آقایان توضیح دهند ۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان پول هدفمندی را کجا واریز کردند؟

 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در واکنش به این سؤال که برخی اخبار شنیده می‌شود که دولت درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه‌ها را به صندوقی در بانک ملت واریز می‌کرده، اظهار داشت: عدم واریز درامدهای حاصل از حامل‌های انرژی به خزانه دولت تخلف است و به نظر می‌رسد بانک ملت گرفتار افرادی مانند خاوری‌ها شده است.



وی افزود: دولت باید نسبت به سخنان آقای حاجی بابایی که اعلام کرد تنها ۳۵ هزار میلیارد تومان از ۸۰ هزار میلیارد درآمدهای حاصل از حامل‌های انرژی را دریافت می‌کنیم پاسخگو باشد و بگوید ۴۵ هزار میلیارد تومان دیگر به کجا می‌رود.



نوروزی با بیان اینکه به نظر می‌رسد جایگاه این پول‌ها همان بانک ملت باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه به نظر می‌رسد دولت ها از جریان منصور آریاها، خاوری‌ها و امثالهم عبرت نگرفته‌اند چراکه امروز شاهد پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان نیز هستیم.


به گفته سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با انجام تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره ملی و درآمدهای حاصل از یارانه‌ها چیزهای زیادی کشف خواهد شد.

 
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.