آرشیو برای: "تیر 1395"

تنها سه گروه برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند+جزییات

              حمیدرضا یغمایی مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور اظهار کرد: افرادی که هیچ گونه کارت شناسایی ندارند، اشخاصی که تغییر مشخصات هویتی داشته و نیاز به تعویض کارت شناسایی دارند و همچنین کسانی که کارت شناسایی خود را گم کرده اند،… بیشتر »

حاشیه های سفر روحانی به کرمانشاه/از بازار سیاه کاغذ تا شعارهایی که اجازه سخنرانی نمی‌داد

      رییس جمهور صبح امروز وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی شد و مطابق رسم مورد استقبال نماینده ی ولی فقیه در استان ، امام جمعه و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.  از ساعت ها قبل مسیر ورود رییس جمهور  از مردم انباشته بود و نقطه تمرکز ورزشگاه آزادی… بیشتر »

بايسته‌هاي پژوهش در حوزه‌ حديث

      اهميت و جايگاه علوم حديث حديث، دومين منبع و سند دين شناسي است و تكيه‌گاه عمده‌‌ي عالمان دين به شمار مي‌رود. تكيه بر اين منبع حيات‌بخش در برخي حوزه‌هاي دين پژوهي بيشتر و گسترده‌تر است؛ في المثل، فقه و بخش‌هايي از اخلاق، اين چنين‌اند؛ زيرا اصول… بیشتر »

بصیرت طلاب در دشمن شناسی

از محورىترين مسايل دفاعى كشور, دشمن شناسى است. با شناخت دشمن مى توان احتمال پيروزى و يا شكست را مشخص كرد و به ايجاد زمينه هاى دفاعى همت گماشت.در عرصه مسايل سياسى و اجتماعى نيز دشمن شناسى از اهميت ويژه اى برخوردار است و از مهمترين عوامل در تإمين امنيت… بیشتر »

دشمن‌شناسی در قرآن کریم

تردیدى نیست که از نظر شیوه‌ی تفکر اسلامى مرگ از زندگى ذلت‌بار بهتر است، براى ما جز ادامه‌ی پیکار با همه‌ی نیروها و امکاناتمان راهى وجود ندارد تا عزت و شرافت خود و آیندگان را در طول تاریخ با عظمت اسلامى به دست آوریم. بیشتر »

عراقچی: هیچ یک از شروط نه گانه رهبری در اجرای برجام نقض نشد/ تحریم‌ها عملا برداشته نشده

سید عباس عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ایران صبح امروز در نشست خبری که به منظور اجرای یک ساله برجام در باشگاه خبرنگاران برگزار شد در پاسخ به خبرگزاری دانشجو پیرامون اظهارات ولایتی عضو هیئت نظارت بر برجام مبنی براینکه بعضی از شروط نه گانه مقام معظم… بیشتر »

خبرهای خوشی از نجات جان دیپلمات‌های ربوده شده، در راه است

                        شاید محسن رضایی را بتوان جزء اولین کسانی دانست که پس از سالهای طولانی موضوع احمد متوسلیان و دیپلمات‌های ربوده شده را بار دیگر رسانه‌ای کرد. دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام حدود یک ماه پیش در یکی از سفرهای خود در جمع خبرنگاران… بیشتر »

رونمایی ازجدیدترین فیش‌های حقوقی

  حسن روحانی در مناظره تلویزیونی پیش از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: «در بحث عدالت باید به مساله رانت و فساد اشاره شود... در عدالت اجتماعی حمایت از محرومین باید در اولویت باشد، کسانی که حقوق ثابت دارند کارمندان، کارگران مورد توجه قرار گیرند و زنان… بیشتر »

شلیک زلزال ۳ به قلب پایگاه نظامی عربستان

العهد: یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستانه به این کشور، یک موشک بالستیک از نوع زلزال 3 به پایگاه نظامی بن یالین عربستان در نجران واقع در جنوب این کشور شلیک کرد. بیشتر »

چه کسی کودتا کرد؟/ تعبیر وارونه یک رؤیا!

  کودتای ترکیه همانگونه که به سرعت به صدر اخبار جهان رسید و خواب را از چشم‌ها ربود به همان سرعت به انتهای خود رسید. هر چند کودتا تقریباً تمام شد اما بازار تحلیل‌ها و شایعات داغ داغ ماند و بسیار بیشتر از کودتا دوام آورد. ساختگی بودن یا نبودن کودتا و… بیشتر »

داعش پشت مرزهای ایران/ چرا روحانی بودجه امنیت مردم را کم می‌کند؟

دولت لایحه اصلاح بودجه را با حذف ۵ هزار میلیارد تومان از اعتبارات حوزه دفاعی کشور به مجلس فرستاد. اقدامی دست‌کم سوال برانگیز که انتقادات فراوانی را در میان کارشناسان و افکار عمومی برانگیخت. آن هم در شرایطی که تروریست‌های اجاره‌ای شبانه روز مشغول آتش… بیشتر »

اگر نیاز شود ضربات سنگینی به سعودی‌ها وارد می‌کنیم

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در همایش بازاندیشی مفاهیم جنگ‌های آینده، طی سخنانی گفت: انهدام هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو وینسنس آمریکا، یکی از مصادیق استیصال آنها بود چرا که به جای اقدام نظامی، ایرباس… بیشتر »

حجاب حضرت زهرا (عليهاالسلام )

امام باقر (ع) فرمود: روزى پيغمبر اسلام (ص) همراه جابر به طرف خانه حضرت زهرا (عليهاالسلام ) حركت كردند، وقتى كه كنار در رسيدند، پيغمبر (ص) دستش ‍ را روى در گذاشت و با صداى بلند فرمود: سلام عليكم . بیشتر »

عذاب زنان بد حجاب

آقا سيدالمظلومين اميرالمومنين حضرت على (ع) فرمود: يكروز من و سيّده زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (عليهاالسلام ) بر حبيب خدا حضرت پيغمبر اسلام (ص) وارد شديم و آن بزرگوار را در حالى ديديم كه شديدا گريه مى كرد. بیشتر »

آقا اجازه هست به خانومتون نگاه کنم و لذت ببرم؟!

بسم الله الرحمن الرحیم آقا اجازه هست خانمتون رو نگاه کنم..... جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی موأدبانه گفت : ببخشید آقا! من می تونم یه کمبه خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟ بیشتر »

حواست هس؟

  حواست باشد.... داریم در جایی "زندگــــی" میکنیم کـه: هَرزگی "مــــــد" اســت ! بیشتر »

داستان_حجاب

جدی گفتم !!! کنار خیابان ایستاده بودیم منتظر تاکسی. یک تاکسی سمند زرد نگه داشت که روی صندلی های عقبش یه “زن و شوهر” یا شایدم یه “خواهر و برادر” یا هر چیز دیگه نشسته بودن. بیشتر »

جشن فارغ التحصیلی با رقص نوه فردین! + فیلم

هشدارها نسبت به ولنگاری فرهنگی کاملا جدی است،اما در مواردی برخی از مسئولان فرهنگی جدیت آن را درک نمی‌کنند. در حالی که از مدرسه به عنوان یکی از کانال‌های اولیه جامعه پذیری و فرهنگ پذیری یاد می شود و نقش آن در تربیت و ساختن نسل آینده کاملا روشن است،… بیشتر »

از نمایش همجنسگرایی تا قبح زدایی از شراب‌خواری در تئاتر «کشتن کفتر چاهی»

              «کشتن کفتر چاهی» نام نمایشی به کارگردانی رضا حداد است که اجرای آن از مدتی پیش در یکی از تماشاخانه‌های تهران آغاز شده. این نمایش درباره چند دختر جوان است که با جمع شدن دور هم، تصميم مي‌گيرند دست به کارهایی نامتعارف بزنند. درواقع این دخترها… بیشتر »

خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول به بالا صاحبخانه می‌شوند

 انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به اقدامات عملکردهای سازمان بهزیستی گفت:‌ به برکت جمهوری اسلامی ایران سازمان بهزیستی در جهت تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و دستورات بنیانگذار… بیشتر »

مراسم ختم پرحاشیه/ امروز: استیضاح می‌کنیم، فردا: استیضاح نمی‌کنیم!

شهیندخت ملاوردی و معصومه ابتکار از معاونین رئیس‌جمهور و برخی دیگر از شخصیت‌های سیاسی در حاشیه مراسم ختم همسر محسن آرمین از محکومان فتنه 88، نسبت به استیضاح وزیر از سوی برخی نمایندگان مجلس واکنش نشان دادند که در ادامه می‌آید:‌ بیشتر »

دیدار شهردار و شورای شهر مشهد با رهبرانقلاب در حرم‌ رضوی

جمعی از اعضای شورای شهر مشهد مقدس و شهردار مشهد با مقام معظم رهبری در حرم منور رضوی دیدار کردند.  در حاشیه این دیدار رئیس شورا و شهردار مشهد مقدس گزارش عملکردی از فعالیت‌ها در شهر مشهد خدمت مقام معظم رهبری ارائه کرده‌اند.   اعضای شورای شهر مشهد در پایان… بیشتر »

برجام هیچ دستاورد محسوسی نداشت/ جایگاه روحانی سُست‌تر از قبل شده است

منصور حقیقت‌پور، نمایندهٔ سابق مجلس و از حامیان پیشین برجام  درباره دستاوردهای برجام و تأثیر آن در افکار عمومی گفت: برجام در یک سال گذشته دستاورد جدی و محسوسی نداشته است و دولت باید پاسخگو باشد. بیشتر »

در موارد اختلافی با امام(ره) نهایتا از ایشان پیروی می‌کردم/ هیچ‌کس نزدیک‌تر از من به رهبر انقلاب نیست

آیت الله هاشمی رفسنجانی در سفر به استان کرمان دیشب در دیدار نمایندگان مردم شهرهای مختلف این استان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سوابق رفتاری و گفتاری خویش با امام راحل و بعد از ایشان با مقام معظم رهبری، گفت: در زمان امام(ره) با اینکه ارادتی قلبی به… بیشتر »

برجام مشکلات اقتصادی را حل نکرد/ چون حامی دولت و برجام بودم رأی نیاوردم

محمدباقر شریعتی، نماینده مجلس نهم با اشاره به تأثیر برجام در افکار عمومی پس از گذشت یک سال، اظهار داشت: در موضوع برجام،  تفاوت نگاه دنیا با نگاه توده مردم، انتظارات مردم را بیشتر می‌کند!   بیشتر »

دولت‌ستیز نیستم/ قرار است به بی‌بند و باری‌های کنسرت هم مجوز داده شود؟

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: محور عمل بهشتی مقاومت در خط توحید است، در عمل بهشت دورویی و نفاق وجود ندارد، در عمل بهشتی شفافیت و به طور کامل روشنی در آن وجود دارد. بیشتر »

حقوق‌های نجومی بلا و مصیبت ظالمانه است/ امیرالمومنین به حاکم بصره گفت خوردنت و نوشیدنت حرام است

 آیت الله امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در روز عید فطر درباره حقوق های ظالمانه افزود: این که رهبر معظم انقلاب فرمودند مساله حقوق های ظالمانه و برداشتهای غلط؛ گرچه بر اساس آیین نامه و چیزی به عنوان… بیشتر »

فرانسه: منافقین غیر دموکرات و خشن هستند و تماسی با آنها نداریم

وزارت خارجه فرانسه به دنبال احضار سفیر خود در تهران  هرگونه تماس با منافقین را انکار کرد.  به نوشته «کونا» خبرگزاری رسمی کویت، وزارت خارجه فرانسه امروز چهارشنبه عنوان داشت که هیچ تماسی با گروهک مجاهدین خلق (منافقین) برقرار نکرده و آن را سازمانی «غیر… بیشتر »

«کامیون وحشت» در فرانسه/ حمله به جشن ملی در «نیس»/ تعداد کشته‌ها به ۸۰ نفر رسید

منابع رسمی گزارش داده‌اند که با حمله یک کامیون به مردمی که در جشنی در شهر نیس شرکت کرده بودند، ده ها نفر کشته و تعداد بسیار بیشتری زخمی شده‌اند.    یک تصویر که در توییتر منتشر شده نشان می داد که تعداد زیادی بر روی زمین افتاده اند یا دراز کشیده اند. بیشتر »

وقتی فرهنگ ایرانی-اسلامی با مدهای غربی حراج می‌شود/طراحان لباس همچنان چشم به راه حمايت

                موضوع حجاب از مباحث حائز اهمیتی محسوب می شود که به نوعی می توان گفت عیار حیا و ارزش مداری و اخلاق محوری در جامعه را نشان می دهد. به هر حال هر جامعه ای به مقتضیات پیشینه،نگاه ها،اعتقادات و آنچه که به عنوان عرف اجتماعی مطرح است،نوع پوشش… بیشتر »

معجزه الهی در برافراشته ماندن گنبد حرم امام حسین(ع)

                پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ علی مهاجری مسئول ناظر بر طرح باریک سازی و مقاوم سازی ستون های اطراف ضریح مطهر و ترفیع گنبد در گفتگو با مسئولان حرم اظهار داشت: در هنگام اجرای این طرح با ستون های چوبی قدیمی که آجرهای قدیمی بر آن تکیه… بیشتر »

حکم شرعی تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای چیست؟

              این روزها به هر طرف که سر بچرخانیم و پشت بام و بالکن خانه‌ها را که نگاه کنیم، به طور حتم چشممان به دیش های بزرگ و آهنین ماهواره می خورد. دیش‌هایی که در یکی - دو دهه اخیر بر روی برخی از منازل شهر جا خوش کرده اند و جُنگی رنگارنگ از فیلم‌ها،… بیشتر »

العرب مدعی شد؛ ایران جبهه جدیدی علیه عربستان گشود

روزنامه "العرب" در پی واکنش ایران به حضور "ترکی الفیصل" رییس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان مدعی شد: «ایران جبهه جدیدی علیه عربستان در الجزائر گشوده است.»   بیشتر »

شش صاحب فیش نجومی و مدیرنفتی برکنار شدند

پس از انتشار گزارشی با عنوان «سونامی افشای حقوق‌ نجومی به نفت رسید» و همچنین انتشار بر از حقوق های نامتعارف متعلق به مسؤولان نفتی و پیگیری صورت گرفته از سوی دستگاه‌های نظارتی در مورد دریافتی های نامتعارف برخی از مدیران دولتی، مسؤولان ارشد شرکت ملی… بیشتر »

سکوت در برابر سوال مجری درباره نام سلطان شکر

برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو شب گذشته با حضور علی اکبر مهرفرد قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی و صنایع، بهمن دانایی دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر، غلامحسین بهمنی دبیر انجمن صنفی کارفرمایان تصفیه شکر و مانی جمشیدی کارشناس حوزه… بیشتر »

رئیس سازمان تامین اجتماعی نصف حقوق خود را بر می‌گرداند

علی همتی در مراسم افتتاح دستگاه دیجیتال رادیولوژی و دستگاه C_Ram اتاق عمل بیمارستان فارابی مشهد، همزمان با هفته تامین اجتماعی افزود: حقوق تعیین شده، برای دکتر 'نوربخش' رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 130 میلیون… بیشتر »

مخالفان می‌خواهند عمر دولت را ۴ ساله کنند/ نمی‌توانیم مشکلات را بگوییم

هاشمی رفسنجانی، در دیدار جمعی از فعالان سیاسی استان کرمان، تلاش برای توسعه کشور را وظیفه هر ایرانی در هر سطحی دانست و گفت: باید به دولت که مسئول اجرای مسایل کشور است، کمک کنیم.   بیشتر »

در اولین سالگرد برجام؛ آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۵ فرد و موسسه ایرانی را تمدید کرد

«اداره صنعت و امنیت آمریکا»، از سازمان‌هایی که زیر نظر وزارت بازرگانی این کشور فعالیت می‌کند روز چهارشنبه تحریم‌ها علیه 15 فرد و موسسه مرتبط با برنامه موشکی ایران را تمدید کرد.  بیشتر »

گزارش محرمانه پیوستن ایران به«FATF» تقدیم مجلس شد

  محمدرضا پورابراهیمی به تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و گفت: این جلسه با حضور مسئولان ارشد «وزارت امور اقتصادی و دارایی»، «بانک مرکزی» و «اکثر اعضای کمیسیون» برگزار شد.    وی افزود: هدف از برگزاری این جسله بررسی شبهات و اشکالاتی در مورد… بیشتر »

دولت در سالگرد برجام پنج هزار میلیارد تومان از بودجه دفاعی حذف کرد

محمدرضا پورابراهیمی در برنامه تیتر دیشب شبکه خبر سیما به عنوان مخالف حذف تبصره ۲۲ از لایحه بودجه ۹۵ با بیان اینکه حذف تبصره ۲۲ از لایحه بودجه که به حذف بودجه نظامی می انجامد درست نیست افزود: دولت باید درباره وصول یک و هفت دهم میلیارد دلار از محل دعاوی… بیشتر »

خیلی دیر به فکر مردمی کردن اقتصاد افتاده‌ایم/ ترکیه نباید پاتوق ایرانیان شود

  مسعود پزشکیان گفت: کشورهایی که سابقه تاریخی و فرهنگی ندارند برای جذب توریسم مشغول ساختن تاریخ و فرهنگ جعلی برای خود هستند، آن وقت سالهاست این طرف نشسته ایم و مراحل تخریب میراث فرهنگی کشور به عنوان یکی از بزرگترین تمدن های روی زمین را نگاه می کنیم. کار… بیشتر »

برجام در حال اجرا شدن است/ ایران باید «موانع» موجود اقتصادش را رفع کند!

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بیانیه‌ای به مناسبت یک سالگی برجام منتشر کرد.  بیست و سوم تیرماه سال 1394 طرف‌های حاضر در مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 پس از چند روز فشرده گفتگوها، بر سر جمعبندی برجام به توافق رسیدند و پس از چندی روز اجرای برجام هم… بیشتر »

رهبر انقلاب عضویت ۳ تن از فقهای شورای نگهبان را تمدید کردند

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای اصل 91 قانون اساسی و در احکامی جداگانه، عضویت آقایان آیت الله احمد جنتی، حجت الاسلام و المسلمین سیّد محمد رضا مدرسی یزدی و حجت الاسلام و المسلمین مهدی شب… بیشتر »

اوباما محدودیت‌های تجاری علیه ایران را وتو می‌کند

به نقل از نشريه فوروارد؛ کاخ سفيد در بيانيه ای اعلام کرد سه طرحی که جمهوری خواهان کنگره آمريکا اين ماه با مقاومت اندک دموکرات ها تصويب کرده اند مغاير با تسهيل تحريم هايی است که آمريکا در ازای عقب گرد برنامه هسته ای ايران، به اين کشور وعده داده است.   در… بیشتر »

تجمع صدها مسلمان آمریکایی در سالگرد تخریب بقیع

صدها مسلمان آمریکایی در سالگرد تخریب بقیع مقابل سفارت عربستان در پایتخت آمریکا تجمع کردند.   در سالگرد حادثه تأسف بار تخریب بقیع توسط فرقه متعصب حاکم در عربستان سعودی، جمعی از مسلمانان آمریکا روبروی سفارت آل سعود در واشنگتن دست  به تجمعی اعتراضی زدند. بیشتر »

معیار ازدواج 99 درصد خانم ها کشف شد!

              دانشمندان در جدیدترین تحقیقات خود متوجه شده‌اند خانم‌ها هنگام انتخاب همسر، آقایانِ درون‌گرا و تحصیل‌کرده را ترجیح می‌دهند.   شاید تصور شود مردان برون‌گرا که بیشتر برای جلب توجه اطرافیان تلاش می‌کنند، بیشتر مورد توجه خانم‌ها باشند اما… بیشتر »

سوء استفاده یک جراح زیبایی از زنان

              پزشک جراح زیبایی که از بیماران خود عکس می‌گرفت، با شکایت یکی از بیمارانش دستگیر شد. این پزشک قصد سوءاستفاده از عکس‌های زن جوان را داشت. بیشتر »

حامی منادیان حجاب در فضای مجازی باشیم

هنوز بیش از دو دهه از ورود اینترنت به زندگی مردم نگذشته که ضریب نفوذ آن با رشد فزاینده ای رو به رو شده است و با وجود شبکه های اجتماعی موبایلی حتی کودکان و نوجوانان نیز وارد این فضا شده اند و تصور اینکه فضای مجازی دنیایی متفاوت از فضای حقیقی است و تاثیری… بیشتر »

دولت تدبیر در بن بست برجام

از 26 دیماه 1394 که روز اجرایی برجام از سوی کشورهای طرف معامله ایران نامگذاری شده تا به امروز، روندی کندی داشته که صدای برخی از مسولان دولت یازدهم را نیز بلند کرده است.   بیشتر »

۳۹ نکته برای کنکوری‌ها

    توصیه‌هایی که می‌تواند به داوطلب کنکوری برای گرفتن نتیجه بهتر کمک کند.   بیشتر »

تصاویر قایق‌ و کشتی‌ سپاه با دوربین آمریکایی‌ها

نظامیان آمریکایی حاضر در یک ناو این کشور در تنگه هرمز تصاویری از قایق‌های تندرو و کشتی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران منتشر کردند.   روز گذشته در خبرها آمده بود که پنج قایق نظامی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه به شدت به ناو نیو… بیشتر »

آتش‌سوزی و انفجارهای اخیر در ایران عمدی است؟

  محمدعبدالهی تحلیلگر سیاسی در کانال تلگرامی اش نوشت؛   دومینوی آتش سوزی های زنجیره ای در هفته گذشته:   بیشتر »

افزایش تهدیدات امنیتی علیه ایران در راستای طرح «برجام۲» است/ دولت استراتژی منظمی برای مقابله با عربستان ندارد

  مهدی محمدی، کارشناس مسائل سیاسی گفت: پشت پرده این حوادث یک پیوند اطلاعاتی عمیق بین عربستان و اسرائیل است که چند ماه گذشته توسط آمریکا شکل گرفته است. آمریکایی‌ها اهدافی از این کار دارند. یکی از آنها موضوع سازش اعراب و اسرائیل است. موضوع دیگر گسترش جبهه… بیشتر »

گاردین: تشدید اختلافات ایران و عربستان در پی اظهارات خصم آلود شاهزاده فیصل

              به نقل از گاردین، «ترکی الفیصل» شاهزاده سعودی  همیشه ادعا می کند از جانب خود حرف می زند و سخنانش بازتاب دیدگاه کشورش نیست. اما وی که قبلا رئیس اطلاعات و سفیر عربستان در آمریکا بوده، هنگام حضور در جمع، عادت به خودنمایی هم دارد. بیشتر »

ظریف در برابر عربستان ذلیلانه برخورد کرده است

ابراهیم آقامحمدی، عضو سابق کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس : درباره انفعلال وزارت خارجه پیرامون اتفاقات تروریستی اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: حمایت از منافقین این‌بار در قلب اروپا، با پوشش رسانه‌ای گسترده توسط دولت فرانسه انجام شده است. بیشتر »

ماجرای عجیب تقلید صدای روحانی توسط فریدون!/ برادر رئیس جمهور باید ظرف ۴۸ ساعت عزل شود

  محمدجواد كريمي قدوسي نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس  اظهار داشت: با پيگيري‌هايي كه از سوي مجلس پيرامون بحث حقوق‌هاي نجومي صورت گرفت به سرمنشاء اين موضوع رسيديم. يك كانون در نهاد رياست جمهوري این مسائل را مديريت مي‌کند. آقاي حسين فريدون شخص برجسته… بیشتر »

حسن روحانی فیش حقوقی خود را منتشر کند

  محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز بود در تذکری گفت: رییس جمهور باید در خصوص ماجرای فیش های حقوقی باید از مردم عذرخواهی کند همچنین در کنار دیگر وزرا فیش حقوقی خود را منتشر کند. بیشتر »

واکنش سپاه به خبر رصد ناو آمریکایی در تنگه هرمز

در پی انتشار خبری در برخی رسانه‌های خارجی پیرامون اعزام پنج قایق نظامی برای تحت نظر گرفتن یک ناو امریکا در تنگه هرمز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: تحت نظر قرار دادن شناورهای… بیشتر »

بازداشت ۶تروریست که قصد خرابکاری در روز قدس و شب‌های قدر را داشتند

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه شانزدهمین نشست هیأت نمایندگان اتاق تهران با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون دستگیری تیم تروریستی در ماه مبارک رمضان و اینکه آیا موارد دیگری از این قبیل نیز وجود داشته، گفت: خدا را شاکریم که در ماه مبارک… بیشتر »

وزیر اطلاعات و برکناری یک مسئول به‌خاطر دریافت پول

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات امروز در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: جامعه زمانی رشد می‌کند که دو نیاز اصلی آن یعنی اقتصاد و امنیت تامین شود و جامعه‌ای که اقتصادی پویا نداشته باشد و نیاز انسانها به نحو مناسب تامین نشود از آن جامعه… بیشتر »

پولی برای افزایش بودجه دفاعی وجود ندارد/ به نیروهای مسلح وعده های واهی نمی دهیم

  محمدباقر نوبخت درباره پیشنهاد دولت مبنی بر حذف تبصره 22 قانون بودجه سال 1395 کل کشور اظهارداشت: بعد از برجام، بخشی از دارایی های ما از حداقل یک میلیارد و 700 میلیون دلار که به نوعی در امریکا بلوکه شده بود، آزاد شد.       وی افزود: ما این پول را… بیشتر »

حكم تتو كردن ابرو و ساير اعضای بدن از نظر رهبرانقلاب

  تتو کردن اگر برای بدن ضرر قابل توجهی داشته باشد یا تصاویر مستهجن یا مطالب باطلی را بر بدن تتو کنند جایز نیست.       پاسخ حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص تتو کردن به شرح زیر است:   سوال: تتو کردن ابرو و سایر اعضای بدن چه حکمی دارد و وظیفه‌ی مکلف… بیشتر »

پیام محسن‌رضایی به آل‌سعود/ اگر خشمگین شدیم آثاری از آل سعود باقی نمیگذاریم

محسن رضایی خطاب به آل سعود در صفحه اینستاگرامش نوشت: دیر خشمگین می‌شویم ولی اگر خشمگین شدیم آثاری از آل سعود باقی نمیگذاریم؛ دولت عربستان را مسئول ترورهای منافقین و ضدانقلاب می‌دانیم و اسنادش را جمع‌آوری کردیم. بیشتر »

قسمت123 کلیپ سیاسی اجتماعی دکتر سلام

برای دانلود  اینجـــــا  را کلیک نمایید بیشتر »

7 قطره خون برای حجاب(اینفو)

  تیرماه، سالروز قیام مردم مشهد علیه كشف حجاب از طرف شورای فرهنگ عمومی كشور، به عنوان روز عفاف و حجاب نام  گذاری شده است. قیام مردم مشهد و واقعه ی مسجد گوهرشاد در مقابله با كشف حجاب، مصداق بارز مبارزه با منكری است كه هنوز متأسفانه آثار شومش در كشور… بیشتر »

زینت گوهر زن در قاب حجاب

      زن یا جنس مونث با نام مادر همزاد است، انسانی که خداوند او را مهربان آفرید تا نسل ها در دامانش پرورش یابند و به کمال واقعی رهنمون شوند. عفاف و حجاب را اگرچه زینت بخش انسانیت (زن و مرد) می دانند اما زن یا مادر آراستگی اش با عفاف و حجاب بیشتر و صفای… بیشتر »

آیا حجاب در موفقیت زندگی همسران تاثیر دارد؟

    اساس خانواده عشق است. عشق اعتماد می آورد، موجب ایثار می شود، در زمان بحران خانواده را پشت هم نگه می دارد و باعث شادکامی اعضای خانواده می شود. اینکه عفاف و حجاب چگونه می تواند به تحکیم عشق در خانواده کمک کند و ما چطور می توانیم فرزندانمان را به عفاف… بیشتر »

آیا مودب صحبت کردن، نوعی حجاب است؟

    حجاب در معنای مثبت آن از یک حریم حمایت کننده حکایت می کند و در معنای منفی به مانعی اشاره دارد که راه ارتباط را محدود یا غیرممکن می کند. وقتی ما بعنوان یک انسان با کلمات مواجه می شویم، چه در مقام گوینده و چه فرستنده ی یک پیام در واقع هدف و مقصودی… بیشتر »

نمایشگاه «حجاب اسلامی» در مجتمع فرهنگی حکیمیه

به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه چهار و فرهنگسرای اشراق؛ نمایشگاه حجاب اسلامی  به مناسبت هفته عفاف و حجاب و با هدف تبلیغ عفاف و حجاب بانوان در جامعه و گسترش دامنه اعتقادات دینی و همبستگی اجتماعی بر اساس هویت دینی و سبک زندگی اسلامی با… بیشتر »

تجمعات روز عفاف و حجاب همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود

امروز دوشنبه  21 تیر ماه همزمان با روزحجاب و عفاف و سالروز به شهادت رسیدن معترضان به کشف حجاب توسط حکومت رضاخان پهلوی، تجمع ملی «مدافعان حریم خانواده» از ساعت 17 همزمان در 25 میدان اصلی تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.   بیشتر »

روحانی بخاطر عملکردش احتمالا رئیس جمهور ۴ ساله باشد/ تردید مردم به مزیت‌های برجام

پایگاه آمریکایی «المانیتور» در گزارشی به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در سال 2017 اشاره کرد و نوشت که دلایلی وجود دارد که ممکن است «حسن روحانی» برای دومین بار موفق به پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران نشود.   بیشتر »

توطئه جدید عربستان برای براندازی نظام ایران

روزنامه رأی الیوم روز دوشنبه در یادداشتی با اشاره به سخنرانی "ترکی الفیصل" رئیس سابق سازمان اطلاعات سعودی در جمع منافقین در پاریس و اعلام حمایت نامحدود از آنان، تأکید کرد که عربستان خود را برای گشودن جبهه جدیدی جهت براندازی نظام ایران آماده می‌کند. بیشتر »

سفیر کره جنوبی: پول سفارت را از طریق قاچاق به ایران می‌آوریم!

کیم سئونگ-هو سفیر کره جنوبی در نخستین کنفرانس بورس فاینکس 2016 گفت: پس از اجرا شدن توافق برجام مقامات کره از جمله رئیس جمهور این کشور به ایران آمدند و امیدوارم که روزی فرا رسد که بتوان با ایران کار کرد.   بیشتر »

ورود شما را به عرصه «بی‌سوادان» تبریک عرض می‌کنیم!/ اهدای ساعت شماطه‌‌‌دار و لوح بیداری به صالحی

    شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به دلیل اظهارات اخير صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در حوزه توطئه چيني هاي غرب، ساعت شماطه داری را به همراه لوح بیداری به رئیس انرژی اتمی اهدا کردند؛ که متن این لوح به شرح زیر است:   بیشتر »

بزرگترين كشف مواد مخدر در گمرک

  این محموله بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین کشف مواد مخدر توسط مأموران گمرک طی سال‌های اخیر به‌شمار می‌رود.   این میزان هرویین در یک دستگاه تریلی قرمز رنگ ولوو که بار مبل و میز و صندلی داشته جاسازی شده است.   بیشتر »

پشت‌پرده اصرار دولت برای گسترش مناطق آزاد چیست؟/ قاچاقچی‌ها به خط!

  اکبر ترکان رئیس مناطق آزاد تجاری ایران گفته: «مناطق آزاد اشتغال‌زا و موجب توسعه صادرات هستند. هر جا رانتی باشد، نمی‌توان ایراد را به رانت­‌جو وارد کرد. بیشتر از رانت­‌جو کسی مقصر است که رانت را به‌­وجود آورده است!» مناطق آزاد این روزها بهشت… بیشتر »

زمان و مکان مراسم تشییع الهی قمشه‌ای اعلام شد

مراسم تشییع بانو مهدیه الهی قمشه‌ای ساعت 9 صبح دوشنبه در تالار وحدت برگزار می‌شود.  مهدیه الهی قمشه‌ای - شاعر، محقق و مولوی‌پژوه و خواهر حسین الهی قمشه‌ای - که مدت‌ها از مشکلات تنفسی و ریوی رنج می‌برد روز گذشته دار فانی را وداع گفت. بیشتر »

پادشاه مغرب وزیر خارجه عربستان را به حضور نپذیرفت

پایگاه خبری شبکه العالم گزارش داد، درگزارشی که عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان به دفتر پادشاهی سعودی فرستاده، آمده است که درسفر به پایتخت مغرب، محمد ششم، پادشاه این کشور حاضر نشده است وی را به حضور بپذیرد و این مساله، در روابط دو کشور تأثیرگذار… بیشتر »

حدادعادل چقدر حقوق می‌گیرد؟

غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مرکز فرهنگستان ادب فارسی با حضور در برنامه صد در صد صداوسیما اصفهان با اشاره به دریافت حقوق نامتعارف توسط برخی مدیران خاطرنشان کرد: از روزی که انقلاب پیروز شد، تاکنون در سمت‌های مختلفی خدمت کرده‌ام ولی… بیشتر »

افشای پشت‌پرده خریدهای خارجی پتروشیمی غدیر/ جولان«خصولتی‌‌ها» در «پسابرجام»

    سعید سرکار، دبیر ستاد فناوری نانو معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در نشست تشریح اقدامات و ارائه مستندات مربوط به برخی از شرکت های بزرگ در عدم استفاده از محصولات داخلی گفت: در رابطه با بحث اقتصاد مقاومتی به یک نمونه از عدم استفاده از محصولات داخلی… بیشتر »

قسمت 122 دکتر سلام

برای دانلود  اینجــــا  را کلیک نمایید. بیشتر »

ورود سینمای غرب به ارزش های شیعیان/ نظر مراجع در مورد فیلم انحرافی«یوم العذاب»

    به تازگی یاسر الحبیب یکی از چهره‌های مشهور فرقه انحرافی تشیع انگلیسی در سخنانی که از شبکه ماهواره‌ای «فدک» که با حمایت مالی انگلستان و جریان‌های مخالف وحدت در بین مسلمانان اداره می شود از ساخت فیلمی بنام «یوم العذاب» پرده برداشت و گفت: «این فیلم که… بیشتر »

دغل‌بازی دشمن را باور کنید/ آمریکا می‌خواهد گام به گام عقب‌نشینی کنیم

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره 946 شهید شهرستان شهریار با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: بی‌تردید یکی از موضوعات بسیار مهمی که در آئین یادواره شهدا بایستی به آن پرداخته شود خواسته‌های شهیدان است که در… بیشتر »

۲۱ تیر؛ آخرین مهلت نهایی‌ کردن ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان افزایش ظرفیت عتبات دانشجویی

محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بر اساس برنامه قرار بود در این دوره  ۱۳هزار نفر دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام شوند، اما به دلیل استقبال زیاد، این تعداد به حدود ۱۷ هزار نفر افزایش داده شد.   بیشتر »

خواندنی: ماجرای تجویز عروسک برای مرد ۷۹ ساله و زنی که پسرش را عاق کرد/ جایی برای پیرمردها نیست!

فاروق حفیظی؛ از تاکسی که پیاده شدم، عکاس‌مان را دیدم که روبه‌روی بزرگ‌ترین مرکز نگهداری سالمندان در خاورمیانه ایستاده بود به انتظار من و موتوری هم کنارش. رفتیم پیش مسئول روابط عمومی. آقای پزشکی، مردی بود با پیراهن آستین کوتاه سفید؛ پیراهنی به رنگ… بیشتر »

موضوع فیش‌های حقوقی نمونه‌ای از پروژه نفوذ است

  غلامعلی حدادعادل صبح امروز در مجتمع کوثر بیان داشت: همیشه به اصفهان علاقه‌مند بودم و معتقدم این شهر مخزن انقلاب اسلامی بوده که البته حفظ وحدت مردم این شهر بسیار مهم است.  وی افزود: آن چیزی که من می‌شناسم از رهبر انقلاب، ایشان پیش از آن که به مردم… بیشتر »

غارتگر بیت المال «دزد» است/ مسئولان خواب بودند این همه دزدی شد؟!

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به سپری شدن ماه رمضان، گفت:  انشاءالله که روزه‌های ما مقبول درگاه خداوند و موجب تقوا میان ما شده باشد.   بیشتر »

عکس/ ابوعزراییل به دیدار سردار نقدی رفت

ظهردیروز و در حاشیه اجلاس جهادگران در مشهد مقدس، ابوعزراییل به دیدار سردار نقدی رفت.       بیشتر »

فتنه‌گران پست‌تر از آن هستند که «برانداز» نام گیرند/ از عزیزان قهرمان بسیج تشکر می‌کنم

  از آنجا که حوادث کوی دانشگاه در سال های 78 و 82 رخ داده و به طور طبیعی ممکن است پس از گذشت بیش از یک دهه، وقایع آن روزگار از حافظه برخی افراد پاک شده باشد و یا نسل جدیدتر تصویر دقیقی از آن تحولات نداشته باشد. به همین مناسبت خبرگزاری دانشجو سخنرانی حجت… بیشتر »

نمایندگان شورای تهران از جنجال‌ها علیه بیلبوردهای ضد آمریکایی می‌گویند/ آدرس غلط!

    «قالیباف می‌خواهد با بیلبوردهای ضد آمریکایی، برای انتخابات سال آینده رای جمع کند.» این خطی بود که رسانه‌های حامی دولت، هفته گذشته در اوج جنجال‌ها بر سر رسوایی فیش‌های حقوقی، در واکنش به تبلیغات شهری به مناسبت هفته «حقوق بشری آمریکایی» در پیش… بیشتر »

پاداش ۸۰۰ میلیونی جهانگیری و هیئت مدیره سیمان تهران +اسناد

    در پی انتشار خبری با عنوان «سهم معاون اولی رئیس جمهور از پاداش ۸۶۵ میلیونی سیمان تهران!» روابط عمومی کارخانه سیمان تهران اقدام به ارسال جوابیه نمود.   بنابر این گزارش، با آنکه خبر مذکور، مربوط به یک تخلف قانونی معاون اول دولت و نیز بهره‌مندی وی از… بیشتر »

پول‌های «ایران ایر» کجاست؟/ وقتی مشتری هواپیماهای میلیاردی حقوق کارمندانش را نمی‌دهد

        «ایران ایر» «ایرباس» می‌خرد یا «بوئینگ»؟ همه فکر می‌کنند «ایران ایر» یک شرکت پولدار است. آنقدر که می‌خواهد صدها فروند هواپیمای روز دنیا بخرد. اما وقتی نوبت به کارمندانش می‌رسد اوضاع فرق می‌کند.   دولت مدتی است خط فقر را اعلام نمی‌کند.… بیشتر »

کارنامه درخشان سرلشکر باقری در فرماندهی اطلاعات جنگ/ حقوق‌های نجومی حمله به ارزش‌هاست

  فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس با اشاره به انتصاب سرلشکر باقری به ریاست ستادکل نیروهای مسلح، یادآورشد که وی کارنامه‌ای درخشان در مسئولیت اطلاعات جنگ از خود به جای گذاشت و امتحان خوبی را در دوران دفاع مقدس پس داد.   سرلشکر محسن رضایی فرمانده سپاه… بیشتر »

برگزاری ۵ رزمایش قرارگاه پدافند هوایی ارتش

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه از نمیه تابستان امسال تا پایان سال ۵ رزمایش بزرگ در دستورکار قرارگاه قرار دارد، گفت: در این رزمایشها از سیستمهای موشکی و راداری جدید رونمایی می‌شود.   امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه… بیشتر »

دومین محموله «اس۳۰۰» در راه ایران

      دولت روسیه در نظر دارد که  دومین بخش از سامانه موشکی اس-300 را در آینده‌ای نزدیک به ایران بفرستد. پیش از این اولین محموله از سامانه موشکی اس 300 که مجموعه کاملی که احتمالا یک آتش‌بار کامل بوده است، وارد کشور شده بود.   بیشتر »

ثبت نام پیاده روی اربعین از اول مرداد/ امکان ثبت محل پارک خودروی شخصی به صورت اینترنتی

  اوحدي رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زائران برای ثبت نام باید به سایت اینترنتیwww.samah.haj.ir مراجعه کنند و صرفا از این طریق می توان برای حضور در پیاده روی اربعین اقدام کرد. بیشتر »

معرفی ۵ کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان به مجلس

  بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس قوه قضاییه آقایان محمدرضا علیزاده، عباس کدخدایی، احمد بیگی حبیب آبادی، محمد هادی صادقی و سید فضل الله موسوی رابه عنوان گزینه های تصدی سمت حقوقدانان شورای نگهبان به مجلس معرفی کرد.   به گفته وی… بیشتر »

مشاور روحانی فاش کرد/ حقوق ۲۲میلیونی مدیران یکی از مناطق آزاد

  اکبر ترکان در نشست خبری در واکنش به مباحث مربوطه در خصوص فیشهای نجومی اظهار کرد: بنده فقط یک شغل دارم و آن دبیر شواری عالی مناطق آزاد است، در این پُست نیز دریافتی بنده از کلیه اعضای هیئت مدیره های مناطق آزاد کمتر است که اگر لازم باشد اسناد آنرا منتشر… بیشتر »

رونمایی از وزیر مفسده‌شناس روحانی/ پورمحمدی وارد می‌شود!

  پورمحمدی حالا طلب‌کار است؛ گفته از پنج سال پیش از بسیاری از مفاسد خبر داشته و می‌خواسته برخورد کند که صداوسیما مانع شده است. حاج آقا اما در تمام این سال‌ها کجا بودند؟   وزیر دادگستری گفته: «پنج سال پيش قصد داشتم با بسیاری از موارد تخلف برخورد کنم… بیشتر »

جزئیات جدید از عملیات داعش در تهران/اعترافات عوامل بازداشت‌شده داعش+فیلم و تصاویر

  اولین تصاویر از عوامل بازداشت شده داعش در تهران منتشر شد. اعترافات عوامل بازداشت شده داعش که قصد انجام چندین عملیات بزرگ تروریستی در تهران را داشتند، امروز از شبکه دوم و خبر سیما پخش خواهد شد.   اعترافات عوامل داعش برای بمب‌گذاری در ۵۰ نقطه تهران که… بیشتر »
1 2
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران