پیام تبریک کوثر بلاگ بمناسبت سال جدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

 


خداوند متعال را بر همه نعمتهایش سپاسگزاریم که به ما عمری عنایت فرمود تا باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر راداشته باشیم و با تدبر و تعلق بر آنچه که گذرانده ایم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

در سالی که گذشت خواهران وبلاگ نویس با حضور شایسته و فعالیت های بی سابقه خود که همواره با ایمان و خلوص همراه بود، از توانایی های خود و ظرفیت های فضای مجازی برای تبلیغ آموزه ها و ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام بخوبی استفاده کردند و منشأ ثمرات بسیاری شدند. نوروز برای ما الگویی از همدلی و وحدت به عنوان رمز پیروزی است. در سال جدید نیز برای تحقق اهداف والای خود با قاطعیت و پشتکار در سایه الطاف الهی همراه با یکدیگر تلاش نمائیم تا إن شاالله عطر معنویت را در میان کاربران دنیای مجازی آکنده کنیم.

از آنجایی که خداوند متعال نیز در قرآن کریم تأکید می فرماید: «و لئن شکرتم لازیدنکم» لازم است زحمات و تلاش های خالصانه و ارزشمند تمامی وبلاگ نویسان دینی کوثر بلاگ خصوصاً مشارکت کنندگان در طرح ها، فراخوان ها، مسابقات و اعضای تیم فعالان سامانه و سایر افرادی که با این مجموعه به نوعی در ارتباط هستند و همکاری دارند، را ارج نهاده و از همه شما تشکر و قدردانی نماییم. آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز را به همه ایرانیان خصوصاً وبلاگ نویسان کوثر بلاگ تبریک عرض نموده با امید به فردایی بهتر و پربارتر امیدواریم سال جدید با عنایات خاص پروردگار متعال، سالی پرثمر، موفق تر و سازنده تر همراه با شادکای، کامیابی، سلامت و سعادت برای شما و خانواده های محترمان باشد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.