دانلود نرم افزار اندروید کوثر بلاگ و آموزش نصب و استفاده از آن(جدید)

سامانه کوثر بلاگ از ابتدا تا کنون تحولات و پیشرفت های مختلفی داشته است. جدیدترین اقدام، تولید نرم افزار اندروید سامانه است که نکاتی در استفاده از این برنامه تقدیم می گردد. امید است که این نرم افزار گوشی همراه، موجب سهولت کار و در جهت تقدیر از تلاشگران و مسئولین مربوطه، ابزاری برای گسترش معارف ناب اسلامی باشد.

 

آموزش نسخه اندروید کوثر بلاگ

ابتدا لازم است نرم افزار را از طریق لینک های فوق دانلود و روی گوشی همراه خود نصب کنید.

 

 

تمامی افرادی که عضو کوثر بلاگ هستند، می توانند با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود، وارد نرم افزار شوند.


 پس از ورود با صفحه ذیل روبرو هستید (با لمس صفحه را جا به جا کنید همه گزینه ها قابل مشاهده است)

گزینه (1) نام و آدرس وبلاگی که در قسمت مدیریت آن قرار گرفته اید.

گزینه (2) چنانچه بیش از یک وبلاگ را مدیریت می نمایید و یا عضو وبلاگ های گروهی هستید، با انتخاب این گزینه لیست وبلاگ ها نمایش داده می شود و شما قادر به انتخاب وبلاگ مورد نظر می باشید.

گزینه (3) با قرار گرفتن در این منو شما قادر به مشاهده گزینه های 5 الی 13 می باشید.

 گزینه (4) با انتخاب این منو گزینه های ذیل نمایش داده می شود که مهمترین آن خروج از نرم افزار است. پس از اتمام فعالیت لازم است با این گزینه از نرم افزار خارج شوید.

گزینه (5) با انتخاب این گزینه لیست مطالب شما نمایش داده می شود. برای هر مطلب ایجاد شده، علاوه بر عنوان و چند سطر ابتدایی محتوا، به گزینه های مدیریتی حذف، نمایش - در صفحه وبلاگ- و ویرایش دسترسی داشته و تاریخ درج مطلب نیز مشخص است. در صورتی که مطلب درج شده به صورت عمومی منتشر نشده باشد، نوع انتشار  - خصوصی، پیش نویس، اعضا و…- ذیل تاریخ درج شده است.


گزینه (6) لیست صفحات وبلاگ نمایش داده می شود. منظور از این صفحات محتوای مستقلی است که پس از ایجاد با عنوان انتخابی، در نوار منوی وبلاگ نمایش داده می شود ولی در وبلاگ به عنوان مطلب دیده نمی شود.

گزینه (7) لیست نظرات دریافتی وبلاگ. با انتخاب این گزینه به لیست نظراتی که از بازدید کنندگان وبلاگ دریافت نموده اید دسترسی دارید. با کلیک منوی موجود ( مثلث مشکی رنگ)  گزینه های آن (همه/ منتظر بررسی/ تایید شده/ حذف شده/ تایید نشده)، نمایش داده می شود که می توانید نوع نمایش نظرات خود را تعیین کنید.

با انتخاب یک نظر گزینه های مدیریتی آن طبق تصویر ذیل نمایش داده می شود.

گزینه 1 = ویرایش نظر  / گزینه 2: فرستنده نظر/ گزینه 3= مطلبی که نظر برای آن ثبت شده است/ محتوای نظر/ گزینه 4= مدیریت نظر (حذف، تایید نشده/ تایید شده (اگر مدیریت را انجام نداده باشید این گزینه تایید درج شده است که با انتخاب و تایید نظر رنگی شده و به تایید شده تغییر می نماید) / گزینه 5= جهت پاسخ به نظر)

گزینه (8) لیست فایل های بارگزاری شده. با انتخاب منوی درج - شکل + - گزینه های آن نمایش داده می شود که می توانید نحوه ایجاد فایل را انتخاب فرمایید. ( گرفتن عکس/ ضبط فیلم/ انتخاب عکس از آلبوم/ انتخاب فیلم از آلبوم). کنار گزینه منو گزینه سرچ فایل موجود است که می توانید نام فایل خود را جستجو کنید.- در صورتی که قبلا بارگزاری شده و موجود است-

با انتخاب هر فایل موجود در لیست، گزینه های مدیریتی  (کپی/ حذف) و مشخصات آن (نام/ نوع) نمایش داده می شود.

گزینه (9) با انتخاب این گزینه و با جابجایی بین سربرگ ها ( رتبه/ آمار مطالب/ آمار نظرات/ بازدید وبلاگ/بازدید مطالب ) قادر به مشاهده آمارهای مربوطه می باشید.

گزینه (10) با انتخاب این گزینه نظیمات مربوط به وبلاگی که انتخاب نموده اید نمایش داده می شود. مهمترین گزینه، خروج از این وبلاگ است که بهتر است آن را کلیک نکنید.

گزینه (11) و  گزینه (12): در قسمت «نمایش در مرورگر» با انتخاب گزینه 11 ،وبلاگ و با انتخاب گزینه 12 ،قسمت مدیریت وبلاگ را می توانید به جای مشاهده با نرم افزار، از طریق مرورگر مد نظر خود مشاهده فرمایید. - مرورگری که قبلا روی گوشی نصب نموده اید-

گزینه (13): گزینه ایجاد مطلب. با انتخاب، صفحه درج مطلب جدید نمایش داده می شود.

گزینه 1= تنظیمات مطلب (نوع/ موضوع) / گزینه 2= انتشار مطلب/ گزینه 3= عنوان مطلب/ قسمت 4= محتوای مطلب/ قسمت 5= ابزار های فرمت متن در دسترس می باشد.

با انتخاب گزینه 1 صفحه تنظیمات مطلب مطابق تصویر ذیل باز می شود
 

گزینه 1= انتشار مطلب

گزینه 2= انتخاب شیوه انتشار (انتشار (عمومی)/ پیش نویس/ در انتظار بررسی/ خصوصی)

گزینه 3= با انتخاب گزینه «اکنون» تقویم نمایش داده می شود که می توانید تاریخ انتشار را تنظیم فرمایید.

گزینه 4= تعیین نوع محتوا (مطلب/ مقدمه همه صفحات/ پیوند/ مقدمه صفحه اول/ مقدمه موضوعات/ مقدمه تگ ها/ تبلیغ/ صفحه/ پادکست/ مقدمه)

گزینه 5= انتخاب و ایجاد موضوع/ با کلیک علامت + لیست موضوعات نمایش داده می شود. می توانید موضوع و زیر موضوع (ها) ی مد نظر خود را انتخاب فرمایید.  در صفحه لیست موضوعات با کلیک + می توانید موضوع جدید ایجاد نمایید.

تهیه شده در سامانه کوثر بلاگ

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.