آرشیو برای: "بهمن 1395"

سردار پاکپور در نشست خبری: ۴ هزار طرح معیشتی و محرومیت زدایی در جنوب شرق توسط سپاه انجام شده

سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح بخشی از اقدامات این نیرو در غرب، شمال غرب و جنوب شرق کشوراظهار داشت: نیروی زمینی سپاه از سال‌ های گذشته مسئولیت ایجاد امنیت در منطقه شمال غرب و غرب کشور را… بیشتر »

شریعتمداری مطرح کرد : امتیاز نقد روحانی به اروپایی‌ها/ تکریم می‌فروشند و تحقیر می‌خرند!

حسین شریعتمداری طی یادداشتی با عنوان تکریم می‌فروشند و تحقیر می‌خرند !  در سرمقاله روزنامه کیهان نوشت:  1- کمتر از 72 ساعت - یعنی فقط سه روز - پس از پایان سفر پرآب و رنگ نخست‌وزیر سوئد و هیئت بلندپایه همراه وی به ایران که با استقبال نزدیک به ذوق‌زدگی… بیشتر »

راز سفر یک روزه روحانی به عمان و کویت

کشورهای حاشیه خلیج فارس در یک هفته گذشته شاهد دو سفر بسیار معنادار بودند. از یک طرف اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سفری سه روزه به بحرین، عربستان و قطر سفر و از طرف دیگر دکتر روحانی رئیس جمهور ایران در سفری یک روزه به عمان و کویت سفر کرد. این مسئله باعث… بیشتر »

مقاله:ارزشمندترین اشک‌ها

مظلومیت و بی‌گناهی سیدالشهدا (ع) و خاندان او اگر دشمنان دين جرم و خطاي بزرگي مرتكب شوند و به سرزمين‌هاي اسلامي تجاوز كنند، بر هر مسلماني واجب است به جنگ با او برخاسته و او را تنبيه كند؛ امّا گاهي حاكمي در سرزمين‌هاي اسلامي دچار جرم و گناه علني مي‌شود و… بیشتر »

دانستنیهایی از قرآن(ولایت،مکمل رسالت)

«یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و ان لم تفعل فما بلغت رسالته و الله یعصمک من الناس ان الله لا یهدی القوم الکافرین » (سوره مائده/67) ای پیام آور خدا آنچه از پروردگارت بر تو نازل شده، به مردم برسان، پس اگر این کار را انجام ندادی رسالت خدا را ابلاغ… بیشتر »

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود

                Internet Download Manager 6.18 Build 11 Final Retail يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي… بیشتر »

دانلود نرم افزار دیکشنری

دانلود دیکشنری فارسی و انگلیسی Fastdic – Persian Dictionary 2.8.2 Fastdic – Persian Dictionary v2.8.2 یک نرم افزار فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بیش از 100.000 لغت (بدون نیاز به اینترنت) است. این برنامه بدون نیاز به داشتن فونت فارسی… بیشتر »

مژده قرآن به بچه شیعه‌ها

              حضرت در عالم مکاشفه فرمودند: شیخ جعفر شما که اهل حساب و عدد هستید چطور کلمه “یمین” را حساب نکردید؟   مخلصین (به فتح لام) نورچشمی‌های خدایند و یکی از فضایل و خصائل بی حدّ و عدّ این جماعت این است که از حشر در محشر و محاسبه روز… بیشتر »

چگونه مي‏توان عاشق خدا شد؟ و اشاره ‏هاي مستقيم او را مشاهده كرد؟

چگونه مي‏توان عاشق خدا شد؟ و اشاره‏هاي مستقيم او را مشاهده كرد؟ عشق حقيقي، عشق اكبر يا محبت اول1، عشق به معشوق حقيقي و منحصر به فردي است كه با عشق به خود جهان را آفريد و عشق را در تمام هستي، از جمله انسان، قرار داد2؛ محبوبي كه قرآن كريم وي را محبوب… بیشتر »

مقاله : آيا ياد مرگ براى انسان آثار و فوايدى هم دارد؟

آيا ياد مرگ براى انسان آثار و فوايدى هم دارد؟ پاسخ اعتقاد به آخرت و ياد آن در رفتار انسان نقش به سزايى دارد; به گونه اى كه حتّى اعتقاد به توحيد چنين تأثيرى را ندارد. اعتقاد به آخرت و معاد سومين ركن از اركان اعتقادى اسلام محسوب مى شود و اگر كسى معاد را… بیشتر »

از نظر اسلام ارزشهاى اخلاقى نسبى‌اند یا مطلق؟

از نظر اسلام ارزشهاى اخلاقى نسبى‌اند یا مطلق؟ پاسخ : یکى از مباحث مهم در مکاتب متفاوت فلسفه اخلاق این است که آیا اخلاق نسبى است یا مطلق؛ به این معنا که آیا ارزشهاى اخلاقى به تناسب افراد، زمان و مکان و سایر شرایط تغییر مى‌کنند یا پیوسته ثابتند. بیشتر »

دانلود مجموعه کتاب های آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر ICDL

                آی سی دی ال (ICDL)، گواهینامه ای است بین المللی که دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با رایانه را دارد. آی سی دی ال دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان… بیشتر »

قهرمان جنگی روس در سوریه کشته شد

چند رسانه از جمله روزنامه «اسپتس ناز روسیه» و نشریه «رازودچیک» نوشته اند که سرهنگ دوم ناینودین 31 ژانویه (12 بهمن) در سوریه جان خود را از دست داده است. این افسر بلندپایه روس متولد سال 1965 در منطقه کریمسک در استان کراسنودار به خاک سپرده شده است. بیشتر »

رضا پهلوی: به ایران حمله نکنید/ مبادا در دام تهران گرفتار شوید!

“رضا پهلوی"، فرزند فراری شاه مخلوع ایران، در مصاحبه با شبکه معاند “صدای آمریکا” مدعی شد: “آمریکا و اسرائیل نباید در دام تهران بیفتند. ایران مایل است تنش‌ها به یک تقابل نظامی منتهی شود؛ اما شما فریب این سیاست را نخورید!" بیشتر »

جزییات تازه از دستگیری ۸ عضو گروه تروریستی در تهران

  حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) گفت: با الطاف الهی و در سایه عنایات حضرت ولیعصر(عج)، سربازان گمنام امام زمان(عج) توانستند یکی از توطئه‌های سازماندهی شده جریان های تکفیری تروریستی را که… بیشتر »

عملیات روانی با خبر دروغ و معرکه گیری برای سران فتنه توسط روزنامه شرق

روزنامه شرق پیش از این در تیترهای بزرگ، برای سران فتنه معرکه‌گیری کرد و از جمله در تیتر اول روز شنبه نوشت؛ «واکنش‌ها به خبرهای تازه درباره حصر - چراغ سبز برای دیدار محصوران»، شرق اما دیروز از دروغ بودن فضاسازی خود خبر داد بدون اینکه همین توضیح را در… بیشتر »

بر اساس اظهارات پزشک : چشم دیگر شیخ زکزاکی هم در حال نابینایی کامل است

پس از پیگیری های صورت گرفته بالاخره شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه تحت معاینه پزشکی قرار گرفت.  بر اساس این گزارش، پزشکان پس از معاینه چشم شیخ زکزاکی اعلام کردند که با توجه به عدم انجام اقدامات درمانی، چشم دیگر شیخ هم در حال نابینایی کامل است. بیشتر »

کانال تلگرام یا فاطمه الزهرا

 با عضویت در کانال تلگرامی ما و تبلیغ در گروههای عضو از ما حمایت کنیدجهت عضویت روی لینک زیر کلیک نمایید:https://t.me/joinchat/AAAAAD8wo-QdhLmnm4yZ7w بیشتر »

پیش‌بینی روزنامه اسرائیلی از جنگ رژیم صهیونیستی و ایران!

   روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در تحلیلی پیرامون  سفر چهارشنبه هفته جاری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل به آمریکا و دیدار با «دونالد ترامپ» رییس جمهور این کشور نوشت: در صورت حمله آمریکا به ایران، هزاران راکت از لبنان و سوریه به اسرائیل… بیشتر »

تظاهرات گسترده در بحرین همزمان با سالروز انقلاب این کشور

تظاهرکنندگان که دوشنبه‌ شب در خیابان‌های منطقه “ستره” در غرب منامه تجمع کرده بودند، شعارهایی را علیه حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین سر دادند.   در این تظاهرات که قبل از ششمین سالروز انقلاب ۱۴ فوریه برگزار شد، مردم بحرین کشتن سه جوان… بیشتر »

سعید جلیلی در قم: نمی‌توان با تفکر التماسی منافع ملی را حفظ کرد

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی که عصر دوشنبه 25 بهمن در دانشگاه قم حاضر شده بود،  با طرح این سوال که آیا بر اساس انقلاب اسلامی یک نگاه حداقلی باید داشته باشیم یا یک نگاه آرمانی و حداکثری؟ گفت: مثلا همه درباره شفافیت و نبود فساد در یک… بیشتر »

قسمت 140 کلیپ طنز سیاسی دکتر سلاااااااااااااااااااااااااااام

برای دیدن کلیپ  اینجا را کلیک نمایید بیشتر »

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: بزرگترین تهدید برای اسرائیل؛ ایران و ایران و ایران است

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال 2 این رژیم ، اعلام کرد تل‌آویو در زمان فعلی قصد آغاز هیچ جنگی در جنوب (نوار غزه) یا شمال (لبنان/جنگ با حزب‌الله) را ندارد و در ادامه بزرگترین تهدید را از جانب ایران دانست.   لیبرمن در این… بیشتر »

سید حسن نصرالله: همین کافی است که ترامپ می‌گوید که اوباما و کلینتون داعش را ایجاد کردند

المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) سخنرانی خود را در بزرگداشت شیخ حسین عبید، عضو شورای مرکزی حزب الله آغاز کرد.   وی تصریح کرد: در وهله نخست زمانی که خبر از دست دادن عزیزی به گوش ما می‌رسد، یقینا احساسات بسیاری در درون ما… بیشتر »

آقایان توضیح دهند ۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان پول هدفمندی را کجا واریز کردند؟

  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در واکنش به این سؤال که برخی اخبار شنیده می‌شود که دولت درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه‌ها را به صندوقی در بانک ملت واریز می‌کرده، اظهار داشت: عدم واریز درامدهای حاصل از حامل‌های… بیشتر »

معرفی کانالهای تلگرام با محتوای مناسب

. :: کانال های تلگرام :: . مدع عشق کانال خبرگزاری فارس شبکه خبری اجتماعی افسران فارس پلاس بیشتر »

نرم افزار مذهبی شوق انتظار

شوق انتظار نرم افزاري در قالب 313 پرسش پيرامون امام زمان(عج) که قابلیت نمایش سوال و جواب در هنگام شروع ويندوز را دارد. طراحي منحصر به فرد اين پرسمان به گونه اي است که لحظاتی ما را با مفاهیم مهدویت و انتظار بيشتر مانوس نموده و بتواند ما را در مقابل… بیشتر »

نماهنگ زیبای علی فانی برای ایام فاطمیه

«کلیپ مولای غریبم»

ویژه ایام فاطمیه (کلیپ مولای غریبم - به مناسبت ایام فاطمیه - با نوای حاج امیر عباسی - دارم میرم ای مولای غریبم غصه دار توام ولی دیگه حلالم کن ای علی بین قصه ات، پر اندوه و دردم خجلم که کاری برا تو نکردم مولا دیگه کاری از زهرا نمیاد مولا دیگه دستامم بالا… بیشتر »

ویژه نامه3 ایام فاطمیه(مداحی های زیبا)

     مداحی و مرثیه شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فاطمیه سال    به ادامه بروید بیشتر »

راه اندازی کانال تلگرامی یا فاطمه الزهرا

با عرض سلام خدمت دوستان گرامی کانال تلگرامی یا فاطمه الزهرا به آدرس ya_fatematozahra@ با استعانت از خداوند متعال و با هدف انتشار و تبلیغ سیره و روش ائمه اطهار و روشنگری سیاسی (نه روشنفکرانه) در سایه راهنمایی های مقام عظمای ولایت حضرت ایه الله العظمی… بیشتر »

ویژه نامه2 فاطمیه(بانک اشعار فاطمیه)

 بانک اشعار فاطمیه شامل مراثی شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها  از شاعران سرشناس کشور   بانک اشعار فاطمیه دوبیتی ها و رباعیاتی در مصیبت حضرت فاطمه سلام الله علیها شعراء: محسن عرب خالقي - جواد حيدري - محمدزمانی - احمد آروني و… آرزوی علی - گریه میکند… بیشتر »

ویژه نامه 1 ایام فاطمیه(عکس های پس زمینه گوشی موبایل و رایانه)

والپیپر های فاطمیه   موبایل فاطمی دریافت نرم افزار اندروید فدک الزهرا (س) دریافت نرم افزار یا فاطمه (س) دریافت والپیپر زنده فاطمیه جهت شادی قلب نازنین آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف صلوات بیشتر »

پیامک ویژه ایام فاطمیه

با توجه به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه سری جدید اس ام اس تسلیت ایام فاطمیه را در این وبلاگ مشاهده نمایید. اس ام اس ایام فاطمیه ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) در ایام فاطمیه را با پیام های زیبا به دوستان خود تسلیت بگویید. بیشتر »

تاریخ شروع و پایان ایام فاطمیه سال95

ایام فاطمیه امسال از چه تاریخی شروع و چه تاریخی تمام می شود؟ تاریخ دقیق شهادت حضرت فاطمه (س) را با توجه به روایات مختلف بیان می کنند اما تاریخ دقیق آن با تاریخ رحلت پیامبر (ص) مشخص می شود. ایام فاطمیه امسال ایام فاطمیه امسال دهه اول و دوم در اسفند ماه… بیشتر »

آيت‌الله نوري همداني:مردم پول‌شان را به بانک‌ها ندهند و خود به کار اندازند

 آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد اظهار کرد: بانک‌ها در اروپا، آمریکا و غرب بر مبنای مسئله ربا است اشخاصی که نیاز دارند پول می‌گیرند و منفعت می‌دهند این امر ربا است.   وی خاطرنشان کرد: در اثر… بیشتر »

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ۶۳۱ نفر از محکومان موافقت کردند در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ۶۳۱ نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای… بیشتر »

قسمت 139 کلیپ سیاسی طنز دکتر سلام

  ویژه نامه2  انتخابات برای دانلود اینجا را کلیک نمایید   flowplayer(’player’, ‘http://snn.ir/scripts/flowplayer-3.1.5.swf’);> بیشتر »
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران