ظریف در برابر عربستان ذلیلانه برخورد کرده است

ابراهیم آقامحمدی، عضو سابق کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس : درباره انفعلال وزارت خارجه پیرامون اتفاقات تروریستی اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: حمایت از منافقین این‌بار در قلب اروپا، با پوشش رسانه‌ای گسترده توسط دولت فرانسه انجام شده است.

 

وی افزود: میزبانی دولت فرانسه از منافقین، با حضور مقامات، مسئولان اروپایی، مرتجعین منطقه و رییس دستگاه سابق اطلاعاتی عربستان مسئله‌ای نیست که بتوانیم آن را نادیده بگیریم. باید در قبال فرانسه و کشورهای حامی این مراسم موضع جدی گرفت.

 

آقا محمدی با اشاره به اقدامات اخیر منافقین و حمایت فرانسه از این گروهک تروریستی اظهار داشت: وزارت خارجه باید با جدیت به این موضوع ورود کند، هرچند متأسفانه تا امروز موضع فعالی در این خصوص اتخاذ نشده است.

 

نماینده سابق مردم لرستان در مجلس نهم، در رابطه با حمله گروهک تروریستی «پژاک» گفت: موضع منفعلانه وزارت خارجه باعث گستاخی این گروهک شده است.

 

وی ادامه داد: سیاست‌های دستگاه خارجه از همان ابتدا تاکنون در برابر عربستان، منفعلانه بوده و به تعبیری آقای ظریف در برابر عربستان ذلیلانه برخورد کرده است. با اینکه قدرت راهبردی نظام جمهوری اسلامی دنیا را به شگفتی واداشته، وزارت خارجه رویة منفعلانه‌ای را در پیش گرفته است.

 

آقا محمدی در پایان گفت: دشمنان انقلاب و نظام کمتر از آن هستند که بتوانند به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در داخل آسیبی برسانند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

 
 
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.