تجمیع آرای رئیسی و قالیباف کار روحانی را همان دور اول تمام می‌کند

مردم منتظر استقرار دولت کار و کرامتند

 

لطف الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص آثار و پیامدهای کناره گیری قالیباف به نفع حجت الاسلام رئیسی گفت: صمیمانه باید از آقای قالیباف تشکر کرد او نشان داد اصولگرای واقعی است و آنچه برایش مهم است حفظ ارزش های انقلاب است.

وی ادامه داد: این حرکت بسیار با اهمیت بود همان طور که می دانید مجموعه رای اصولگرایان بسیار بیشتر از اصلاح طلبان است و این تجمیع باعث هم افزایی و بالا بردن انگیزه در بین مردم می شود و قطعا آثار بسیار مثبتی خواهد داشت و رقیب می داند جریان انقلابی با تمام وجود و روحیه ایثارگری پای کارآمده است.

 

فروزنده تصریح کرد: ما پیروزی را می بینیم و ان شالله به زودی دولت مستقر شکست خواهد خورد و دولت انقلابی مستقر خواهد شد. کارامدی و کرامت و کوشش تجلی خواهد یافت و این ها برکاتی است که پس از استقرار دولت انقلابی کار و کرامت شاهد آن خواهیم بود.

 

عضو جبهه ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه نقش قالیباف در دولت حجت الاسلام رئیسی قطعا نقشی پررنگ خواهد بود گفت: وی در دولت کار و کرامت مکمل حجت الاسلام رئیسی خواهد بود که می توانند به کمک یکدیگر مشکلات کشور را مرتفع کنند.

 

وی ادامه داد: با این اقدام انسجامی که بین نیروهای انقلابی در برابر دشمن ایجاد شد که بسیار مسئله مهمی است و اعتباری که برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

فروزنده با اشاره به مانور رقیب به این مسئله که اصولگرایان قادر به وحدت نیستند گفت: اما امروز برعکس سال 92 ما به وحدت رسیدیم و مردیتی در بین نیروهای انقلابی ایجاد شد که در حقیقت بتوانند حرف آخر را بزنند .

 

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این اقدام ایثارگری و بزرگواری تک تک دوستان را به دنبال داشت ما در جریان اصولگرایی از 50 کاندید به یک نفر رسیدیم و استقبال از رئیسی بهتر خواهد شد و همه دوستانی که برای قالیباف تلاش می کنند ان شالله تلاش مضاعفی برای رئیسی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: به اعتقاد من نه به روحانی به زودی شکل خواهد گرفت و عمرجریانی که 4 سال فرصت سوزی کردند و کشور را به این روز رکود کشاند ان شالله به پایان خواهد رسید.

 

فروزنده با مخاطب قرار دادن ملت غیور و انقلابی ایران گفت: هر فرد دیگران را قانع کند و چند نفر را به میدان بیاورد حزب الله امروز در مقابل جریان استکبار ایستاده است دلیل آن هم حمایت جریان استکبار از اصلاحات است و این موضوع به طور جدی قابل بحث است.

 

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: امیدواریم ملت با همه قوا به میدان بیاید و دولت کارامدی را انتخاب کنند تا آنچه حق و شانشان است در عملکرد دولت کار و کرامت متجلی شود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.