از زندگی در کنار همسرتان لذت ببرید

 

 

 

 

 

 

 

 

گاهی بعضی از خانم ها از عدم برقراری ارتباط مناسب همسرشان با آن ها گله مند بوده ولی با رعایت نکاتی می توان با طرف مقابل خود روابط صمیمانه ای را ایجاد کنند.

ادامه

>
فریبا احدی بیگلو روان شناس و مشاوراظهار داشت: هر خانمی قطعاً خواهان این است که قلب همسر خودش را تسخیر کند و از طرفی نیز مردان قابلیت دارا بودن شخصیت مثبت را داشته و این مستلزم شیوه رفتاری همسرانشان با آن ها است. 
 
وی ادامه داد: صداقت در رفتار مهمترین گام در شیوه رفتار با همسر بوده که در این صورت شما می توانید توقع رفتار صادقانه را از وی داشته باشید و همچنین سعی در دسترسی به تعریف خوشبختی از دیدگاه همسرتان بسیار مهم است. 
 
احدی بیگلو افزود: شما می توانید بدون کاستن از خواسته هایتان از زندگی با همسر خود لذت برده و البته باید توجه داشت که مردان آن گونه که شما به آن ها می نگرید، خود را نمی بینند پس بنابراین احترام و خواسته شما از فرد، در گرو رفتار شما با طرف مقابلتان است. 
 
این روان شناس در پایان گفت: همواره به نوع پوشش و آراستگی خود توجه کرده و سعی کنید مدت زمان بیشتری در کنار او وقت بگذرانید و نیز به یاد داشته باشید که همیشه شاید قادر به کنترل صددرصد او نباشید ولی با به کارگیری رفتارهای مناسب می توانید بر همسرتان تا حد زیادی تأثیرگذار باشید.
 
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.