آرشیو برای: "آذر 1395"

جنایتهای تکفیری ها

کاریکاتور : داعش

بدون شرح!!!!!! بیشتر »

چگونه جوانان را به خواندن نماز مشتاق کنیم؟

عدم میل و رغبت جوانان و نوجوان به انجام فرایض دینی همچون اقامه نماز، از معضلات و چالش‌های فرهنگی و اعتقادی به شمار می رود که برای برون رفت از آن باید ظرافت، سعه صدر و منطق و عقلانیت لازم از سوی والدین چنین جوانانی لحاظ شود. بیشتر »

شبکه هایی که غیرت و حیا را بر باد داده اند!

  «تحلیل محتوای سریال‌هاي ماهواره‌اي نشان مي‌دهد كه اهداف و نتایج عملكرد اين شبكه‌ها در رابطه با روابط زن و شوهر بدین ترتیب است: نمایش تعارض میان عشق و ازدواج، سرد و بی روح نشان دادن روابط زن و مرد پس از عقد ازدواج، نمایش مشکلات متعدد در رابطه زن و مرد… بیشتر »

چرایی بی میلی جوانان به همنشینی با خانواده؟

بی میلی و فقدان انگیزه کافی در میان برخی جوانان و نوجوانان برای همنشینی با خانواده،معاشرت و مشارکت در دید و بازدیدها یا مسافرت های خانوادگی از مشکلاتی است که برخی از خانواده ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. حضور در کنار خانواده،هم نشینی و معاشرت و تعامل… بیشتر »

۶ روایت تاریخی از خباثت‌های سفارت آمریکا در ایران

فعالیت های سفارت آمریکا علیه ملت ایران حاکی از نقش آفرینی سفارت امریکا در ۲۸ مرداد تا حمایت این سفارت از رژیم پهلوی، فعالیت های جاسوسی ماموران سیا در پوشش کارمندان سفارت، تلاش برای ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی، نقش سفارت آمریکا در فراری دادن سران… بیشتر »

چرایی استمرار شعار مرگ بر آمریکا

پس از انقلاب اسلامی ایران بر شدت دشمنی آمریکا با ملت ایران افزوده شده است و از این رو، شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران نیز روز به روز رساتر شده و تاکنون نیز ادامه یافته است. پایداری و استمرار انقلاب اسلامی منوط به حفظ سیرت، درون‌‌مایه، محتوا و شعارهای آن… بیشتر »

پس از آزادی حلب برنامه تروریستها چیست؟

با توجه به شکست تروریست‌ها در حلب به‌منزله مهم‌ترین پایگاه مخالفان دولت سوریه، اقدامات و سناریوهای آتی آنها چیست؟ پس از بیداری اسلامی در منطقه و ظهور گروه‌های تروریستی در سوریه، اولین اقدامات مسلحانه این گروه‌ها تحت عناوین گوناگون و با تشکیل گروه‌های… بیشتر »

حسین شریعتمداری : از این کمیسیون آبی گرم نمی‌شود!

باید از تیم محترم مذاکره‌کننده کشورمان که در دلسوزی آنان تردیدی نیست پرسیده شود؛ از تشکیل جلسه کمیسیون مشترک برجام چه انتظاری دارید؟ آیا تصور می‌کنید که طرف مقابل به مستندات روشن شما مبنی بر نقض برجام توجهی خواهد کرد؟    «حسین شریعتمداری» در سرمقاله… بیشتر »

نماهنگ جان شیرین

نماهنگ «جان شیرین» را که روایت دوران کودکی پیامبر(ص) به روایت رهبر انقلاب . سخنانی که از رهبر انقلاب در این نماهنگ استفاده شده است، مربوط به خطبه های نماز جمعه در اردیبهشت ماه ۱۳۷۰ است. با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با… بیشتر »

تربیت الهی پیامبر اعظم(ص)

«خدای متعال شخصیت روحی و اخلاقی آن بزرگوار را در ظرفی تربیت کرد و به وجود آورد که بتواند آن بار عظیم امانت را بر دوش حمل کند.» رهبر انقلاب بیشتر »

نیست بیماری چو بیماری دل

گاه سنگی به گوشه شیشه خودرویی اصابت می کند و همان نقطه را می شکند، اما با گذشت زمان، شکستگی پیش رفته تا جایی که تمام سطح شیشه را می پوشاند، مگر آنکه گرداگرد آن نقطه شکسته خطی کشیده تا که شکستگی پیشروی نکند. بیماری های روحی نیز همین گونه اند، اگر به دل… بیشتر »

هرکسی لایق رحمت خاص الهی نمی شود!

                    خداوند دو گونه رحمت دارد ؛ یكی رحمت عام خدا كه شامل دوست و دشمن، مۆمن و كافر، نیكوكار و بدكار می باشد، رحمت دیگر رحمت خاص اوست كه از آن به رحمت (رحیمیه) یاد می شود. این نوع رحمت ویژه بندگان صالح و فرمان بردار اوست، زیرا آنها به… بیشتر »

پیامبر، چگونه دل های سنگ را نرم کرد؟!

رمز موفقیت پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) در انجام رسالت در مهربانی ایشان بود. صفت ویژه ای که سبب ترغیب مردم عصر جاهلیت به سوی پیامبر و تعالیم اسلام شد. این نکته را خداوند سفارشی از جانب خود دانسته است . خداوند اینگونه بیان داشته است: « فَبِمَا… بیشتر »

فرمایش قرآن کریم از مقامات پیامبر(ص)

نبی مکرم اسلام در تمام عمر پر برکتش از کودکی تا هنگامی که روح مقدسش به ملکوت اعلی پر کشید، نمونه و مظهر عالی ترین اخلاق، رفتار و گفتار بوده است. سنت و سیره ی آن حضرت برای همه ی انسانها و خصوصاَ مسلمانان الگویی پسندیده است و لذا بر همه ما لازم است ابعاد… بیشتر »

انگلیس همیشه منبع فساد و نکبت بوده است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار مسئولان نظام، میهمانان سی امین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم تأکید کردند: امروز دو اراده در منطقه در تعارض با یکدیگر قرار گرفته است، «اراده وحدت» و… بیشتر »

یک نوشیدنی ضداسترس و حال خوب کن + روش تهیه

اصلاح تغذیه و گنجاندن مکمل های طبیعی در رژیم غذایی می تواند راهی برای کاهش استرس باشد. ترکیب مواد غذایی حاوی ویتامین B و C می تواند باعث ایجاد آرامش شده و تا حدی استرس را کاهش دهد. در این مطلب یک نوشیدنی ساده معرفی می کنیم که مصرف آن شما را در کنترل… بیشتر »

6 نوشیدنی که آرام تان می کند

نوشیدنی‌ های طبیعی زیادی وجود دارد که حال تان را بهتر می کند. در ادامه 6 نوشیدنی مفید را به شما معرفی می کنیم. بابونه و شیر نظرتان راجع به نوشیدنی ‌های آرامش ‌بخش چیست؟ خیلی از افراد راجع به نوشیدنی‌ های انرژی‌ زا اطلاعاتی دارند و اغلب آن ‌ها را… بیشتر »

آرزوی همیشگی رسول خدا(صلی الله و علیه وآله)

پیامبر گرامی اسلام حضرت محمّد (صلوات الله علیه و آله) به عنوان رحمت برای همه جهانیان و برای ابلاغ پیام خداوند به وسیله معجزه جاوید کلام الهی یعنی قرآن کریم مبعوث شد؛ لذا دور از ذهن نیست که یکی از آرزوهای ایشان، وحدت و همدلی مسلمانان برای حفظ دین شریف… بیشتر »

مولودی کردی به مناسبت میلاد پیامبر(ص)

مولودی خوانی بسیار زیبا(بینایی چاوم یا رسول الله) مولودی خوانی سید بهاء الدین حسینی در امامزاده پیر محمد(ع) سنندج به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) برای دانلود   اینجا   را کلیک نمایید بیشتر »

آهنگ کردی ویژه میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد (ص)

مولودی کردی با ترجمه فارسی برای دانلود اینجا را کلیک نمایید بیشتر »

مهمتر از حجاب و چادر

      پوشیدگی و حجاب از دستورات همه ی ادیان آسمانی است و ریشه در فطرت انسان ها دارد، اما به نظر شما از حجاب مهمتر چیست؟ در خیابان راه می رفتم که دیدم یک خانم چادری از دور چراغ می زند، سوار ماشین نبود و او هم مانند من پیاده می رفت، اما تیپ ظاهری که… بیشتر »

لباس تو چه می گوید؟

درست یا غلط در خیابان که راه می رویم، این لباس ماست که قبل از هر چیزی به صدا در می آید که من کیستم؟       زن هستم یا مرد؟ کودک هستم یا انسان عاقل و بالغ؟ به اصولی معتقدم یا خیر؟ حتی وضع مالی من چگونه است و خیلی سوالات دیگران از روی وضعیت لباس ظاهری من… بیشتر »

خانم ها با حجاب زیباترند!

زیبایی خواسته ی فطری بشر است، خدا زیباست و این زیبایی دوستی را در نهاد انسان به هدیه گذاشته است، چشم بشر به دنبال زیبایی و هارمونیست، در طبیعت به دنبال قشنگی ها می گردد، اگر زباله ای ببیند اخم هایش در هم می رود، خانه ای که بنا می کند، می خواهد زیبا… بیشتر »

یارانه نقدی یک روز زودتر پرداخت می‌شود

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد، به مناسبت میلاد پیامبر رحمه للعالمین (ص) یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومان مربوط به آذر روز پنج شنبه واریز می‌شود.   به نقل از سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها ، در اطلاعیه این سازمان آمده است، ضمن عرض تبریک به مناسبت تقرب ایام… بیشتر »

پیش‌بینی فتنه جدید؛ این خطر جدی است!

آتش‎بس در حلب به منظور تسلیم تروریست‎ها

غیرنظامیان باقی‎مانده در سه محله «المشهد، سیف الدوله و صلاح الدین» طی ساعات آینده از این مناطق خارج می‎شوند.  خبرنگار شبکه الجزیره هم گزارش داد که غیرنظامیان به سمت ریف غربی و شمالی حلب منتقل خواهند شد. بیشتر »

دستور واکنش متقابل به نقض برجام را صادر کرد

در پی اهمال، تعلل و نقض برجام توسط آمریکا و پیرو تصمیمات شورای عالی امنیت ملی و هیات نظارت بر برجام، رئیس جمهوری دستورهای جداگانه ای را خطاب به وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی صادر کرد. بیشتر »

آبروی محله ، افتخار کوچه ها

مراسم معنوی آبروی محله ، افتخار کوچه ها گرامیداشت شهید محمد صالح آیین در راستای بزرگداشت شهدای پیشمرگ کرد مسلمان در سقز به گزارش گولان سقز، با حضور جمع کثیری از خانواده معزز و معظم شهدا،ایثاگران ،جانبازان،پیشکسوتان ،مسئولین ادارات دولتی و نهادهای… بیشتر »

کمتر از ۳ درصد شرق حلب در کنترل تروریست‌هاست

با توجه به بی‌نتیجه بودن مذاکرات جان کری و سرگئی لاوروف وزیران خارجه آمریکا و روسیه و دست نیافتن آنها به توافق برای خروج تروریست‌های باقی‌مانده از شرق حلب، ارتش سوریه و همپیمانان بلافاصله عملیات آزادسازی محله‌های باقی‌مانده در اشغال تروریست‌ها را… بیشتر »

سالروز ازدواج حضرت خدیجه (س) و حضرت محمد(ص)

​  سالروز ازدواج ملکه حجاز است؛ اما نه با شاهزادگان یمنی و نه با تاجران مکی؛ با کسی که پادشاه بی‏ تاج و تخت زمین و آسمان است. خدیجه، به خانه ‏ای می‏ آید که زینتی جز حضور همیشگی ملایک ندارد؛ خانه‏ ای که جز صدای محمد، هیچ موسیقی دل‏نشینی را نمی… بیشتر »

حلول ماه ربیع الاول مبارک باد

حلول ماه ربیع الاول بر تمام عزاداران اهل بیت مبارک باد بیشتر »
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران