توهین‌های گستاخانه وزیر خارجه "جزیره بحرین" به "ایران"

توهین های گستاخانه وزیر خارجه


مقامات کشورهای حاشیه خلیج فارس در سال های اخیر بارها علیه جمهوری اسلامی ایران لفاظی کرده اند و ادعاهای مختلفی را عنوان داشته اند.

این کشورها با لفاظی و توهین به دنبال خودنمایی هستند که البته این قبیل اهانت ها راه به جایی نبرده و جمهوری اسلامی به مسیر پرشتاب خود در منطقه غرب آسیا برای کمک به مظلومین جهان ادامه داده است.

r />یکی از جزایر کوچکی که مقاماتش، بارها علیه جمهوری اسلامی ایران لفاظی کرده اند؛ جزیره بحرین و شخص “خالد بن احمد آل خلیفه” وزیر خارجه این جزیره کوچک چند صد کیلومتر مربعی است.



**بازخوانی لفاظی وزیر خارجه بحرین

“خالد بن احمد آل خلیفه"  وزیر خارجه بحرین در حساب توییتر خود به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد. بر این اساس، وزیر خارجه بحرین در حمله ای شدیداللحن به تهران، جمهوری اسلامی را “جمهوری شر” خواند. “بن احمد” با تکرار اتهام‌های خود، ایران را به کشتن بی‌گناهان و سرنگونی دولت‌ها متهم کرد.


توهین های گستاخانه وزیر خارجه


وزیر خارجه بحرین در این پیام توییتری مضحک خود مدعی شد: جمهوری شر ایران تنها انقلاب شکست خورده خود را صادر می‌کند؛ سلاح و بمب به کشورهای دیگر می‌فرستد و بردگان را برای کشتن بی‌گناهان و سرنگونی دولت‌ها اجیر می‌کند.



**. آیا جمهوری اسلامی در 37 سال اخیر به کشوری حمله نظامی کرده است؟
حال در مقابل ادعای وزیر بحرینی چند سوال مطرح می شود. آیا جمهوری اسلامی در 37 سال اخیر به کشوری حمله نظامی کرده است؟ آیا جمهوری اسلامی ایران در منطقه از بمب های خوشه ای استفاده می کند؟ آیا جمهوری اسلامی ایران به همسایگان جنوبی خود تهاجم نظامی داشته است؟ آیا جمهوری اسلامی سلاح اتمی تولید کرده است؟ آیا جمهوری اسلامی میلیاردها دلار سلاح از آمریکا خریده و هزاران آیا دیگر که پاسخ همه آن ها منفی است.


**چرا جمهوری اسلامی؛  از سوی وزیر خارجه بحرین “جمهوری شر” خطاب می شود؟

جمهوری اسلامی ایران از همان سال های اول پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه های گوناگون حکومت های حاشیه خلیج فارس همچون “جزیره بحرین” ، “امارات عربی متحده"، “پادشاهی عربستان” و …. مواجه بوده است.

ایران در 37 سال اخیر؛ بیش از 17 هزار شهید ترور داشته که عمده آن ها با پول و مزدوران کشورهای حاشیه خلیج فارس به شهادت رسیدند و همین کشورها (از جمله بحرین) بودند که پول و تسلیحات سبک و سنگین در اختیار “صدام” قرار دادند با این امید که جمهوری اسلامی را سرنگون و ایران را تجزیه کند؟

سوال اینجاست که آیا جمهوری اسلامی جمهوری شر است یا جزیره بحرین و کشورهای حاشیه خلیج فارس که به دنبال به شهادت رساندن صدها هزار نفر از مردم ایران و تجزیه کشورمان بودند؟

آیا جمهوری اسلامی ، جمهوری شر است یا جزیره بحرین و همپیمانانش که به “صدام” در استفاده از تسلیحات شیمیایی ضد ایران در 8 سال دفاع مقدس کمک کردند و آن جنایت ها را آفریدند؟

لازم به ذکر است چند ماه پیش بود که پارلمان بحرین نقشه تجزیه “اهواز” و “استان خوزستان” را می کشید.


**حمایت جزیره بحرین از تروریست های تکفیری عراق و سوریه

یکی دیگر از محورهای سخنان وزیر خارجه بحرین این است که جمهوری اسلامی برده ها را به خدمت می گیرد و حکومت ها را سرنگون می کند!!!!  “خالد بن احمد آل خلیفه” فراموش کرده که میلیاردها دلار پول و هزاران تن سلاح از طریق مرزهای اردن یا “بندر مرسین” و “بندر اسکندرون” و گذرگاه های شهر “کیلیس” و “غازیان تپ” و …  ترکیه در اختیار تروریست های “جیش الاسلام” ، “جبهه النصره” ، “داعش” ، “فیلق الشام” ، “احرار الشام” ، “اجناد الشام” و … قرار داده تا مردم بیگناه را بکشند و نظام “بشار اسد” را سرنگون کنند.

توهین های گستاخانه وزیر خارجه



آیا جمهوری اسلامی در سوریه به دنبال سرنگونی دولت این کشور است یا جزیره بحرین و کشورهای مرتجع منطقه؟ آیا “جیش الاسلام” ، “داعش” ،  جبهه النصره و …. برده جمهوری اسلامی است یا برده عربستان و امارات و جزیره بحرین؟

توهین های گستاخانه وزیر خارجه



وزیر خارجه بحرین گویی نمی داند که ارتش سوریه در “قنیطره” ، “درعا” ، “ریف دمشق” ، “سویدا” ، “لاذقیه” ، “دیرالزور"  و …. با تروریست های دست پرورده کدام کشورها در حال نبرد است.

اما در عراق هم تروریست های داعش مستقیما از سوی رژیم جزیره بحرین و رژیم سعودی و کشورهای مرتجع منطقه حمایت مالی و لجستیکی می شوند که نمونه آن را می توان عصبانیت اخیر “خالد بن احمد آل خلیفه” درباره آزاد سازی  “فلوجه” دانست.

جمهوری اسلامی ایران در چند سال اخیر با کمک های مستشاری و درخواستی به عراق و جمهوری عربی سوریه سعی کرده از گسترش دامنه تروریسم در منطقه جلوگیری کند و این موضوع عصبانیت کشورهای مرتجع منطقه را برانگیخته است.

به نظر می رسد تا همینجای کار مشخص شده که بحرین و عربستان در سوریه و عراق چه جنایت هایی را مرتکب شدند و با نظام های “بغداد” و “دمشق” چه کردند. اما نکته آخر وزیر خارجه بحرین در حالی انقلاب اسلامی را شکست خورده می داند که در منطقه غرب آسیا و جهان اسلام صدها میلیون نفر از رهپویان انقلاب اسلامی ایران به دنبال مقابله با امپریالیسم هستند.

منبع: خبرنگاران جوان

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.