فرزند مقام معظم رهبری در مراسم تعزیت آیت الله واعظ طبسی حاضر شد

پیوند: http://khabar.parsijoo.ir/khabar/showpost?pid=MzM4NjgwMywtMTM2OTg4NTc5NQ==&type=firstpage











مشهد- حجت الاسلام سید مجتبی خامنه ای فرزند مقام معظم رهبری عصر جمعه به منظور شرکت در مراسم تعزیت آیت الله واعظ طبسی و تسلای خاطر بازماندگان در حسینیه امام رضا(ع) مشهد حاضر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با رحلت نماینده ولی فقیه در استان خراسان و تولیت آستان قدس رضوی شهر مشهد روز جمعه یکپارچه سیاه پوش شد و بسیاری از شخصیت های کشوری و علما برای عرض تسلیت در حسینیه امام رضا(ع) حاضر شدند.

عصر امروز همچنین وزیر دادگستری نیز به منظور تسلای بازماندگان و شرکت در مراسم تعزیت آیت الله واعظ طبسی در این حسینیه حاضر شد.

اقشار مختلف مردم مشهد و جمعی از مسئولان کشوری و استانی از ساعت ۱۹ با حضور در حسینیه امام رضا (ع) واقع در خیابان هاشمی به منظور وداع با پیکر تولیت آستان قدس رضوی گرد هم آمدند.

حسینیه وقف شده توسط آیت الله طبسی که تا پیش از این میزبان نماینده ولی فقیه در استان خراسان برای برپایی مراسم سوگواری و مراسم مذهبی و مناسبتی با حضور اقشار مردم بود روز جمعه در عزای واقف خود به سوگ نشست و جامه سیاه به تن کرد.

 
 


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.