نام روز فناوری هسته‌ای را به فناوری سیمان تغییر دهیم

 

 

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور با اشاره به اینکه نه معیشت مردم درست شد و نه چرخ اقتصادی به حرکت درآمد، گفت: نمی‌دانم دولت چه برنامه‌ای خواهد داشت، ولی به نظرم بهتر است این روز را روز فناوری سیمان بنامند.

متین منتظمی، دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور در مورد روز فناوری هسته ای تصریح کرد: همان طور که اگر برق نداشته باشیم نمی توانیم کشور را اداره کنیم، زمانی هم خواهد رسید که اگر فناوری هسته ای نداشته باشیم دقیقا به همان شکل متضرر می شویم.

وی بیان داشت: برخی با وعده های توخالی اینکه معیشت مردم را درست کنند، روی موضوعاتی که چند سال دانشمندان در اوج تحریم ها و فشار غرب بر روی آن کار کردند و خودشان را به مرحله بلوغ و عمل رساندند، مذاکره کردند.

منتظمی در ادامه ضمن اشاره به اینکه نه معیشت مردم درست شد و نه چرخ اقتصادی به حرکت درآمد اظهار داشت: نمی دانم دولت چه برنامه ای خواهد داشت، به نظرم بهتر است این روز را روز فناوری سیمان بنامند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.