نهایت حرف کسانی که می‌گویند تنش‌زدایی کنیم، ظلم پذیری است

 

 

آیت الله سیداحمد علم الهدی، عضو مجلس خبرگان رهبری عصر امروز با حضور در مراسم گردهمایی فرماندهان و اعضای یگان ویژه فاتحین سپاه حضرت محمد رسول الله که در مجتمع 13 آبان برگزار شد اظهار داشت: نکته ای که به عنوان یک خط راهبردی برای حرکت شما جوانان ذخیره امام زمان عرض می کنم این است که مسیر و جاده ما دایر بین دو هدف و بین دو خط است؛ یکی خط انظلام و دیگری خط انتظار و ما به هیچ وجه قدرت خروج از این محاصره را نداریم.

 

وی ادامه داد: شرایط امروز در توسعه ارتباطات جهانی و تحول همه جانبه عالم برحسب رشد ارتباطات و در هم شکسته شدن مرزهای فرهنگی وجود یک مدیریت در جهان است و برای این مدیریت واحد و یکتا در عرصه جهانی جریان های قدرت طلب و فرصت یاب استکباری با همه توان و امکانات در عرصه فعالیت ظاهر شدند.

 

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: این جریان استکباری این چنین پنداشتند که تنها راه به دست آوردن مدیریت جهانی و قدرت سراسری عالم در توسعه استکبار با ابزار زور و پول است. از این رو تا آنجایی که توان دارند در مقام سرکوبی همه بیداری ها و حرکت ها و در مقام سرکوبی همه اندیشه های فرهنگی بشر در این نسل در مکان های مختلف کره زمین فعالیت می کنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: نسل حاضر یا باید این ستمگری ها را بپذیرد و خط انظلام را در پیش بگیرد و یا باید با این ستمگری ها و جنایات مبارزه کند و درگیر شود. برحسب آنچه که در انتظار یک قدرت و مدیریت آسمانی برای جهان است. انتخاب یکی از این دو خط مبتنی بر نوع باوری است که در عمق اندیشه ها وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: ما امروز در داخل کشورمان و در اظهارات بعضی از سیاستمداران مان با یک مواضعی روبرو می شویم که آن مواضع دقیقا کپی جریان انظلام است. اینکه ما می گوییم در کشورمان می خواهیم زندگی کنیم که درآن با دیگران تنش نداشته باشیم و برخورد با سایرین در جامعه ما نباشد به عنوان یک کشور در و دیوار بسته در یک گوشه تنها زندگانی خود را داشته باشیم، ترجمه این ادبیات سیاسی مسئله انظلام است یعنی باید ظلم را بپذیریم.

 

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: امروز در کره زمین استکبار جهانی مدعی این خط است که یا باید با همه وجود تسلیم من یعنی انظلام و تجاوز پذیری و کمک در حق توسعه جنایت داشته باشید و یا اگر این چنین نیستید پس بنابراین در خط مقابله با استکبار باید قرار بگیرید.

 

وی تاکید کرد: اگر ما خواهان جامعه ای باشیم که با دیگران در سیاست خارجی مان تنش نداشته باشد و بخواهیم با همه دست بدهیم و معامله کنیم و با همه ارتباط کاملا آرام و نرمی داشته باشیم این معنای همان تفسیری است که خود استکبار از کلمه همه دارد.

 

وی افزود: تفسیر استکبار از کلمه همه یعنی قدرت استکبار و اغمار استکباری یعنی اگر قرار شد در مقابل من بایستی آن وقت تو با همه نیستی بلکه در مقابل همه ایستاده ای این منم که باید بر همه دنیا مسلط باشم و همه دنیا دریک طرف قرار بگیرند و اگر این چنین نمی خواهی پس ضد همه هستی این تفسیری است که استکبار از کلمه همه دارد.

 

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در طول سال های پس از انقلاب اسلامی دشمن همواره به شکل های مختلفی علیه جمهوری اسلامی ایران دشمنی های خود را به اشکال مختلف انجام داده است تصریح کرد: نباید این گونه فکر کرد که بعد از این همه سال جنگ با دشمن تمام شده بلکه جنگ در اشکال مختلف همچنان ادامه دارد ولی امروز مرز ما با دشمن ساحل دریای مدیترانه شده است ما در آنجا داریم با دشمن می جنگیم این جنگ، جنگ ماست نه جنگ سوریه و عراق.

 

وی خطاب به اعضا و فرماندهان یگان ویژه فاتحین محمد رسول الله حاضر در جمع بیان داشت: و شما عزیزان در این حرکت ایثارگرانه ای که دارید حقیقتا خط انتظار را در مقابل خط انظلام قبول کرده اید که لازمه موفقیت شما در خط انتظار این است که با دشمن مبارزه کنید.

 

عضو مجلس خبرگان تاکید کرد: مهم این است که جریان سیاست در داخل کشور در جامعه ما در خط رزمندگی شما رقم بخورد؛ جریان دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها ثابت کرد که آن نیروی هشت سال دفاع مقدس در آن نسلی که آن روز را ندیده همچنان پایدار است.

 

آیت الله علم الهدی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز در سیمای نورانی شما عزیزان که شاید سال های دفاع مقدس را درک نکرده اید چرا که یا به دنیا نیامده بودید و یا در دوران کودکی و طفولیت قرار داشتید همان نورانیت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را می بینیم و با این غیرتمندی و دلاوری ها باید خط موضع گیری سیاسی به مسئولان سیاستمدار در این زمان بدهد که ما اگر بخواهیم هر جور به دشمن دست دهیم این دست دادن حرکت در خط انظلام است و آن زمان از خط انتظار تجاوز کرده ایم.

منبع:خبرگزاری دانشجو

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.