انگلیس دنبال کودتای سوم است/ می‌خواهند آخوند انگلیسی درست کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پس از ۶۲ سال که با انقلاب اسلامی سفره آمریکا و انگلیس از این کشور جمع شد آنها درصدد ایجاد یک کودتای سوم برآمدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت ‌الله سید احمد علم ‌الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در همایشی که به منظور تجلیل از فقهای ضد انگلیسی تحت عنوان نه به انگلیس که در حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: امروز با گذشت 37 سال از انقلاب مقدس‌ مان می توانیم یک دورنمای شفافی را از ویژگی‌ های حضرت علی (ع) در سیره سیاسی امام (ره) طی 12 سال و رهبر انقلاب در 25 سال ببینیم.

وی ادامه داد: کسانی که در کشور ما می ‌خواهند با نفوذ و جرح و تعدیل در عرصه دینی جامعه را به میدان عیاشی و خورد و برد خود تبدیل کنند طبیعی است نسبت به عواملی که هم ‌پای رهبری و سرباز رهبری هستند دچار بغض و کینه شوند.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: دلبسته ‌های به استکبار جهانی و کسانی که به غرب لبخند زده و به بیگانگان دل می ‌سپارند تا به این وسیله به قدرت برسند از عناصری که با آنها مقابله می ‌کنند دچار بغض و کینه هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رسانه های استعماری انگلیس فکر می ‌کنند مردم ما به غرب گوشه‌ نگاهی دارند در حالی که این افراد سد راه نفوذ هستند و برای سوداگران سیاست و فرصت‌ طلبان قابل تحمل نخواهند بود.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در رأس آنان سه نماد مقدس از استوانه ‌های انقلاب قرار دارد یادآور شد: آیت‌ الله جنتی با وجود سن بالای خود روزانه 14 ساعت در عرصه انقلاب سرسختانه فعالیت می ‌کند و با وجود تهاجم و اهانت سنگر را رها نمی ‌کند و مردانه در مسیر دفاع از انقلاب ایستاده است.

وی تاکید کرد: عمر انقلابی این سه شخصیت از عرصه پیروزی انقلاب تاکنون بیشتر است این بزرگان 52 سال در عرصه انقلاب فعالیت کردند و با رژیم ستمشاهی به مقابله پرداختند؛ به تبعید رفتند اما امور مادی در زندگی شان بروز نکرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری آیت ‌الله مصباح را تئوریسین نیم قرن انقلاب برشمرد و افزود: ایشان در کارگاه نخبه ‌پروری برای اسلام و انقلاب فعالیت می ‌کند و به فرموده مقام معظم رهبری خلا مرحوم آیت‌ الله طباطبایی و شهید مطهری را پر کرده است از این رو دشمن تلاش می کند تا این افراد از عرصه کنار زده شوند.

وی حرکت اخیر رسانه انگلیسی را در شرایط کنونی حرکت سوم در یک کودتا بعد از دو کودتا تلقی کرد و افزود: نظام استعماری بریتانیا پس از چند سال در حکومت قاجار متوجه شد که تنها فعالیت جاسوسی در این نظام جواب نمی ‌دهد و تلاش کرد تا از طریق کودتا کل نظام را تصرف کند و برای همیشه رقیب خود را از میدان خارج کند از این رو رضاخان عامل سرسپرده و انگلیسی با کودتای سوم اسفند و تاسیس نظام حکومتی پهلوی مستقر شد و به این ترتیب انگلیس مالک یکپارچه ایران شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری دومین کودتا را اتفاق 28 مرداد برشمرد و گفت: پس از 62 سال که با انقلاب اسلامی سفره آمریکا و انگلیس از این کشور جمع شد آنها درصدد ایجاد یک کودتای سوم برآمدند و پیام رسانه سلطنتی انگلیس باعث شد که پس از 62 سال کودتای سوم رخ دهد و هدفشان برای تصرف کشور را نشان دادند و از این طریق خواستار ایجاد آخوند انگلیسی و غیر انگلیسی شدند.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: انگلیس با این تصور واهی که می تواند همان توطئه مشروطه را تکرار کند پیامی می دهد که مردم به چه کسی رأی دهند و به چه کسی رای ندهند تا مجلس خبرگان را به این مسئله آلوده کند غافل از اینکه آن روز در زمان مشروطه جامعه ما از یک رهبر بیدارهوشیارساز همچون رهبر انقلاب بی ‌بهره بود و امروز خوشبختانه وجود این رهبر بزرگترین عامل خنثی‌ ساز توطئه آمریکا و انگلیس است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: انگلیس و دشمن بصیرت و آگاهی شما مردم را که با چشم باز در عرصه دفاع از انقلاب ایستاده‌ اید را نادیده گرفته است امروز روزی نیست که انگلیس بتواند این توطئه ‌ها را آغاز کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشاور اتاق فکر کاخ سفید اعلام کرده است که برای سکولاریزه شدن نظام ایران باید نهاد رهبری و شورای نگهبان زیر سوال برده شود، گفت: زمانی که آنها مشاهده می‌ بینند که به شورای نگهبان حمله و اهانت می‌ شود به این نتیجه می‌ رسند که وقت آن رسیده تا این نظام سکولاریزه شود.

وی بیان داشت: در حقیقت انگلیس با این اقدام به جایگاه حضرات آیات جنتی مصباح و یزدی جسارت نکرد بلکه این جسارت به کسانی شد که انگلیس از آنها طرفداری می کند؛ اگر در کشور یک حزب‌اللهی و دلسوخته نقادی کند داد آنها بلند می ‌شود که چرا به یک عنصر ساده انقلاب اهانت می‌ کنید اما حال که از شما حمایت می‌کند از آن اعلام برائت نمی ‌کنید؟ یک جریان استعمارگر پیر که در طول دو قرن دنیای اسلام را به آتش کشانده از شما حمایت کرده حال نه تنها عکس ‌العملی نشان ندادید حداقل اظهار بیزاری کنید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این مسئله برای ما خیلی سنگین است، ما یک زمانی برخی افراد را در عرصه انقلاب از خودمان جلوتر می ‌دیدیم اما امروز همین افراد آن طرف میز قرار داشته و از یک اظهارنظر هم طرفه می ‌روند.

آیت الله علم الهدی درپایان با تاکید براینکه باید تا نفس می کشیم از انقلاب دفاع کنیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی را خداوند نگه می ‌دارد چون شاید بناست که این انقلاب بماند تا زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.