تروریست‌ها در تور "سربازان گمنام امام زمان (عج)+ تصاویر

وزارت اطلاعات جزئیات و تصاویری از انهدام دو تیم تروریستی را منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در حالی برگزار شد که امنیت این رخداد مهم در بالاترین سطح تامین شده بود.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند تا به هر صورت امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را زیر سوال ببرند که نه تنها موفق نشدند؛ بلکه توطئه های آن ها قبل از رسیدن به نتیجه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نهادهای امنیتی خنثی شد.

**امنیت مطلوب انتخابات 


خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد: مقامات ایرانی اعلام کردند در ساعات برگزاری انتخابات “مجلس شورا (مجلس شورای اسلامی)” و “مجلس خبرگان” ایران تعداد مشارکت بالا بوده و هیچ تخلفی ثبت نشده است. این خبرگزاری ادامه داد: “امنیت انتخابات در سطح مطلوبی تامین شده و هیچ تخلفی ثبت نشده است“.

هم افزایی وزارت اطلاعات در مرزهای شرقی و غربی باعث شده تا به قول حجت الاسلام “محمود علوی” وزیر اطلاعات هیچ نقطه کور اطلاعاتی وجود نداشته باشد و امنیت در بالاترین سطح ممکن تامین شود.

 


تروریست ها در تور اطلاعاتی   

 

 


  وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران یک ماه قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دو عامل و تیم تروریستی را دستگیر و ادوات بسیاری از آن ها کشف و ضبط کرد که به نظر می رسد برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس در این توطئه ها دخیلند



**
انهدام عوامل و گروهک های تروریستی توسط وزارت اطلاعات

در تاریخ 19 بهمن ماه یکی از عناصر تکفیری در مرزهای جنوب شرق کشور شناسایی و در تاریخ پنجم اسفند ماه یک تیم تروریستی چهار نفره که به قصد انجام عملیات خرابکارانه در مرزهای کشور می خواستند اقداماتی را انجام دهند قبل از هرگونه اقدامی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج ) دستگیر و ادوات تروریستی آن ها کشف و ضبط شد.



حجت الاسلام والمسلمین “محمود علوی” وزیر اطلاعات در نشست خبری اظهار داشت حضور پرشور مردم پای صندوق های رای عزت و اقتدار ایران را رقم زد. وی ادامه داد مهم بود که انتخابات در فضایی امن برگزار شود که چنین شد و جریان های تروریستی و آن هایی که نسبت به کشور رشک می بردند ، سعی می کردند فضای امنیتی انتخابات را مخدوش کنند که وزارت اطلاعات و سایر نهادهای امنیتی اشراف اطلاعاتی داشتند و به لطف خدا حرکت های مشکوک شناسایی شد و زیر ضربه رفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین “محمود علوی” ، با اشاره به اینکه ما در چندین مقطع جریان های تروریستی را که قصد داشتند به کشور ضربه بزنند را دستگیر کرده‌ایم، عنوان داشت: در تاریخ 19 بهمن ماه یکی از عناصر تکفیری را در مرزهای جنوب شرق کشور شناسایی و دستگیر کردیم که 2 عدد بمب دست ساز و نیم کیلو مواد منفجره و یک ریموت کنترل الکتریکی و یک عدد بمب آهنربایی داشت که کشف و ضبط شد.


تروریست ها در تور اطلاعاتی   

 


وی با اشاره به اینکه ما جریان‌های تروریستی را که قصد داشتند اقداماتی را انجام دهند در مناطق مرزی کشور تحت کنترل داشتیم، یادآور شد: در پنجم اسفندماه یک تیم 4 نفره را شناسایی کردیم که از آن ها 6 جلیقه انتحاری، 9 چاشنی الکترونیکی، یک کیلو و نیم پودر انفجاری RTX، چهار سنسور الکترونیکی تایمری کشف و ضبط شد که همه آنها برای اقدامات انتحاری تعبیه شده بود.



**
انتشار تصاویر ضبط ادوات گرفته شده از تروریست ها

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تصاویر را از کشف و ضبط ادوات تروریست ها منتشر کرده که نشان می دهد امنیت جمهوری اسلامی ایران با تلاش های نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان به صورت گسترده و ممتد تامین می شود

 

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

تروریست ها در تور اطلاعاتی

 
جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا امن ترین کشور شناخته می شود و اگر به کشورهای اطرافمان نگاهی بیندازیم می بینیم که امروز حتی ترکیه و عربستان سعودی هم با چالش های امنیتی و جنگ دست و پنجه نرم می کنند و این در حالی است که “تهران” یکی از امن ترین پایتخت های دنیاست


جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بسیار موفق عمل کرد و در این پروسه نقش وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بسیار پررنگ و تاثیر گذار بود و دشمنان را از به ثمر رساندن توطئه هایشان مایوس کرد


دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند، اما عملکرد موفق سربازان گمنام امام زمان (عج) مانع از بروز هر اتفاقی شده است که نمود آن در انتخابات اخیر کاملا مشخص بود


گزارش از محمد زرچینی 


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.