آرشیو برای: "اسفند 1395"

پرچم‌های سیاه آخرالزمان به یاری حضرت مهدی(ع) می‌آیند؟

  پرچم‌های سیاهی که در احادیث امام علی(ع) به آنها اشاره شده است، در زمان ظهور به یاری امام زمان(عج) خواهند شتافت یا علیه او مبارزه می‌کنند؟ آیت‌الله سیدطه موسوی هشترودی استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به وجود احادیثی از حضرت امیرالمؤمنین(ع) پیرامون… بیشتر »

پاسخ سخت خداوند!

پاسخ سخت خداوند! سخنرانی زیبای استاد سید محمد خاتمی نژاد   گرفتاری این روزهای جامعه اسلامی و آزمون سخت مدعیان ولایت   ازدواج  نکردن جوان ها و بچه دار نشدن متاهل ها جامعه اسلامی را با مشکلات جدی در آینده مواجه خواهد کرد.. فردای قیامت هیچ جوابی برای گفتن… بیشتر »

احترام به والدین

  قرآن5 بار بلافاصله بعد از دستور به عبادت،به احسان به پدر و مادر داده است که به این معنی است عبادتی که بدون احسان به پدر و مادر باشد مورد رضایت خدای بزرگ نیست بیشتر »

دلنوشته

  خداوندا دوستانے دارم آیینہ تمام نماے عشق رسمشان معرفت ڪردارشان جلاے روح پس آنگاہ ڪہ دست نیاز بہ سوے تو میاورند پرڪن از آنچہ ڪہ در مرام خدایے توست بیشتر »

رائفی پور در جواب دری وری گویان به مدافعان حرم

آیا برادر شیطان را می شناسید ؟

  «اسراف»، کلمه ای که بارها آن را شنیده ایم ، ولی بدون توجه به آن ، از کنارش رد شده ایم .راستی شما چقدر به این موضوع فکر کرده اید ؟ آیا اگر کسی به شما عنوان «اسرافکار»را بدهد،می پذیرید یا نسبت به آن عکس العمل نشان می‌دهید؟ با توجه به این که هر یک از ما… بیشتر »

همنشینى با اهل گناه ممنوع!

  بحثى درباره سقوط جامعه ‏ها در اثر آلودگى به گناه‏ فَلَمَّا نَسُوا ما ذُكِّرُوا بِهِ فَتَحْنا عَلَیْهِمْ أَبْوابَ كُلِّ شَیْ‏ءٍ حَتَّى إِذا فَرِحُوا بِما أُوتُوا أَخَذْناهُمْ بَغْتَةً فَإِذا هُمْ مُبْلِسُونَ. (انعام/ 44) پس هنگامى كه فراموش كردند آنچه… بیشتر »

تا به حال خدا را امتحان کرده اید؟

  آدم های دنیا این گونه اند؛ اگر بخواهیم آن ها را از خودمان راضی نگه داریم یا خیلی سخت است و یا اصلا نشدنی است و جز درگیری ذهنی و آشفتگی روحی چیزی برایمان ندارد. این حسی که گاهی آدمی را قلقلک می دهد که باید برای دل کسی کاری بکنیم را چگونه ارضا کنیم؟ بیشتر »

آیا به خانه تکانی علاقه دارید؟

  آیا دوست دارید خانه تان را عین دسته گل کنید؟ آیا فکر می کنید این کار سخت است و خیلی زمان می برد؟ حالا که وقت خانه تکانی رسیده اصلا نگران نباشید چون با این راه حل های هوشمندانه ظرف مدت یک ماه می توانید خانه تکانی کنید و به منزل تان کلی سر و سامان… بیشتر »

احمد منتظری برای اجرای محکومیت روانه زندان شد

  احمد منتظری که در پی اقداماتی علیه نظام و اهانت و دورغ پردازی نسبت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به شش سال زندان محکوم شده بود، امروز برای اجرای حکم بازداشت شد. متن خبر اجرای حکم احمد منتظری که توسط دادسرای ویژه روحانیت قم منتشر شده بدین شرح است: بیشتر »

نامه ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان خوزستانی خطاب به روحانی

  در آستانه سفر رئیس جمهور به استان خوزستان ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان این استان طی نامه‌ای به روحانی ضمن انتقاد از عملی نشدن وعده‌های دولت به مردم خوزستان از وی دعوت کردند تا با حضو در دانشگاه پاسخگوی سئوالات مردم و دانشجویان باشد. بیشتر »

استقبال بی نظیر حاضرین در کنفرانس فلسطین از رهبر انقلاب

ابراز ارادت و علاقه میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس فلسطین نسبت به ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای بدون شـــــــرح!!!!!!!!!!!!!! بیشتر »

راه دريافت پاداش مضاعف !

  خداوند حکيم که خير و صلاح بندگانش را بهتر از خود آنان مي داند در باب مسائل اخلاقي دستوراتي داده است که در صورت غلبه بر هواي نفس و تهذيب، انجام آنها امکان پذير خواهد بود. در اين صورت وعده هاي نيکو مخصوص کساني است که به دستورات الهي ايمان آورند و به… بیشتر »

راز روحیه بالای ائمه در سختی ها

  زندگی، پر است از فراز و نشیب های کوچک و بزرگی که موجبات ناراحتی و حزن انسان را فراهم می کنند. بسیاری از مردم در تقابل با نارسائی های زندگی، روحیه خود را می بازند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهد و گاهی دست به کارهایی به دور از عقل و دین می زنند که… بیشتر »

چه مسلمانی شبیه ائمه اطهار می شود؟

  آن مومنینی كه در دنیا اعمال ما را می‌بینند؛ ائمه اطهار(علیهم السلام) هستند. پس هر چه ما بكنیم اینها می‌ بینند و هرچه از جان ما و از قلب ما خطور بكند، در مشهد اینها هستیم. وَكَذَلِكَ جَعَلْنَاكُمْ أُمَّةً وَسَطًا لِّتَكُونُواْ شُهَدَاء عَلَى النَّاسِ… بیشتر »

شادمانی سفارت فرانسه از میوه مفت برجام!

  حساب توییتر سفارت فرانسه در تهران از ‏افزایش ۲۳۵ درصدی مبادلات بین دو ایران و فرانسه خبر داد.  در این پیام توییتری آمده است: «‏افزایش ۲۳۵ درصدی مبادلات بازرگانی میان ایران و فرانسه در ۲۰۱۶: برجام میوه داده است.»   منبع: خبرگزاری دانشجو بیشتر »

بعدا نگویید که نگفتیم روحانی ناکام انتخابات است

  روزنامه آفتاب یزد البته به جای اینکه به علت اصلی عدم اقبال مردم یعنی بی‌کارنامگی دولت و بی‌اعتنایی به مشکلات و دغدغه مردم اشاره کند، مسئولیت را گردن تیم اطلاع‌رسانی دولت انداخته و نوشته است: این تیم فاقد پویایی است و در لاک خود فرو رفته است. بیشتر »

اوضاع معیشت مردم هیچ‌گاه به این بدی نبوده است

از معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور گرفته تا معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی؛ لطف‌الله فروزنده دهکردی دانش آموخته رشته مدیریت از دانشگاه اصفهان است. دکترای مدیریت استراتژیک را هم از دانشگاه تهران اخذ کرده و این روزها عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس است.… بیشتر »

برجام پابرجا می ماند/ باید با ایران به زبان احترام سخن گفت

  «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» گفت تصور می‌کند که توافق هسته‌ای پابرجا بماند.  آقای ظریف در پاسخ به سوال این شبکه در مورد هشدار دولت آمریکا به ایران، گفت: «ایران به نوع ادبیات ایالات متحده عادت دارد و چنین ادبیاتی… بیشتر »

بازگشت «حماس»/ پیام‌ استقبال گسترده مقاومت فلسطین از کنفرانس تهران چیست؟

  «حماس در بالاترین سطح در کنفرانس تهران درباره شرکت می‌کند». خبری که آنقدر مهم بود که شاخک همه کنشگران سیاسی خاورمیانه را تیز کند. هرچند سران این جنبش نتواستند از محاصره نوار غزه خارج شوند و به تهران بیایند اما اظهارنظرهای سران این جنبش نشان از یک… بیشتر »

بیانات مهم رهبرانقلاب درباره مشکلات خوزستان: مسئولان علاج کنند

وظیفه قطعی حکومت‌ها این است که به فکر مردم باشند | کمک فوری به سیل‌زدگان جنوب   رهبر معظم انقلاب، صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه، بیانات مهمی درباره لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم جنوب کشور بیان کردند.  به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله… بیشتر »

آشتی ملی؛ قرآن‌های مدرن شده بر سر نیزه!

  چندی پیش موج رسانه ای با کلید واژه آشتی ملی که ظاهراً ریشه در اظهارات باغی فتنه داشت توسط رسانه های زنجیره ای یک جریان ورشکسته و رو به افول در فضای جامعه پمپاژ شد؛ اینکه میزان تاثیرپذیری جامعه و حتی خواص سیاسی چه میزان است موضوع این نوشته نیست؛ لکن با… بیشتر »

بذرپاش در دانشگاه اراک: امروز خورستان با هیچ عینکی دیده نمی‌شود/ مردم مدیران بی تدبیر را حذف خواهند کرد

  مهرداد بذرپاش نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه اراک، دانشجویان نخبه را مسئله مهم در پیوند علم، صنعت و دانشگاه دانست و ارتباط صنعت با دانشگاه را یکی از حلقه‌های مهم علم در کشور توصیف کرد. بیشتر »

قاسمی: هم سویی مواضع عربستان و رژیم صهیونیستی درباره ایران تصادفی نیست

  به نقل از وزارت امور خارجه، «بهرام قاسمی» افزود: هر دو رژیم گمان می برند به منظور جبران شکست ها و ناکامی های پر شمار خود در منطقه، باید فضای بین المللی را علیه ایران تحریک کنند که البته و بدون شک ادبیات بکار گرفته شده، توسط این دو همگام و همراه در… بیشتر »

آخوندی با عذرخواهی مکرر صندلی وزارت را حفظ کرد

وزیر راه و شهرسازی با رای اعتماد نمایندگان مجلس در سمت وزارت ابقا شد. وی امروز چندین بار بخاطر قصور در انجام وظایف عذرخواهی کرد. گفته می شود  ۲۵۷ نفر حاضردر رای گیری بودند که ۷۴ رای مثبت، ۱۷۶ رای منفی، ۵ ممتنع و دو نفر رای ندادند. بیشتر »

قسمت 141 کلیپ طنز سیاسی دکتر سلام

برای دیدن و دانلود  دانلود  را کلیک نمایید. بیشتر »

Learn Quran v4.74 دانلود برنامه یادگیری قرآن برای اندروید

برنامه یادگیری قرآن کریم Learn Quran اگر خواهان یادگیری خواندن قرآن کریم هستید پیشنهاد می کنیم از برنامه Learn Quran استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار امکان یادگیری نحوه قرائت قرآن کریم را خواهید داشت. بیشتر »
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران