انیمیشن جنجالی سینمای ایران

يک پويانمايي رايانه‌اي جنگي و حماسي است که در سال 1395 منتشر شده که توسط گروه انيميشن فاطمه الزهرا(س) ساخته شده است. داستان انیمیشنی که حتی نامزد ریاست جمهوری آمریکا هم در مورد آن واکنش نشان داد، نبرد تمام عیاری ميان نیروي دريايي ايالات متحده آمريکا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را در آينده به تصوير مي‌کشد که در خليج فارس اتفاق مي‌افتد.

قهرمان اين داستان، فردي به نام فرمانده قاسم است که از شخصيت سردار قاسم سليماني الهام گرفته است. اين اثر، نامزد بهترين کارگرداني در سي و چهارمين جشنواره فيلم فجر، شده است. نمايش تريلر فيلم مشاهده تریلرهای بیشتر ساخت اين انيميشن حدود 4 سال و نيم به طول انجاميده است و توجهات و بازتابهاي جهاني بسيار زيادي را به خود جلب کرده است به طوريکه واکنش نيروي دريايي آمريکا را نيز به همراه داشته است. خبرگزاری های بزرگی چون بلومبرگ، رویترز، راشاتودي ، استيوشتيدپرس، ديلي‌نيوز، اي‌بي‌سي نيوز، سی بی ان ،سی بی اس،گاردين، اسپوتينک، سي ان ان، Voaصداي آمريکا ،واشنگتن پست، واشنگتن تایمز، گادرین ،سی ان ان ،فرانس 24،دی میلز ،دیلی تایمز،دیلی استار، ساندی تایمز،گلوبال تایمز،کریستین ساینس مانیتور،نیویوک تایمز،نيز درباره اين انيميشن تيترهای مهمی را به خود اختصاص داده و اظهار نظر نموده اند. پيروز باشيد گروه انيميشن فاطمه الزهرا(س)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.