تخلف انتخاباتی ۶۰ نفر از مدیران دولتی و اجرایی

 

 

 

 

 

 

معاون اول قوه قضائیه از تشکیل پرونده تخلف انتخاباتی برای بیش از 60 نفر از مدیران دولتی و اجرایی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضصائیه در جمع خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا گزارشی از تخلفات انتخاباتی به دستگاه قضا واصل شده است، گفت: متأسفانه گزارشات متعددی به قوه قضائیه در رابطه با تخلفات برخی از مجریان مسئولین و مدیران دولتی که حق ورود به مسائل انتخاباتی را نداشته اند واصل شده است.


وی افزود: همچنین برخی ستادهای انتخاباتی، نامزدها و افراد دیگر از مسئولین ذیربط و هیئت ها تخلفاتی داشته اند که مواردی که مجرمانه است به دادگستری‌ها اعلام شده و مشغول رسیدگی هستند.
محسنی اژه‌ای تصریح کرد: اجمالاً بیش از 60 نفر از مدیران دولتی و اجرایی اعم از استانداران، فرمانداران، بخشداران و روسای ادارات دولتی تخلفات انتخاباتی داشته‌اند.

وی افزود: پرونده آن‌ها به محاکم و دادگستری ارجاع شده و در حال رسیدگی است‎، بر اساس گزاراشات عدد تخلف دهیاران بسیار بالا است که بر خلاف قانون تخلفاتی داشته‌اند.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: مدیران اجرایی و دولتی و کسانی که به نحوی وابسته به دستگاه‌های حکومتی هستند مراقب باشند بیش از حد متعارف حرکتی نداشته باشند.

وی تأکید کرد: روز انتخابات تمام می‌شود و بعد گرفتاری‌ها می‌ماند و فردا این‌ها هستند که تخلف کرده‌اند، اگر می‌خواهند ریسک کنند و خلاف قانون عمل کنند به فکر خانواده‎‌هایشان باشند و فردا دیگر توقع و انتظاری نداشته باشند، چراکه قوه قضائیه مصمم است که با هر تخلفی از هر رده‌ای استاندار، فرماندار و دهیار و … برخورد کند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به این سوال که تخلفات انتخاباتی بیشتر مربوط به کدام استان‌ها بوده است، گفت: در مورد مسائل انتخابات ریاست جمهوری، تقریبا کم و بیش استان‌های بزرگ بوده است و در مورد بحث شوراها تقریبا به صورت پراکنده خیلی از استان‌ها بوده است.

معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: مهم این نیست که کدام یک از استان‌ها تخلفاتشان کم یا زیاد بوده باشد، مهم این است که شاهد این تخلفات خلاف قانون نباشیم.
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.