آرشیو برای: "تیر 1396"

سخن‌امام‌علی‌(ع) روی‌سنگ قبر متفکر‌آلمانی

مستشرقین اندیشمندانی از غرب هستند که درباره آیین و فرهنگ مردم مشرق‌زمین به مطالعه می‌پردازند؛ عمده اندیشمندان مستشرق کسانی هستند که مغرضانه و با دست گذاشتن روی شبهات و یا با شبهه‌سازی به مطالعات اسلامی می‌پردازند، اما بین آنها معدود افرادی هستند که از… بیشتر »

روحانی کارگران فرانسوی را از خطر ورشکستگی نجات داد!

  رویترز:میزان فروش خودروی گروه پژو در نیمه نخست امسال به لطف بازار بسیار خوب در ایران، 2.3 درصد افزایش یافت. این در حالی است که میزان فروش این نوع خودرو در بازارهای چین و اروپا به شدت کاهش داشته است. بیشتر »

حجاب بالی برای پرواز بسوی خدا

حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بشری و بویژه جوامع اسلامی مطرح است. همواره این دو واژه در کنار هم به کار برده می‌شوند و در نگاه اول به نظر می‌آید هر دو به یک معنا باشند اما با جستجو در متون دینی و فرهنگنامه‌ها به نکته قابل توجهی می‌رسیم و آن تفاوت… بیشتر »

حجاب کامل- آموزشی

حجاب

رسول خدا (ص) فرمود : سه گروه هرگز داخل بهشت نمي شوند :

    رسول خدا (ص) فرمود: همانا فاطمه عفت خويش را پاس داشت و خداوند متعال، نسل او را بر آتش حرام گرداند رسول خدا (ص) فرمود : سه گروه هرگز داخل بهشت نمي شوند :  1- كسي كه نسبت به عفت ناموس خود بي تفاوت است .  2- زني كه خود را در لباس و حركات و امور ديگر… بیشتر »

هرچی خواهی بپوش! اما یادت باشد مد آخر، " کفن" است

  قابل توجه بعضی ها که فراموش کردند یه روزی باید بمیرند..!! بعضـــــی از دختـــــرکان…!! هر چقدر میتوانند بــــــــد حجابی بکنند.!! لباس تنــــگ و بـــــد نما بپوشــــند و بقول خودشان.. اگـــه تیــپ نزنیم اْفـــته کــــــلاس داره برامـــــون..!! بیشتر »

۱۰۰ جمله کوتاه و زیبا درباره حجاب و عفاف

1- حجاب یعنی من مجهز به آنتی ویروس هوس و وسوسه هستم ۲- به زلفانت بیاموز که بیرون ارزش دیدن ندارند. ۳- کس غنچه نهان شده دربرگ را نچید/ از بی حجابی است اگر عمر گل کم است. ۴- حجاب نیمی از ایمان است. ۵- اصالت زن مسلمان عفت اوست که حجاب مهمترین رکن آن است. بیشتر »

خبر مرگ ابوبکر بغدادی

خبر مرگش تایید شد? در فرصت عمر، نکبتش کامل شد آخر به مکافات عمل، نائل شد در پاسخ آن ترقه بازی کردن سرکرده ی داعش به درک واصل شد بیشتر »

سخنرانی سردار سلیمانی

بخشی از سخنرانی روز گذشته سرلشكر حاج قاسم سليمانی درباره جنايات داعش ▪️مراسم چهلم شهيد مدافع حرم سردار نصیری بیشتر »

به به حاج آقای موشک ساز

به به حاج آقای موشک ساز?? بیشتر »

هفته عفاف و حجاب گرامی باد

 از 16 الی 23تیرماه 96 بیشتر »

غوغای ساپورت پوشان!

              ساپورت از اواخر سال 91 جای خود را در میان سبد پوشش برخی از زنان تهرانی و سایر شهرها باز کرد و در تابستان 92 پوششی فراگیر در میان این قشر شد. نوع این پوشش طوری است که شکل پا کاملا در آن خودنمایی می کند و به نوعی که برخی یاد کرده اند می توان… بیشتر »

مجازات لاک زدن،مانتوی تنگ و ساپورت پوشان

                حجاب و عفاف یکی از مسائل اجتماعی کشور است که از یکسو بدون تردید رعایت آن یک مسئله کاملا قانونی، شرعی و از ضروریات دین است و از سویی دیگر بی حجابی و بدحجابی در قانون جرم است.  وقتی که بدحجابی در قانون جرم تلقی می شود یعنی اینکه شخص بدحجاب… بیشتر »

قرآن، چقدر به حجاب و عفاف اشاره کرده است؟

واژه حجاب، به طور مطلق به معنای پوشش و به طور عَلَم (مشهور شده) برای رعایت امر خداوند در خصوص پوشش زن و مرد نامحرم در قبال یکدیگر است.  این کلمه از آن جهت مفهوم پوشش می‎دهد که پرده، وسیله‎ی پوشش است، ولی هر پوششی حجاب نیست؛ بلکه آن پوششی حجاب نامیده… بیشتر »

حجاب و حرمت نگاه به نامحرم در قرآن

مفهوم حجاب حجاب در لغت به معنای مانع، پرده و پوشش آمده است. استعمال این کلمه بیشتر به معنی پرده است. این کلمه از آن جهت مفهوم پوشش می‎دهد که پرده، وسیله‎ی پوشش است، ولی هر پوششی حجاب نیست؛ بلکه آن پوششی حجاب نامیده می‎شود که از طریق پشت پرده واقع شدن… بیشتر »

کلیپ/ ضرورت حجاب و عفاف در جامعه

کلیپی در مورد ضرورت عفاف و حجاب در جامعه و نقش تهاجم فرهنگی در ایجاد جو بدحجابی در جامعه امروزی…. بیشتر »

شعر خوانی دختر 8 ساله در باره حجاب

گرچه تکراریه ولی ارزششو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیشتر »

مستند/ بهشت زنان اروپا

شما فکر می کنید زنان غربے دربهشت اند⁉️‼️ #لَعَّلڪُم_یَٺَفَّڪروڹْ!!! بیشتر »

انیمیشن جنجالی سینمای ایران

يک پويانمايي رايانه‌اي جنگي و حماسي است که در سال 1395 منتشر شده که توسط گروه انيميشن فاطمه الزهرا(س) ساخته شده است. داستان انیمیشنی که حتی نامزد ریاست جمهوری آمریکا هم در مورد آن واکنش نشان داد، نبرد تمام عیاری ميان نیروي دريايي ايالات متحده آمريکا و… بیشتر »

نکاتی در خصوص وابستگی کودک به مادر

دائماً به مادرش چسبیده و به هیچ قیمتی جدا نمی شود. حتی حاضر نیست مدت کوتاهی دور از مادر با همسالانش بازی کند. چرا بعضی از بچه ها تا این اندازه به مادرشان وابسته اند؟ اگر شما هنگام سفر در کیفتان چیز ارزشمندی داشته باشد و احتمال بدهید کسی قصد برداشتن آن… بیشتر »

میزان فطریه امسال اعلام شد+نظر هشت مرجع

زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با ۶۰۰۰ تومان (معادل سه کیلوگرم گندم) یا ۱۵هزار تومان (معادل سه کیلوگرم برنج) اعلام شده است که خانواده‌ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می‌کنند. پس از پایان یافتن ماه مبارک رمضان؛ یعنى در شب عید فطر افرادى… بیشتر »
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران