اضطراب آشکار در سخنرانی دیروز روحانی یک روز پس از حماسه اصفهان

یک روز پس از حماسه بیاد ماندنی و تاریخ‌ساز مردم در اصفهان و همچنین شوک ائتلاف رئیسی- قالیباف، ترس و اضطراب در لحن و ادبیات روحانی نمود واضحی یافته است.

تحلیل محتوا و تحلیل گفتمان سخنرانی امروز صبح روحانی در زنجان نشان می‌دهد که 92 درصد از گزاره‌های بیان شده از سوی او در این سخنرانی (33 دقیقه از 37 دقیقه سخنرانی) حمله به رقیب بوده است.

r />تحلیل محتوای کمّی و کیفی نشان می‌دهد با وجود برجسته شدن ادبیات رقیب هراسی در سخنرانیهای روحانی از دوشنبه هفته قبل (سفر همدان)، چنین رویکردی که ناشی از ترس و اضطراب تک‌دوره‌ای شدن است، در ادبیات امروز او به اوج رسید.

تأکید روحانی بر اینکه رأی 51درصدی نمی‌تواند دست او را برای برخی اقدامات باز کند، نشانه دیگری از وجود تزلزل واضطراب در ناخودآگاه این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است.

تحقیقات پیمایشی انجام‌شده از عصر روز گذشته نشان از افزایش تصاعدی آراء سیدابراهیم رئیسی به‌دنبال حماسه تاریخ‌ساز نقش جهان اصفهان و همچنین کناره‌گیری محمدباقر قالیباف به نفع اوست.
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.