موضوع: "حجاب"

فیلم/ خانم لطفا حجابت را رعایت کن؛ پاسخ: خب تو نگاه نکن!

(بسم الله الرحمن الرحیم)
خیلی وقت‌ها از همه کس و همه چیز انتقاد می‌کنیم، غافل از اینکه نگاهی به خودمان بیاندازیم و ببینیم محل تلاقی تعریف ما از آزادی و آرامش دیگران کجاست…

نگاهی به کمپانی‌های برهنگی در ایران

(بسم الله الرحمن الرحیم)
 

رضاخان هفدهم دی‌ماه 1314 قانون کشف حجاب در ایران را تصویب کرد و زنان ایرانی باید پوشش‌هایی مثل چادر، روبند و روسری را کنار می‌گذاشتند؛ حالا بعد از 79 سال میراث‌داران رضاخان آزادی را فقط در عدم پوشش می‌بینند و نوع اعتراض خود را به هر شکل ممکن تا کسب هفتمین مصرف‌کننده لوازم آرایش در دنیا پیش می‌برند.

طاهره قرةالعین تقریباً اولین زنی بود که بدون روبنده در دربار ناصرالدین شاه قاجار سخنرانی کرد و این مسئله را از نخستین نشانه‌های کشف حجاب در ایران توصیف می‌کنند، اما حالا فکر کردن حتی به این مسئله لبخند تلخی را به لب‌ها می‌آورد.

ادامه »

رقص دختران و آواز زنان در همایش برج میلاد + فیلم و تصاویر

رقص دختران و آواز زنان در همایش شهرداری تهران+ فیلم و تصاویر/ باید به همایش هنجار شکن برج میلاد پس از ماجرای "دختران انقلاب" شک کرد

«همایش بزرگ بانوان شاغل شهرداری تهران» با حضور و سخنرانی محمدعلی نجفی، در سالن همایش‌های برج میلاد در حالی برگزار شد که با حواشی غیراخلاقی و مذمومی روبه رو بود.

  شهرداری تهران، در حالی این همایش را برگزار کرده است که پیش از سخنرانی نجفی، کنسرتی با حضور زنان خواننده و رقص دختران نوجوان در حضور شهردار تهران و دیگر همکاران مرد او اجرا شد!

صفحات: 1· 2

«پخش زنده پارتی ۹۰ نفره» هنگام تب و تاب زلزله!

«پخش زنده پارتی ۹۰ نفره» هنگام تب و تاب زلزله!

پلیس پایتخت، پنجشنبه شب گذشته، ۲۳۰نفر را در دو پارتی شبانه در دو منطقه از تهران دستگیر کرد.

سرهنگ ذوالفقار برفر رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ در این باره گفته است: یکی از این مهمانی‌ها در باغی در لواسان بود که تعداد ۱۴۰ نفر در آن دستگیر شدند. این افراد به صورت مختلط در حال پایکوبی و مصرف مشروبات الکلی بودند.

ادامه »

دلربایی در خیابان برای آقای شوهر

مردان ف زنان ایرانی، ارایش، برجسته کردن اندام، سلامتی، زن ایده آل ، همسر، حیاف انتخاب همسر، خانواده ایرانی، بانوی شرقی

برخی زنان جامعه امروز را می بینی انگار می خواهند پا به فرش هالیوودی بگذارند. شاید به اندازه بازیگران هالیوودی هم زیبا باشند اما هرگز جذاب نخواهند بود و با وجود تمام تلاش برای زیبا کردن خود هیچ وقت تیرشان به هدف نمی خورد و در اکثر اوقات با شکست مواجه می شوند می دانی چرا؟

برخی ازکارهای زنان امروزی دردآور شده است. وقتی می بینی زنان ایرانی در باشگاه نه برای سلامتی بلکه برای برجسته کردن اندام ورزش می کنند! و نه برای اصلاح سر و صورت بلکه برای تغییر ساختار صورتشان به آرایشگاه مراجعه می کنند، دردناک است!

ادامه »

کیفیت پوشش در مقابل خواستگار چگونه باید باشد؟

پوشش در مقابل خواستگار

آیت الله خامنه ای: زنی که تصمیم دارد با مردی ازدواج کند، می تواند بعد از درخواست خواستگار، با شرایطی [1] علاوه بر گردی صورت و کف دو دست، موها و سر و گردن خود را به آن مرد نشان دهد:

1) همه تحقیقات برای ازدواج انجام شده باشد

ادامه »
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران