آرشیو برای: "اردیبهشت 1396"

ماجرای واقعی امیر حسین مقصودلو(تتلو)/قضاوت با شما

            حمله به «تتلو» با شعار آزادی بیان/ جرم تتلو چیست؟ رئیسی چه زیبا در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی مهم‌ترین شعار خود را جامه عمل پوشاند؛ نه از آن جهت که خود به آن معتقد باشد از آن جهت که شدنی است و می‌شود «رئیس جمهور همه ایران» بود. با ورود… بیشتر »

کشف مجدد پیکر شهدای غواص با دست‌های بسته

  هر موقع کشور به مرحله حساس می رسه شهدای غواص پیداشون میشه!!!!!!!!!!   همزمان با سالگرد تفحص ۱۷۵ شهید غواص که با دست های بسته به شهادت رسیده و دفن شده بودند، سردار سید محمد باقرزاده از کشف اجساد جدیدی از شهدای غواص خبر داد. بیشتر »

اندکی صبر.............

بدون شرح! بیشتر »

میرسلیم هم به «ائتلاف تغییر به نفع مردم» پیوست

مهندس «سید مصطفی میرسلیم» از کاندیداتوری در انتخابات آقای رئیسی حمایت کرد به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، این حزب با انصراف مهندس «سید مصطفی میرسلیم» در حمایت از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی حمایت کرد.   متن… بیشتر »

مردی از جنس گذشت

کلیپ تاثیر گذار / حتما ببینید بیشتر »

بیانات رهبری

بیانات رهبری

انتخابات و رهبری

تخلف انتخاباتی ۶۰ نفر از مدیران دولتی و اجرایی

            معاون اول قوه قضائیه از تشکیل پرونده تخلف انتخاباتی برای بیش از 60 نفر از مدیران دولتی و اجرایی خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضصائیه در جمع خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا گزارشی از تخلفات انتخاباتی به دستگاه قضا… بیشتر »

ثروت افسانه‌ای وزیر دولت یازدهم از کجا آمده؟!

ثروت افسانه ای!!!!!!!! به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه کیهان، بررسی‌های کیهان در اسناد رسمی نشان می‌دهد تنها یک نفر از وزرای دولت یازدهم که در بیشتر سال‌های سه دهه گذشته پست‌های کلیدی دولتی داشته است، ثروت خانوادگی افسانه‌ای کسب کرده است. بیشتر »

اضطراب آشکار در سخنرانی دیروز روحانی یک روز پس از حماسه اصفهان

یک روز پس از حماسه بیاد ماندنی و تاریخ‌ساز مردم در اصفهان و همچنین شوک ائتلاف رئیسی- قالیباف، ترس و اضطراب در لحن و ادبیات روحانی نمود واضحی یافته است. تحلیل محتوا و تحلیل گفتمان سخنرانی امروز صبح روحانی در زنجان نشان می‌دهد که 92 درصد از گزاره‌های بیان… بیشتر »

طوفان حامیان رئیسی این بار در تهران/مصلای تهران قیامت شد

گزارش تصویری/ گردهمایی عظیم هواداران «رئیسی» در تهران همایش هواداران سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر سه‌شنبه بیست و ششم اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد. بیشتر »

چرا پیروزی نزدیک است؟

            طعم شیرین رسیدگی به محرومین و عدالت؛   نتایج تیم های نظرسنجی مختلف که اتفاقاً انتخابات 92 را نیز با کمترین خطا پیش‌بینی کرده بودند این روزها از یک معمای بزرگ در انتخاب 96 خبر می‌دهند؛ چیزی حدود 50 درصد از کسانی که تصمیم دارند رأی بدهند از… بیشتر »

تجمیع آرای رئیسی و قالیباف کار روحانی را همان دور اول تمام می‌کند

مردم منتظر استقرار دولت کار و کرامتند   لطف الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص آثار و پیامدهای کناره گیری قالیباف به نفع حجت الاسلام رئیسی گفت: صمیمانه باید از آقای قالیباف تشکر کرد او… بیشتر »

نفس های آخر دولت یازدهم

اظهارات تند حسن روحانی در جمع مردم زنجان/ با اتوبوس مردم را جمع نکنید! حسن روحانی صبح دیروز به زنجان رفت و اظهارات تندی را در جمع مردم زنجان بیان کرد.   در زیر گزیده ای از این اضهارات را مشاهده می‌کنید: بیشتر »

آخر هفته ،روحانی رفته

خروش 300000 نفری مردم تهران در حمایت از ائتلاف رئیسی ، قالیباف با شعار آخر هفته ، روحانی رفته بیشتر »

ائتلاف با بصیرت قالیباف

بیانیه شورای راهبری ستادهای دانشگاهیان حامی قالیباف؛ پیروزی زودرس گذشت وایثار درمسیر آرمان‌های انقلاب را تبریک می‌گوییم/قالیباف فصل جدیدی ازمبارزه با اشرافیت وتفرعن راآغازکرد بیشتر »

سردار با درایت ، ممنون از این حمایت

فیلم/ اظهارات جنجالی حسن عباسی در دانشگاه شاهد

از وزیر چند صدمیلیاردی روحانی تا جوگیری جهانگیری در مناظره حتما ببینید. برای تماشای آنلاین  اینجا را کلیک نمایید بیشتر »

ماجرای قتل پسر روحانی چیست؟

اگر ماجرای قتل در خانه‌‌اش افشا می‌شد او الآن کجا بود؟ حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره سوم کاندیداها مطالبی به‌خلاف علیه برخی کاندیداها مطرح کرد که بسیاری آن را به‌غایت ناجوانمردانه و غیراخلاقی دانسته‌اند. بیشتر »

کسی که عزیزش فتنه گران هستند شایستگی ریاست جمهوری را ندارد

سراغ کسی نروید که دنبال صرافی راه انداختن باشند سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم کرمان و در مسجد طفلان مسلم بن عقیل گفت: از کارهای مهمی که برعهده ماست، وظیفه مهم نظارت است و قبل از نظارت باید مشارکت داشته باشیم… بیشتر »

دولت خزانه را خالی کرد!

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از برداشت ۲۰ هزار میلیارد تومانی دولت از خزانه کل کشور برای پرداخت مطالبات در هفته پایانی مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد. حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: شنیده‌ها… بیشتر »

دولت کاسبان!!

  دولت تاجر مسلک مشکلات را درک نمی‌کند/ سکان کشور را به دست کسی بدهیم که دغدغه‌اش مردم باشد نه اعوان و انصارش محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به شهر شیراز با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای… بیشتر »

دولت حقوقدان!!!!!!!!!!!

به کجا چنین شتابان!!!؟؟؟ بیشتر »

انتخابات 96 - سید ابراهیم رئیسی

آشنایی بیشتر با صاحب شعار «کاروکرامت» دومین کاندیدای جوان انتخابات، با سفرهای استانی متعدد و دیدارهای فراوانش با مردم محروم، دست روی سید رای مردمی گذاشته که انگار دولت یازدهم نتوانسته بهبودی در زندگی‌هایشان ایجاد کند. بیشتر »

بصیرت و انتخابات

بصیرت در انتخابات

بصیرت در انتخابات
بصیرت و صبر دو عامل پیروزی هدف آنها[دشمنان اسلام] ایجاد جنگ داخلی بین مسلمانها است و متأسّفانه تا حدودی موفّق شده‌اند. کشورهای اسلامی را یکی پس از دیگری دارند ویران میکنند -سوریه را ویران میکنند، یمن را ویران میکنند، لیبی را ویران میکنند- زیرساخت‌هایشان… بیشتر »

مناظره‌ها نشان داد دستان دولتی‌ها چقدر خالی است

علی‌رضا زاکانی صبح امروز در جمع مردم سرخه اظهار داشت: مناظرات نشان می‌دهد دست دولتی‌ها خالی است و دولتمردان تنها به دنبال حرف درمانی هستند.  وی خاطرنشان کرد: دولتمردان به‌جای اینکه بیایند و عملکرد خود را گزارش بدهند و گزارش دهند که وعده‌های گذشته‌شان به… بیشتر »
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران