رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی:

آن چیزی که احساس کنم باید با ملت در میان بگذارم خواهم گفت/ مردم با حضور در انتخابات درست عکس خواست دشمن عمل کنند

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به کلام امام (ره) که مجلس را در رأس امور می دانستند، گفتند: این در رأس امور بودن به معنای سلسله مراتب اجرایی نیست بلکه تأکید بر اهمیت جایگاه مجلس از لحاظ تعیین مسیر و جهت گیری حرکت کشور است.


ایشان در ادامه به اهمیت اساسی و بنیادین مجلس خبرگان در نظام اسلامی نیز اشاره و خاطرنشان کردند: اهمیت جایگاه مجلس خبرگان از این جهت است که در تعیین رهبری بعنوان تصمیم گیر و سیاست گذار اصلی کشور، نقش دارد بنابراین انتخاب نمایندگان این مجلس، موضوع بسیار مهمی است.


رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اگر نمایندگان مجلس خبرگان دلبسته به انقلاب، دلباخته به ملت، آگاه از توطئه های دشمن و مقاوم در مقابل این توطئه ها باشند، در زمان مقتضی، تصمیم گیری آنان به یک گونه خواهد بود ولی اگر نمایندگان خبرگان غیر از این باشند، به گونه دیگری عمل خواهند کرد.


حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تمرکز دستگاههای تبلیغاتی جبهه استکبار بر مجلس خبرگان، گفتند: علت تأکید مکرر بر لزوم بصیرت و آگاهی و دانایی مردم در انتخابات، همین موضوع است تا بر خلاف خواسته دشمن عمل شود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.