آرشیو برای: "شهریور 1396"

ولنگاری فرهنگی یعنی این

#ولنگاری_فرهنگی وقتی رهبرمون از ولنگاری فرهنگی صحبت می کنه منظورش ایناسمتا سفانه بیشتر جوونامون هم از اینا الگو میگیرن و بعد می گن چرا جامعه درست نمی شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بیشتر »

جزییات تازه از شهادت محسن حججی/ نیمی دیگر از پیکر مطهر تحویل نشده

  «سعد الله زارعی» طی یاددشتی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد نوشت: مطلبی که به عنوان پشت پرده ایجاد جو تبلیغاتی … توسط سایت هایی منتشر شده است به ما می گویند حججی ها دو بار شهید می شوند ؛ در میدان و رودرروی داعش ها و در کینه توزی هایی که برای… بیشتر »

انتقاد شدید رهبر انقلاب از بی‌عملی مجامع جهانی و مدعیان حقوق‌بشر در قبال فجایع میانمار؛

  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در ابتدای جلسه درس خارج فقه با اشاره به حوادث فاجعه‌آمیز میانمار، از سکوت و بی‌عملی مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر در قبال این فجایع به‌شدت انتقاد کردند و با تأکید بر اینکه راه حل این… بیشتر »

بلای جدیدی که بر سر مسلمانان میانمار آمد + فیلم

              مسلمانانی که برای حفظ جان خود از میانمار به مناطق مرزی با بنگلادش پناه برده‌اند، در اردوگاه‌های آواردگان در مناطق مرزی درگیر بیماری‌های واگیردار شده‌اند. گزارش‌ها حاکی است که وضع دشوار آوارگان و نبود آب آشامیدنی، آن‌ها را در مقابل… بیشتر »

دخترانی که در مراسمات خصوصی دکور برنامه شما می‌شوند + تصویر

  شاید برایتان عجیب به نظر برسد اما شرکت‌هایی وجود دارند که در آپشن‌هایی که برای برگزاری مراسم‌های شما دارند، از «آدمیزاد» به عنوان دکور و آکسسوار استفاده می‌کنند. تجملگرایی در برگزاری مراسم‌های شادی این روزها به اوج خودش رسیده‌است و هربار مراسم تازه‌ای… بیشتر »

عید امامت و هفته ولایت مبارک

دیدن این کلیپ رو به تمام شیعیان توصیه میکنم بیشتر »

۷ راهکار ساده طب سنتی برای «پُر شدن صورت»

لاغر شدن صورت یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که غالب زنان و مردان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌کنند؛ در این مطلب به ۷ راهکار طب سنتی برای پُرتر شدن صورت اشاره شده است. بیشتر »

حقایقی درباره طلاق که نمی دانید!!

                همانگونه که ازدواج ها به دلایل مختلف اتفاق می افتند، طلاق ها هم می توانند علل متفاوتی داشته باشند. دانشمندان برای این که بفهمند چه احتمالاتی درصد طلاق را بالاتر می برد، تحقیقاتی بلند مدت انجام داده اند که نتایج آن را در این مطلب با شما… بیشتر »

خواب خرگوشی مسئولان در حوزه عفاف و حجاب

                       سال‌هاست که حرف حضرت آقا درباره لباس ملی و اهمیت بر زمین مانده است. مسئولان در خواب خرگوشی خود هستند و یا سرگرم همایش و برنامه‌های خنثیئ بی ثمر تنها بیلان کاری ارائه کنند و درعمل هیچ کدام حتی به خود زحمت زنده کردن این حرف آقا را… بیشتر »

فیلم/قسمت 158 دکتر سلام(سیاسی)

هشتگی برای توجه جهانی به یمن؛ طوفان «بثینه» در شبکه های اجتماعی

                               انتشار تصاویر مربوط به تنها بازمانده یک خانواده یمنی از بمباران ائتلاف سعودی، موجی از ابراز همدردی را در شبکه های اجتماعی بدنبال داشته است. به نقل از بی بی سی، در حمله ۲۵ آگوست جنگنده های ائتلاف سعودی به یمن پدر و مادر و ۶… بیشتر »
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران