آرشیو برای: "آبان 1395"

تحلیل انتخابات آمریکا: چرا ترامپ پیروز شد؟

              ترامپ با شناخت ناخرسندی‌های موجود در جامعه آمریکا، به بهترین نحو آن‌ها را به سلاحی علیه طبقه حاکم در این کشور بدل کرد. «دونالد ترامپ» در حالى امروز در میان شگفتى رسانه‌ها به کاخ سفید راه یافت که تقریبا تمام نظرسنجى‌ها کلینتون را پیروز… بیشتر »

نیکی به پدر و مادر

بدون شرح!! بیشتر »

اعتقادی/شبهه اشک و حاجت

      چرا باید هر چیزی که از خدا می‌خواهیم، همراه با اشک و ناراحتی و غصه باشه؟ چرا بیشتر در روضه‌ها از مردم خواسته میشه که حاجات خودشون رو در نظر بگیرند؟ آیا خدا بنده‌ی خودشو در حال گریه کردن بیشتر دوست داره؟     در این رابطه یک حقایقی وجود دارد و… بیشتر »

دانلود آهنگ زائران اربعین با صدای حامد زمانی + دانلود نماهنگ

  برای دانلود و مشاهده این نماهنگ به ادامه بروید لطفا نماهنگ زائران اربعین با صدای حامد زمانی   دانلود نماهنگ: "text-align: right;">  دانلود آهنگ: بیشتر »

پیامک تسلیت اربعین حسینی

  بنازم آنکه دایم گفتگوی کربلا دار.....   غرق تلاطم شده بحر محیط یک سره درد است بساط بَسیط شد چهلم روز عزای حسین جان جهان باد فدای حسین اربعین حسینی تسلیت باد بیشتر »

دانلود کلیپ صوتی جامانده های کربلا

  برای مشاهده و دانلود به ادامه بروید به نقل از "ندای یک بسیجی": حجم: 3مگ بیشتر »

عکس نوشت: قحط الرجال است

چه گفتند و چه شد ؛ «احیای اخلاق» بخشی از گفتمان انتخاباتی روحانی! / فیلم

روحانی ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ : گفتمان انتخاباتی‌ام «نجات اقتصاد،‌ احیای اخلاق و تعامل با جهان» است. در این کلیپ که توسط موسسه رسانه ای منهاج تهیه شده عملکرد حسن روحانی درباره دومین بخش از سه گانه گفتمان انتخاباتی او مورد بررسی قرار گرفته است… بیشتر »

کارشناس فضای مجازی مطرح کرد: لایک گرفتن از نامحرم عامل بسیاری از طلاق ها / راه اندازی و تقویت شبکه ملی اطلاعات ضروری است

    پرورش گفت: برخی از بانوان غذای خود را به شکل زیبا تزیین می کنند تا در اینستاگرام از آقایان دیگر لایک بگیرند در حالی که هیچگاه برای همسرشان چنین سلایقی را به خرج نمی دهند. بیشتر »

​ لباس روحانیت قداست دارد

   در طول تاریخ همواره لباس روحانیت نمادی از دین اسلام بوده و پوشاننده آن را حامل و بازگوکننده سخنان ائمه و قرآن معرفی کرده است. بگذریم از اندک افرادی که از این لباس سوء استفاده کرده و می کنند، اما کماکان این لباس از شان و جایگاه ویژه‌ای در اذهان عمومی… بیشتر »

اهميّت زيارت عاشورا

  اهميّت زيارت عاشورا آن مرحوم در شب 26 ماه صفر 1336 در نجف اشرف در خواب حضرت عزرائيل ملك الموت را مي بيند، پس از سلام از او مي پرسد از كجا مي آيي ؟ مي فرمايد از شيراز و روح ميرزا ابراهيم محلاتي را قبض كردم . بیشتر »

طراحی لباس هایی با جملات اسلامی در غرب+عکس

  حجاب حق من، انتخاب من، زندگی من بازگشت به سمت خداوند توانا   دعا ُ صلاح مومن سلام، صلح و صفا مسلمان زاده شده قرآن بخوانید و ایمان خود را شارژ کنید نماز جماعت بوجود می آورد مدینه نماز همیشه در ارتباط باش حجاب محافظت کننده پرستش خالق نه… بیشتر »

آموزش زبان عربی ویژه پیاده روی اربعین

      برای دیدن ویدئوهای آموزشی  اینجا  را کلیک نمایید التماس دعا بیشتر »

رفتارهای گذشته ناامیدتان نکند

                                کسی که کنار دریاست چه غمی دارد از اینکه دستش و یا جامه اش آلوده شود؟ اگر چه دست شما به گناه آلوده است، اما یادتان باشد که در کنار خدایید و خداوند دریای رحمت و لطف و عنایت است.        انسان مأیوس حالت بسته ای پیدا می… بیشتر »

توصیه‌های اخلاقی برای پاکی دوران جوانی

              با توجه به گستردگی اسباب تحریک جنسی در سطح جامعه کنونی ما، نیاز به ایجاد تسهیل در امر ازدواج برای جلوگیری از مفاسد و همچنین کاهش آلودگی به گناه، بیش‌تر از هر زمانی احساس می‌شود. در این نوشتار قصد داریم پس از بررسی اسباب تحریک جنسی و… بیشتر »

دانلود کلیپ اینجا هر روز هالووین است!!

    یه خبرنگار خارجی واسه مهمونی هالووین ترجیح داده که چی....  یه خبرنگار خارجی واسه مهمونی هالووین ترجیح داده که چی بپوشه و خودشو چطور درست کنه؟ شبیه دخترهای ایرانی!!! تعجب کردید؟ تعجبی نداره؛ اگه بدونید که ما چه رکوردهای قابل توجهی توی مصرف لوازم… بیشتر »

آشپزخانه هایی که شما را بی حیا می کنند

  متاسفانه در عمل آنچه  از سبک زندگی ایرانی اسلامی تبلیغ و ترویج می شود... اغلب وقتی سخن از سبک زندگی  می شود  تنها به بحث های نظری و آکادمیک اکتفا می کنند  و در قالب جملات زیبا  از آ‌ن دم می زنند؛  درحالی که  سبک… بیشتر »

ولنگاری فرهنگی تا کجا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(البته با عرض پوزش بخاطر پوشش نا مناسب این بازیگران روشنفکر.  فقط برای روشنگری ) سرنوشت بازیگران بازگشته از جم +عکس   پس از اعلام قطع همکاری شبکه ماهواره‌ای «جم تی وی» با بازیگران سینما و تلویزیون ایران، اکنون سرنوشت آنها در دوران پس از پایان… بیشتر »

ابعاد هولناک فساد ۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومانی را ببینید

  علی قطب‌الدینی مدیر کل اسبق تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش که از مدیران میانی صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص اتفاقات اخیر در صندوق ذخیره، گفت: حدود ۲ سال است که از این صندوق کنار گذاشته شدم زیرا آنها به دنبال یکسان کردن افراد در این صندوق بودند.… بیشتر »

روایتی دردناک از گم شدن ۱۴ ساله جانباز اعصاب و روان در تهران!

    محمد‌علی که به دلیل مشکلات روحی ناشی از جانبازی‌اش، 14 سال تمام مفقود شده بود و عاقبت در یک پارک در جنوب شهر تهران پیدا می‌شود. به گزارش روزنامه جوان، وقتی با منتهی قندالی همسر جانباز اعصاب و روان محمد‌علی سورانی همکلام شدیم، انگار دنیای جدیدی پیش… بیشتر »

بمب انرژی نابینایان هستم! روایت طلبه نابینا از یک زندگی متفاوت +تصاویر

                  «حجت الاسلام لطفعلی باقریان» یک طلبه نابیناست که به رغم نابینایی، بارها به عنوان مبلغ نمونه کشوری انتخاب شده است. به گزارش مجله مهر، «جابر زمانه» لقبی است که اطرافیانش به او داده‌اند. کسی که از کودکی از نعمت دیدن محروم بوده و برای… بیشتر »

واکنش جواد لاریجانی به تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران

                  جواد لاریجانی با انتقاد شدید از پیشنهاد غربی‌ها برای تاسیس دفتر در تهران گفت: عنوان کردند با تاسیس این دفتر می‌خواهند با مدافعان حقوق بشر و NGO های داخل کشورمان ارتباط نزدیک بگیرند لذا باید بدانند دستگاه قضا اجازه نمی‌دهد چنین لانه… بیشتر »

یک نماینده سابق مجلس اعلام کرد: ماجرای دکل گمشده

  فرار یک آقازاده‌ با کیف ۶۰ میلیون دلاری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: جریان فاسد با جوسازی به دنبال لاپوشانی نقش آقازاده ها در زد و بندهای دکل گم شده ای است که الان در خلیج مکزیک حفاری می کند، طوریکه طلب دولت از طرف یونانی را هم نمی روند… بیشتر »

تغییر روش در سال سرنوشت

چرا دولت در سال انتخابات به سیب زمینی متوسل شد؟/ روحانی درباره توزیع رایگان سیب‌زمینی در دوره احمدی‌نژاد چه گفته بود؟   روحانی در فروردین 88 گفته بود: برخی‌ها فکر می‌کنند با سیب‌زمینی می‌توان ملتی چون مردم ایران را تحت تاثیر قرار داد. او در همان سال… بیشتر »

جایزه ملکه انگلیس به ظریف الممالک!!!!!

    جایزه ملکه انگلیس باعث سرافکندگی است نه خوشحالی/ جایزه را به "ملت ایران" حواله ندهید!   موسسه مطالعاتی چتم هاوس ظریف و جان کری را به عنوان برندگان جایزه سال خود معرفی کرده. این موسسه جایزه سال خود را به نیابت از ملکه انگلیس می دهد! سخنگوی… بیشتر »

لوبیای سحرآمیزی که به درخت گلابی تبدیل شد

  روحانی وعده‌های «فی‌الفور» برجامش را فراموش کرد؟ +عکس پیش از ماجرای گلابی ها و باغ میوه، گفته می‌شد همه‌چیز «یک‌دفعه» تغییر می‌کند. روحانی گفته بود: یک دفعه تجارتمان چند برابر و تقویت می‌شود و ارتباطات جهانی ما تقویت می‌شود...در خارج هم که روابط… بیشتر »

هدیه معنوی به مناسبت اربعین حسینی

تصویری منتشر نشده از ذخایر واقعی انقلاب آن‌هایی که نه تنها سهمی از انقلاب نگرفتند بلکه جانشان را هم فدای انقلاب کردند! بیشتر »

طنز متفکرانه

  قبلنا داشتیم زندگیمونو میکردیم یه سری هم به نت میزدیم...   حالا همیشه تو نتیم یه سری هم به زندگی میزنیم!!! قدیما: موی بلند.. ناخن دراز.. واه واه واه الان: موی بلند.. ناخن دراز... ماه ماه ماه !!   قدیما: هرکی روزه نبود باید می رفت یه گوشه ای یه… بیشتر »
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران