دادستان کل کشور در مراسم آغاز دهه فجر؛خط امام (ره) مقابله با نفوذ و سازش‌ ناپذیری با دشمن بود

ادستان کل کشور امتداد راهبرد انقلاب و نظام اسلامی را تا قلب آفریقا دانست و گفت: امتداد راهبردی دشمن نیز رژیم آل سعود است که دست ساخته آمریکائی ها است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در مراسم آغاز جشنهای یوم الله دهه فجر که صبح امروز در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به فلسفه سیاسی اندیشه امام (ره) و شاخصه‌های مکتب بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار کرد: اولین شاخصه مکتب سیاسی امام (ره)، دلدادگی به خدا و اخلاص و در قله عبودیت قرار داشتن است.

وی افزود: حیات جاودانه امام (ره) و راه و هدف او، انقلاب اسلامی است.

رئیسی با اشاره به دومین شاخصه مکتب سیاسی امام (ره) تاکید کرد: پیوند معنویت و سیاست دیگر شاخصه این مکتب است. امروز در جهان به ویژه در مغرب زمین، تقابل بین معنویت و سیاست وجود دارد.

دادستان کل کشور ادامه داد: جنگ جهانی اول و دوم، ساخت کلاهک‌های هسته‌ای، تجاوزها به حقوق مردم در دنیا، خونریزی‌ها و کشورگشایی‌ها و ۷۰ سال مردم فلسطین را از خانه و کاشانه‌شان بیرون راندن؛ همه محصول جدایی دین و معنویت از زندگی بشری است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.