آموزش چگونگی ذخیره عکس‌های دلخواه خود از هر وب‌سایتی

عکس‌های دلخواه خود را از هر وب‌سایتی ذخیره کنید + آموزش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شما با استفاده از این ترفند می توانید تمامی عکس های محافظت شده هر وبسایتی را ذخیره کنید.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطوری که می‌دانید برخی وب‌سایت‌ها اجازه ذخیره عکس‌های مطالب داخلی یا گالری‌های اختصاصی خود را به کاربران نمی‌دهند. حال در این گزارش قصد داریم یک را‌ه‌حل بسیار ساده برای ذخیره چنین عکس‌هایی را به شما آموزش دهیم.
 

ادامه مطلب


آیا تا به حال با وب‌سایت‌هایی روبرو شده‌اید که امکان استفاده از دسنور …Save Image As  یا کلیک راست روی عکس‌ بخش‌های مختلف را نمی‌دهند. خب احتمالا در اینجا با استفاده از دستور Inspect Element در مرورگر خود سعی می‌کنید تا آدرس عکس موردنظر را پیدا کنید، اما در این صورت هم تضمینی برای رسیدن به هدف خود ندارید.
 
دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید چرا یک روش بسیار ساده برای ذخیره عکس‌های محافظت‌شده تمام وب‌سایت‌ها وجود دارد که در ادامه بدون توضیحات بیشتر با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید عکس‌های دلخواه خود را از هر وب‌سایتی ذخیره کنید.   
 
1. مرورگر فایرفاکس را اجرا کنید و در صورتی که از فایرفاکس استفاده نمی‌کنید آن از طریق آدرس mozilla.org/en-US/firefox دانلود و نصب کنید.
 
عکس‌های دلخواه خود را از هر وب‌سایتی ذخیره کنید + آموزش
 
2. وارد وب‌سایت یا لینک دلخواه با عکس‌های محافظت‌شده شوید و منتظر بارگزاری کامل وب‌سایت بمانید.
 
عکس‌های دلخواه خود را از هر وب‌سایتی ذخیره کنید + آموزش
 
3. وارد مسیر View>Page Style شده و سپس روی گزینه No Style کلیک کنید.
 
عکس‌های دلخواه خود را از هر وب‌سایتی ذخیره کنید + آموزش
 
4. حالا صفحه موردنظر به صورت خام نمایش داده می‌شود، حالا روی عکس کلیک راست کنید و با انتخاب گزینه …Save Image As  آن را ذخیره کنید.
 
عکس‌های دلخواه خود را از هر وب‌سایتی ذخیره کنید + آموزش
 
همانطوری که مشاهده می‌کنید، با تنها چند کلیک ساده می‌تواند عکس‌های محافظت‌شده هر وب‌سایتی را دخیره کنید. امیدواریم از این ترفند در دفعات بعدی که با یک عکس محافظت‌شده برخورد می‌کنید به خوبی استفاده نمایید. 

 
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.