آرشیو برای: "آذر 1396"

شعر و پیامک مهدوی ویژه شب یلدا

شب یلدایم اگر با تو سپر شد یلداست یا اگر این شب من باتو سحر شد یلداست ما که عمری زده ایم دم زِ فراق تو، اگر.. بعد از این شام سیه خَتمِ سفر شد یلداست بیشتر »

آداب پسندیده در شب یلدا

صله رحم «و اتَّقوا اللهَ الَّذی تَسائَلونَ بِهِ‌ و الاَرحامَ انَّ اللهَ كانَ عَلیكُمْ رَقیباً»[1] بترسید از آن خدایی كه به نام او از یكدیگر درخواست می كنید؛ و درباره ارحام كوتاهی نكنید،همانا خداوند مراقب شماست. امام صادق ـ علیه السلام ـ در این باره می… بیشتر »

پهپادهای پیچیده می‌سازیم ولی سنگ پا و شکلات را از خارج وارد می‌کنیم

              سردار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در نشست بسیج اساتید که در دانشگاه شهیدبهشتی در حال برگزاری است ضمن تبریک برای نابودی داعش گفت: عمق این خطر هنوز برای عده‌ای روشن نیست، چون منطقه خطر با ما فاصله زیادی داشت و بزرگی این… بیشتر »

دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی ایرانی سروش

بیایید در راستای حفظ و صیانت از اطلاعات شخصی و محرمانه خود و همچنین در راستای اقتصاد مقاومتی از نرم افزار شبکه اجتماعی بومی سروش استفاده کنیم . در زیر لینک دانلود نسخه گوشی همراه و رایانه برای شما عزیزان بارگزاری شده است. نسخه آندروید… بیشتر »

خبرهای غیبی قرآن قرآن از فتح ایران و روم خبر می دهد!

لابد به خاطر دارید که سابقا‌ً گفتیم آیـه ی 20 از سوره ی فتح نوید روم را به مسلمین‌ داد و آن آیه‌ این است «واخری لم‌ تقدروا‌ علیها قد احـاط الله بها و کان الله علی‌ کـل شـی‌ء قدیرا» یعنی: «خداوند (علاوه بر غنائم خیبر) وعده ی غنیمت های دیگری که دسترسی‌ به… بیشتر »

آیة الکرسی تا کدام آیه است؟

با عرض سلام و خسته نباشيد،ميخواستم بدونم كه ايه الكرسي تا هو العلي العظيم ميباشد يا تا هم فيها خالدون؟  قرائني در دست است كه نشان مي‏دهد، آیة الكرسي فقط یك آیه است كه از"اللَّهُ لا إِلهَ إِلَّا هُوَ” شروع مي‏شود، و به “وَ هُوَ الْعَلِیُّ… بیشتر »

آیا آشکار شدن عیوب از خواص سوره توبه است؟

در خواص سوره مبارکه توبه ذکر شده آشکار شدن عیوب؛ می‌خواستم بدانم آیا عیوب برای مردم آشکار می‌شود یا فقط خود فرد؟ لطفاً توضیح دهید. برای هر کدام از سوره‌های قرآن خواص و آثاری ذکر شده است. در بیان فضائل سوره توبه نیز فوائدی ذکر شده که برخی از آنها عبارتند… بیشتر »

نوجوانی و اولین تجربه سیگار!!

دیدن سیگار در دست نوجوانان برای همه ما بخصوص والدین بسیار آزاردهنده است، اما نمی‌توان از این واقعیت تلخ فرار کرد که سالانه بین 40 تا 50 میلیارد نخ سیگار در کشور مصرف می‌شود و علاوه بر این که 10 هزار میلیارد تومان از ثروت کشور دود می‌شود، سلامت و شادابی… بیشتر »

پشت پرده انتخاب پایتخت جدید اسراییل

خبر انتقال سفارت ایالات متحده آمریکا داغ‌ترین خبر جهان اسلام و در صدر اخبار شرق آسیا و خاورمیانه قرار گرفت. خبری که واکنش‌های منفی از سوی مسلمانان دریافت کرد. هنگامی که رییس جمهور ایالات متحده آمریکا (دونالد ترامپ)، انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به قدس… بیشتر »

جذاب تر از فیلم های مستهجن!!

زمانه عوض شده است، بازی ها تغییر کرده است و حتی می توانم بگوییم تفریح ها هم رنگ و بوی دیگری گرفته است! زمانی تفریح نوجوانان بود که ظهر ها که از مدرسه تعطیل می شدند بعد از کمی استراحت با بچه‌های محله در کوچه قرار می گذاشتند که فوتبال بازی کنند…… بیشتر »

بازشناسی عقبه فکری انجمن حجتیه

اشاره: انجمن حجتیه به عنوان یکی از جریان های ایستای مذهبی در خنثی سازی و سیاست گریز نمودن قشر مذهبی، به خصوص نسل جوان، نقش موثری را ایفا کرده است. انجمن حجتیه پس از رکود چند ساله، از سال 1376 فعال شده، تشکیلات خود را دنبال کرده و عناصر وابسته به این… بیشتر »

رهایی جوانان از گناه با یک حرکت عاقلانه

در فرهنگ دینی انسان كه كرامت خود را به استناد خلافت خويش از آفريدگار نظام هستي دارد و گذشته از جاودانگي در آخرت مي‌تواند چهره‌اي ماندگار از خود در دنيا ترسيم نمايد. بواسطه افعال مورد قبول خدا باشد سهمي از عنداللّهي شدن دارد و طبق آية: ﴿مَا عِندَكُمْ… بیشتر »

علائم نهایی پیش از ظهور امام زمان (عج) چیست؟

علائم ظهور حضرت مهدی (عج) بر دو دسته تقسیم می شوند: الف: علائم حتمی و قطعی؛ ب: علائم غیر حتمی و غیر قطعی که البته در این علائم هم ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد. علائم غیر حتمی فراوان هستند و نوعاً بعضی از آنان به وقوع پیوسته است اما علائم حتمی و… بیشتر »

برگزاری مراسم بیعت با امام زمان(عج) در میادین سراسر کشور(آدرس محل برگزاری)

                      به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) مراسم نمادینی در میادین اصلی شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود. این مراسم در تهران، روز سه‌شنبه هفتم آذر ماه از ساعت ۱۵ با سخنرانی علی‌اکبر رائفی‌پور و مداحی محمدرضا طاهری در میدان امام… بیشتر »

گرد ماتم بر رخ مهدی نشسته

6سال زمان زیادی نیست بخصوص وقتی در حبس و تبعید باشید.اما بیش از این هم نمی توانستند شما را تحمل کنند. بیش از این نباید می ماندید. بودنتان برای بعضی ها خطرناک بود؛ حتی وقتی سکوت می کردید و شب و روز به نماز و عبادت مشغول می شدید. اگر آزادتان می گذاشتند… بیشتر »

سخنان دکتر رائفی پور درخصوص سردار سلیمانی

موسیقی/مدافع حرم و وطن

قطعه موسیقی «مدافع وطن و حرم» اثری به خوانندگی «علی‌رضا بیراموند» تقدیم به سردار شجاع «قاسم سلیمانی»؛ «چشات آسمونه، دلای ما پرنده / تو هستی بگو نرخ این لحظه چنده / همه عاشق تو شدند با نگاهی / غرور سپاهی چه سردار ماهی»; بیشتر »

تقدیم به سردارمجاهد قاسم سلیمانی

بازخوانی شعری از عبدالمجید فرائی درباره حاج قاسم سلیمانی ، به مناسبت آزادسازی کامل شهر مرزی بوکمال؛ تنها منطقه شهری باقی مانده در دست داعش. میان خالق ومخلوق عهدوپیمانی است برای بندگی مخلصانه ، میزانی است بیشتر »
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران