آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره تربیت مدرس نماز ویژه طلاب

خبرگزاری فارس: آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره تربیت مدرس نماز ویژه طلاب


ثبت‌نام هفتمین دوره یکساله تربیت مدرس معارف نماز ویژه طلاب برادر که در سطح سه حوزه مشغول تحصیل هستند، تا اول خرداد ماه جاری ادامه دارد.

 مرکز تخصصی نماز به منظور ترویج و توسعه نماز هفتمین دوره یکساله تربیت مدرس معارف نماز را با هدف تربیت مدرس و مبلغ معارف نماز، تسلط بر روش‌ها و شیوه‌های کاربردی انتقال مفاهیم نماز و نهادینه کردن امر اقامه نماز در جامعه با تبلیغ و تدریس توسط اساتید و مبلغان فارغ‌التحصیل دوره برگزار می‌کند.

ادامــــــه

برای شرکت در این دوره طلابی که پایه دهم(کتبی) را به اتمام رساندند و به درس خارج حوزه علمیه قم اشتغال داشته باشند و یا فارغ‌التحصیل یکی از مراکز تخصصی حوزه علمیه قم و یا سایر موسسات حوزوی باشند و حداکثر سن آن‌ها 35 باشد، می‌توانند ثبت‌نام کنند.

در دوره تربیت مدرس نماز موضوعاتی نظیر  آیات نماز، بررسی روایات نماز، شیوه‌های دعوت به نماز، اسرار نماز، نماز و خانواده، نماز در ادیان و فرق انحرافی، شبهه‌شناسی نماز، علل ترک نماز و درمان آن و اصول مشاوره و پاسخگویی مطرح می‌شود.

اعطای گواهینامه پایان دوره تربیت مدرس معارف نماز، استفاده از فارغ‌التحصیلان در امر تبلیغ و تدریس در سراسر کشور و پرداخت کمک هزینه تحصیلی مناسب و اهدای کتاب از جمله امتیازات این طرح است.

طلاب برای ثبت‌نام می‌توانند تا اول خرداد ماه جاری برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37733090-025 تماس بگیرند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.