراتی دارد و یا لابی‌گری می‌کند که خب باید پاسخگوی اتفاقات بعدی آن‌هم باشد.




وی پیرامون فیش‌های حقوقی نجومی برخی مسئولان دولتی یادآور شد: اخیراً نیز که بحث حقوق‌های غیرمتعارف مطرح‌شده و مدیران عامل بانک‌ها مورد ظن این مسئله هستند.  البته از فیش حقوقی بعضی از آنها رونمایی شده است. حالا اما با توجه به سخنان رییس سازمان بازرسی کل کشور علامت سؤال بر روی برادر رئیس‌جمهور گذاشته‌شده است.

s="res">

نقوی حسینی بابیان اینکه نشانه رفتن نوک پیکان حملات به سمت فریدون امری طبیعی است یادآور شد: وی این لابی‌گری را انجام داده ازاین‌رو طبیعی است که سوظن‌ها به سمت دستیار رئیس‌جمهور نشانه رود.


نماینده مردم ورامین در ادامه بیان داشت: حسین فریدون پیشنهاددهنده، مدیرعامل بانک رفاه بوده و برای انتصاب آن تلاش کرده است. وی باید در این زمینه پاسخگو باشد.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با اشاره به اقدامات مجلس درباره لابی‌گری برادر رئیس‌جمهور در انتصاب مدیران عامل برخی بانک‌ها یادآور شد: مجلس شورای اسلامی مسئولیت این موضوع را بر عهده کمیسیون اصل 90 مجلس گذاشته و این کمیسیون در نظر دارد تا همه ابعاد مسئله را بررسی کند.
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.