آرشیو برای: "مرداد 1396"

فیلم/ فاطمه دختر شهید صدرزاده: نمیتونم شبا بخوابم ،آخه دلم برای بابام تنگ شده...

تقدیم به دردانه‌های شهدای مدافع حرم بیشتر »

واکنش شاعرانه‌ی شعرای جوان به شهادت «محسن حججی»

  پس از اعلام خبر شهادت «محسن حججی» و انتشار تصویری از نگاه شجاعانه این شهید والامقام در فضای مجازی که موجی از ابراز احساسات مردمی را در پی داشت، جمعی از شعرای جوان کشورمان در اقدامی فرهنگی با موضوع شهادت این مدافع حرم اشعاری را سروده و در اختیار… بیشتر »

خون شهید حججی عزت ملی را به کشور بازگرداند

  مراسم گرامی‌داشت شهید مدافع حرم محسن حججی صبح امروز (یکشنبه ۲۲ مرداد) با حضور خانواده و همرزمان این شهید، مسئولان کشوری و لشکری و همچنین مردم قدرشناس ایران اسلامی در مسجد جامع شهرستان نجف آباد استان اصفهان برگزار شد. سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل… بیشتر »

فیلم/ نماهنگ سه زبانه با نوای میثم مطیعی و مهدی رسولی به مناسبت شهادت مدافع حرم

#شهید_حججی #جنگ_داعشفیلم/ نماهنگ سه زبانه با نوای میثم مطیعی و مهدی رسولی به مناسبت شهادت مدافع حرم، شهید محسن حججی 1502612677399c5fda1eb9140dbd54b013e4a9ad93.mp4 بیشتر »

غروب، دود، خنجر و مقاومت؛ محسن جان شهادتت مبارک

سردار سلیمانی: به حلقوم بریده این شهید عزیز راه اباعبدالله (ع) سوگند یاد می کنیم که از تعقیب این شجره ملعونه و نابودی این غده خطرناک برآمده در پیکر جهان اسلام تا آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست بیشتر »

کلیپ طنز تلخ

#سلفـــــی حـــقـــــــــــــــارت وقتی میاد تو کوچه یار صف میکشن هزار هزار پسرای محلمون یکی یکی پشت دیوار یکی میخواد نگاش کنه یکی میخواد صداش کنه… بیشتر »

کلیپ تکان دهنده / ببینید

راه رفتن دختربچه ای که دچار معلولیت هست با ذکر “یا امام رضا” و اشک های پدر و مادرش… لحظه قشنگیه…?? بیشتر »

دوست دختر عزیز تر از همسر

                          «««قابل توجه خانم ها»»»   خسته و کوفته از راه رسید و در خونه رو باز کرد به امید اینکه خانمش با روی خوش به استقبال بیاد و بهش خداقوت بگه تا خستگیش گرفته بشه. اما خبری از خانمش نبود. باز هم با دختر همسایه رفته بود بیرون. فشار… بیشتر »

به مناسبت ۱۱ذیقعده میلاد امام رضا (ع)

مدينه هنوز رخت عزاي امام صادق(ع) را به تن داشت که گلي ديگر در باغ ولايت شکفت و دوباره لبخند شادي را به خاندان نبوت هديه کرد. يازدهم ذيقعده سال 148 (ه ق) روز ولادت پيشواي هشتم امام رئوف، علي بن موسي الرضا است. امامي که مهرباني اش زبانزد است. قرنهاست که… بیشتر »

بیانات مهم رهبری در خصوص حج ۹۶

  حجاج از بازار گردی خودداری نمایند سمعا و طاعتا یا ولی بیشتر »

تا چشم کار می کند اینجا کرامت است

زیارت حضرت معصومه(س) در قم آغازین روز ماه ذیقعده سال 173 ق روز شادمانی خاندان نبوت بود. در این روز مبارک خداوند چشمان موسی بن جعفر(ع) و همسرش نجمه خاتون را به تولد دختری پاک سرشت روشن فرمود.دختری که امام صادق(ع) از سالها پیش آمدنش را بشارت داده بودند که… بیشتر »

شایعه انتخاب اعضای کابینه با نظر رهبری

به نقل از سایت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، دولت دوازدهم به روزهای تشکیل نزدیک می‌شود؛ تا ۱۰ روز دیگر و پس از مراسم تنفیذ و تحلیف، اعضای کابینه پیشنهادی آقای رئیس‌جمهور معرفی می‌شوند. با این حال، از حدود دو هفته قبل، یک جریان خبری که از پشتیبانی… بیشتر »
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران