انفعال وزارت خارجه باعث صدور بیانیه سردار سلیمانی شد/ مقدمات حمله سپاه اسلام به رژیم صهیونیستی آماده است

مصطفی ابراهیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات در این برنامه گفت: در این برهه زمانی که خبر فیش های حقوقی قلب اذهان عمومی و دلسوزان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی را به درد آورده و انتظار می رفت خبر برکناری مدیران اشرافی گر، غارتگر بیت المال، بخشی و یا گوشه ای از این درد را التیام ببخشد، خبر برکناری معاون عربی آفریقایی وزارت خارجه باعث تعجب نخبگان جامعه شد.

صبح امروز نشست خبری با حضور اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ پیرامون دریافت حقوق های نجومی توسط مدیران دولتی و تغییرات وزارت امور خارجه در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات تصریح کرد: روحانی و ظریف و عراقچی بارها و بارها بر خلاف سخنان رهبر معظم انقلاب، بر اجرایی شدن برجام ۲ اصرا داشته و به گفتگوی مستقیم با آمریکا و مسائل منطقه تن داده بودند و در همین راستا نیز تنها مانع ساختاری و کسی که بیشترین هماهنگی با مواضع انقلابی داشت و هم راستا با جبهه مقاومت بود، عزل شد.

 

وی ادامه داد: این اتفاقات در شرایطی انجام شد که جبهه مقاومت با آزادسازی فلوجه، کمربند مقاومت را در منطقه تثبیت کرد و زمینه اقدام مشترک برای قطع ارتباط بین عربستان و اردن با داعش را به وجود آورد و اگر این روند ادامه پیدا کند طبق بیانات رهبر معظم انقلاب؛ که اسرائیل تا 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت، مقدمات حمله سپاه اسلام به رژیم صهیونیستی آماده است.

 

ابراهیمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در حال صادر شدن به همه دنیا است، ادامه داد: این تغییر در وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران این شائبه را به وجود می آورد که غیر از یک تغییر استراتژیک در این وزارتخانه، یک دسیسه خارجی از آن سوی مرزها وجود دارد.

 

وی بیان داشت: تغییر معاون عربی آفریقایی وزارت خارجه کشورمان پس از سه روز از دیدار ظریف با وزیر خارجه آمریکا رخ داده و در این راستا از سوی وزارت خارجه نیاز به پاسخگویی داریم.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات با طرح این سوال که آیا وزارت خارجه با سفارش کشورهای حاشیه خلیج فارس، آمریکا و انگلیس قصد دارد به عربستان چراغ سبز نشان دهد، گفت: وزارت خارجه عربستان اعلام کرده بود که ایاران باید برای مذاکره با آنها از مواضع انقلابی خود کوتاه بیاید. جا دارد از سردار سلیمانی، مجاهد اسلام بابت بیانیه اش پیرامون اتفاقات بحرین تشکر کنیم.

 

وی با اشاره به بیانیه سردار سلیمانی پیرامون اتفاقات بحرین گفت: در عرف دیپلماتیک این گونه بیانیه مرسوم نیست؛ اگر وزارت خارجه ما در پیرامون اعدام شیخ نمر موضع می گرفت و یا در مورد شهدای منا مواضع انقلابی اتخاذ می کرد، نیازی نبود که سردار سلیمانی بیانیه بدهد؛ انفعال وزارت خارجه باعث میدان آمدن این مجاهد انقلابی شد.

 

ابراهیمی گفت: از دولت انتظار می رود شائبه ها پیرامون تغییر امیرعبداللهیان را برطرف کند. ما به عنوان دانشجویان انقلابی این موضوع را پیگیری کرده و به نتیجه می رسانیم.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات بیان داشت: آیا روحانی در فشار مردم انقلابی است تا هر چه سریع تر موضوع سوریه را حل کرده و با دست پر به نیویورک برای سخنرانی برود و زمینه را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فراهم کند؟! وی می خواهد با سرعت دادن به این کار ها، کارنامه موجهی از خود نشان دهد

 
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران