آبروی محله ، افتخار کوچه ها

آبروی محله افتخار کوچه ها ،شهید محمد صالح آیین،شهدای پیشمرگ کرد مسلمان، سقز

در راستای تکریم شهدای پیشمرگ کرد مسلمان ، مراسم معنوی آبروی محله ، افتخار کوچه ها گرامیداشت شهید محمد صالح آیین با حضور جمع کثیری از خانواده معزز و معظم شهدا،ایثاگران ،جانبازان،پیشکسوتان ،مسئولین ادارات دولتی و نهادهای انقلابی و بسیجیان در صحنه حوزه مقاومت بسیج شهید طیاره سقز برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام سید قاسم هاشم پور نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه سقز ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا اظهار داشت: این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس 608 شهید به انقلاب اسلامی کرده است.

حجت الاسلام هاشم پور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از اهداف برپایی اینگونه مراسمات دانست و تشریح کرد: این برنامه ها پل ارتباطی بین نسل گذشته و جوان فعلی است چرا که نهال انقلاب اسلامی با خون های مطهر شهیدان آبیاری شد و شهدا از همه هستی خود گذشتند تا عزت و اقتدار ایران اسلامی باقی بماند.

شهید محمد صالح آئین در سال 1322هجری شمسی در روستای رستمان از توابع شهرستان سقز به دنیا آمد. بدلیل نبود امكانات و فقر و محرومیت از بهره تحصیلات محروم ماند و در كنار پدر در راستای تامین معیشت زندگی به كارهای كشاورزی مشغول شد و با شروع دفاع مقدس بعنوان بسیج همگام با سایر رزمندگان اسلام در جهت مبارزه و مجاهدت با دشمنان اسلام و قرآن پرداخت که پس از سالها ایثار و مجاهدت در تاریخ 11/1/61 در سقز بر اثر مین جاسازی شده گروهک ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیكر پاك و مطهر در همین شهرستان به خاك سپردند.

این محفل به همت حوزه شهید طیاره سپاه سقز و با حضور مسئولان شهرستانی در درب منزل شهید محمد صالح آئین برگزار شد که در پایان با اهدای لوح و هدیه به همسر شهید از خانواده ایشان تجلیل بعمل آمد.

عکس های مراسم:

آبروی محله افتخار کوچه ها ،شهید محمد صالح آیین،شهدای پیشمرگ کرد مسلمان،سقزآبروی محله افتخار کوچه ها ،شهید محمد صالح آیین،شهدای پیشمرگ کرد مسلمان

 آبروی محله افتخار کوچه ها ،شهید محمد صالح آیین،شهدای پیشمرگ کرد مسلمانآبروی محله افتخار کوچه ها ،شهید محمد صالح آیین،شهدای پیشمرگ کرد مسلمان،سقز

آبروی محله افتخار کوچه ها ،شهید محمد صالح آیین،شهدای پیشمرگ کرد مسلمانآبروی محله افتخار کوچه ها ،شهید محمد صالح آیین،شهدای پیشمرگ کرد مسلمانآبروی محله افتخار کوچه ها ،شهید محمد صالح آیین،شهدای پیشمرگ کرد مسلمانآبروی محله افتخار کوچه ها ،شهید محمد صالح آیین،شهدای پیشمرگ کرد مسلمانآبروی محله افتخار کوچه ها ،شهید محمد صالح آیین،شهدای پیشمرگ کرد مسلمانآبروی محله افتخار کوچه ها ،شهید محمد صالح آیین،شهدای پیشمرگ کرد مسلمانآبروی محله افتخار کوچه ها ،شهید محمد صالح آیین،شهدای پیشمرگ کرد مسلمان

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.