واکنش طنز دانشجویان و فعالین مجازی ایرانی به ترامپ

 

 

 

 

 

 

 


از گوسفند کلاه‌قرمزی تا ایوانیکا!/ #ترامپ_دهانت_را_ببند

با فروکش گرد و خاک حملات ترامپ به ایران و پاسخ مقتضی فعالین مجازی به دشمنی امریکا و حمایت از منافع ملی، عده‌ای ترجیح دادند با زبان طنز با گاوچران امریکایی مواجه شوند.
زیاده‌خواهی، بدعهدی و عدم پایبندی آمریکا به توافقات به عنوان موضوع روز همواره مورد توجه کاربران ایرانی قرار داشت و مطالب طنز، عکس و پوسترهای مختلفی در این زمینه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده می‌شود که در ادامه بخشی از واکنش‌های طنز مردم

در مقابل لگد شدن برجام توسط امریکا آورده شده است.
یکی از کاربران توییتر، غیرمستقیم به ماجرای مشهور و البته اثبات نشده بسته‌ای که در اتاق اوباما یافت شد و در آن نامه‌ای از سردار قاسم سلیمانی خطاب به اوباما نوشته شده بود، اشاره کرد. متن نامه یک خط بود: لازم باشد از این هم نزدیکتر می‌شویم!

وی همین نکته را به شیوه‌ای متفاوت در مورد ترامپ نوشت و گفت: #ترامپ شب میره دست شویی یهو برقا میره دوتا چشم مخوف ازتو سایه درمیاد میگه: لازم باشه ازاینم نزدیک ترمیشیم.
از گوسفند کلاه‌قرمزی تا ایوانیکا ترامپ

نرگس بهشتی از فعالین خراسانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل به مساله خلیج ع. ر. ب.‌ی واکنش نشان داد و نوشت: حالاکه ترامپ خلیج فارس رو میگه خلیج عربی مام امریکای شمالی جنوبی رومیگیم خراسان شمالی و جنوبی.
 
از گوسفند کلاه‌قرمزی تا ایوانیکا ترامپ

کاربری دیگر به مدل و رنگ موی عجیب ترامپ اشاره کرد. وی بی‌سوادی ترامپ در مورد خلیج فارس به رخش کشید و با انتشار تصویر خلیج همیشگی فارس گفت: کله هویجی:جغرافیا صفر. #ترامپ_دهانت_را_ببند
 
از گوسفند کلاه‌قرمزی تا ایوانیکا ترامپ

از دانش‌آموزان توییتری هم به واکنش عجیب هم‌کلاسی‌های غیرمذهبی خودش در واکنش به اظهارات ترامپ نوشت: امروز‌ی کمپین کوچولو داشتیم تو مدرسه ضد حرفای #ترامپ. فک نمیکردم استقبال بشه، ولی عالی بود حتی غیرمذهبیا اومده بودن کمک تازه عضو بسیج هم شدن.

از گوسفند کلاه‌قرمزی تا ایوانیکا ترامپ

فردی دیگر عکسی از سفر ایوانیکا ترامپ به عربستان سعودی منتشر کرد و وی را دلیل اصلی تحریف تاریخ و جغرافیای پدرش دانست و نوشت: این سعودیای نامرد اومدن با دخمل ترامپ ایوانکا طرح رفاقت و رابطه عچقی ریختن که اهرم فشاری باشن برای پدر ایوانکا کاری کرد پدرش منکر تاریخ شه.
از گوسفند کلاه‌قرمزی تا ایوانیکا ترامپ

از زیباترین واکنش‌های طنز به لگدمال شدن برجام توسط ترامپ، اشاره قاسم احمدی به سلفی حقارت نمایندگان لیست امید مجلس بود. وی با انتشار سلفی مشهور نوشت: حالا که ترامپ اینجوری کرد، جای شکرش باقیه موگرینی رو داریم.
 
از گوسفند کلاه‌قرمزی تا ایوانیکا ترامپ

بصیر هم ذوق‌زدگی حامیان دولت با جمله «امضای کری تضمین است» از جواد ظریف به تصویر کشید و سکوت مرگبار آن‌ها را یادآور شد و تفاوت بین اوباما و ترامپ را صوری دانست و نوشت: فرقی بین آن #باادب و این #بی‌ادب نیست، خَر همان و پالان تغییر کرده.
از گوسفند کلاه‌قرمزی تا ایوانیکا ترامپ

جاوید نصرتی هیچ نگرانی از جانب اقدامات ترامپ را جایز ندانست. وی به نتایج عملکرد روسای جمهور سابق امریکا و میوه‌ای که ایران از اشتباهات مکرر آنان برداشت کرد نوشت و گفت: نگران اقدامات امریکایی‌ها نیستیم. چون بوش عراق رو داد دست ایران. اوباما سوریه رو. ترامپ هم میخواد اسرائیل رو بده…
از گوسفند کلاه‌قرمزی تا ایوانیکا ترامپ

رضوان قنبری کانالی به دوران کودکی ترامپ زد. وی از توهمات کودکی ترامپ نوشت و گفت: #ترامپ توی بچگی از اینایی بوده که توهماتشو واسه دوستاش تعریف میکرده.
از گوسفند کلاه‌قرمزی تا ایوانیکا ترامپ

یکی از بهترین توییت‌های طنز ترامپ از آن وحید اسماعیل‌دخت است. وی ابتدا به تروریست خواندن مردم ایران از طرف ترامپ تاخت. او به سابقه مدلینگ دختر ترامپ اشاره کرد و نگاه بسیاری از سیاستمداران دنیا در دیدارهای مختلف به اوست را مدنظر قرار داد و مختصر و مفید گفت: تروریست دخترته که این همه کشته مرده داره توو جهان.
از گوسفند کلاه‌قرمزی تا ایوانیکا ترامپ

سینا صالح هم با انتشار عکس شخصیت گوسفند برنامه محبوب کلاه‌قرمزی در کنار ترامپ، از آموزش ویژه جغرافیا توسط وی به رئیس‌جمهور آمریکا خبر داد و نوشت: repeat after meT Persian golf!
از گوسفند کلاه‌قرمزی تا ایوانیکا ترامپ!/ لازم باشد از این هم نزدیکتر می‌شویم
 
حسین مهاجر هم به غلط اضافی ترامپ ار عربی خواندن خلیج فارس اعتراض کرد و از تغییر طنز نام یکی از خلیج‌های امریکا نوشت و گفت: حالا که ترامپ به خلیج فارس گفته خلیج عربی ماهم اسم خلیج سانفرانسیسکو رو میزاریم سد کرج بچرخ تا بچرخیم.
 
از گوسفند کلاه‌قرمزی تا ایوانیکا ترامپ
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.