آرشیو برای: "خرداد 1395"

فیش حقوقی شهید مدافع حرم برای آنکه ۵۲۰ میلیون گرفت

رضا سراج در کانال تلگرامی‌اش با اشاره به ماجرای فیشهای حقوقی نجومی مدیران نوشت، این روزها چالش فیش های حقوقی مدیران دولت تدبیر و امید، فضایی از مطالبه گری را در جامعه ایجاد کرده است. در این ارتباط برای اینکه جامعه-بویژه نسل جوان- دچار بدبینی به انقلاب… بیشتر »

ویژه نامه ولادت کریم اهل بیت (3)

متن،صوت،مقاله و ...............                 فرخنده میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بر منتظران امام زمان (عج) و تمام شیعیان جهان و مبارکباد                                مقالات                                                             … بیشتر »

ویژه نامه مولود رمضان (2)

فیلم،عکس،کلیپ،صوت،مقاله،نرم افزار و ......................... مولود رمضان پیشواى دوم، نه تنها از نظر علم، تقوى، زهد و عبادت، مقامى برگزیده و ممتاز داشت، بلكه از لحاظ بذل و بخشش و دستگیرى از بیچارگان و درماندگان نیز در عصر خود زبانزد خاص… بیشتر »

کریم ماه خدا (ویژه نامه میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام) (1)

فیلم،عکس ،کلیپ،صوت،نرم افزار،دل نوشته و ............................ اَلسلامُ عَلیکَ یا اَبا مُحَمَّدٍ یا حَسَنَ بْنَ عَلِی اَیُّهَا الْمُجْتَبى یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ موضوعات ماجرای ولادت امام مجتبی علیه السلام شخصیت علمی امام حسن… بیشتر »

با پشت سر گذاشتن تایلند و فیلیپین؛ مالزی، بزرگ‌ترین مرکز فحشا در جهان شد/ شکوفایی تجارت جنسی در کشوری مسلمان!

              به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، یک کشور اسلامی، با پشت سر گذاشتن تایلند و فیلیپین، بزرگ ترین مرکز فحشا در جهان شد.   روزنامۀ آلمانی "دی ولت" با انتشار گزارشی دربارۀ رشد تجارت جنسی در مالزی نوشت که این کشور با گذر از تایلند و فیلیپین… بیشتر »

نامه ضدایرانی "اد رویس" به وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران در فهرست کشورهای پرخطر باقی بماند

                 به نقل از وبسایت تاون‌هال، "کارگروه اقدام مالی" به عنوان سازمانی که به تبیین استانداردهای بین‌المللی برای مقابله با پولشویی و حمایت مالی از تروریسم می‌پردازد، طی هفته جاری به منظور بررسی وضع کشورهای پرخطر و غیرهمکار در زمینه پولشویی و… بیشتر »

اخبار موصل یک روز پس از آغاز عملیات؛ بشارت پیروزی‌های جدید درساعات آینده/ موصلی‌ها آماده خیزش علیه داعش

                 به نقل از شبکه السومریه، نورالدین قبلان، رئیس شورای استان نینوا، گفت: نیروهایی که در عملیات آزاد سازی قیاره در جنوب موصل مشارکت دارند،  فرماندهی عملیات نینوا شامل ارتش و عشایر هستند که از حمایت هوایی ائتلاف بین المللی و نیروهای پیشمرگه… بیشتر »

خداحافظی قریب الوقوع گودرزی و نعمت زاده از کابینه روحانی؟

                          این روزها شایعات متعددی در مورد تغییر در کابینه به گوشمی رسد، اما بنابر اخبار رسیده به «انتخاب»، در لیست تغییرات فوری، اسامی وزرای صنعت و ورزش مشاهده ی شود.   بیشتر »

ماجرای شروع دیدارهای رهبر انقلاب با دانشجویان/ گفت می‌خواهم اعتراض کنم؛ گفتیم اعتراض کن!

  او را در جلسات درس و بحث مسجد کرامت مشهد به اسم «استاد سید علی خامنه‌ای» می‌شناختند. از همان روزهای نخست فعالیتش، عالم مبارز و محقق حوزه علمیه مشهد و جمع های مشتاق دانشجویی به شمار می‌رفت. رابطه دوستانه و لحن گیرای او هر جوانی را به سوی خود جذب… بیشتر »

چرا هزینه خوش‌گذرانی آقازاده‌های دولت روحانی از جیب مردم پرداخت می‌شود؟/ صندوق صفدر و رفقا!

  اشرافی‌گری‌ مدیران، بر دشواری‌های دولت افزوده است. روحانی حتی اگر بخواهد، نمی‌تواند اقدام مؤثری برای تَشفی اقتصاد بیمار مملکت انجام دهد. دردمندی مردم را مسؤلان چند صد میلیون تومانی نمی‌فهمند.   بیشتر »

شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های آلوده دنیا را لجن‌زار کرده‌اند/ مسؤولان جلوی سمپاشی‌ها در فضای مجازی را بگیرند

یکی از مراجع تقلید گفت: امروز شاهد هستیم شبکه‌های اجتماعی آلوده و رسانه‌های غربی آلوده هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی‌شناسند و دنیا را به لجن‌زار تبدیل کرده‌اند.  آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امشب در برنامه چشمه معرفت که از شبکه دو سیما پخش شد در ادامه… بیشتر »

عملیات آزادسازی آخرین پایگاه داعش در استان صلاح‌الدین عراق

  ارتش عراق از صبح امروز (شنبه) عملیات آزادسازی شهر «الشرقاط» در استان صلاح‌الدین را آغاز کرده است.  از صبح امروز، ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی عملیاتی را برای پاکسازی شهر راهبردی «الشرقاط» در استان صلاح الدین آغاز کردند. این شهر به عنوان آخرین… بیشتر »

هیچ کشوری جرأت حمله به ایران را ندارد/ آماده‌سازی نیروی دریایی ارتش

  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری عصر امروز در مراسم محفل انس با قرآن کارکنان منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) ارتش ماموریت نیروهای مسلح را ایجاد امنیت در کشور دانست و افزود: امنیت ما به‌گونه‌ای است که هیچ کشوری جرأت حمله به ما را نداشته باشد. بیشتر »

جروزالم پست؛ درخواست تهاجمی وزیر خارجه عربستان/ اتهام به ایران

  وزیر خارجه عربستان گفت، رویکرد قوی تری مورد نیاز است تا بتوان بر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، تاثیر گذاشت. بیشتر »

سه کشور عربی از نقشه خاورمیانه حذف می‌شوند!

          مایکل هیدن، رئیس سابق سازمان جاسوسی امریکا CIA تاکید کرد: به زودی حداقل دو کشور عربی از نقشه خاورمیانه حذف می شوند؛ این کشورها به موجب توافقنامه "سایکس پیکو" که در سال 1916 بین انگلیس و فرانسه به امضا رسید تشکیل شدند. بیشتر »

رهبر انقلاب: اقتصاد مقاومتی هم عزت ملی است هم گره‌گشای فعلی

  پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: اگر می‌خواهیم کشورمان ۲۰ سال بعد، پیشرفته، باعزت، متدین، ثروتمند، مقتدر، مستقل، برخوردار از عدالت و خیرات مادی و معنوی باشد، این احتیاج دارد به کارهایی که عمده‌ی این کارها… بیشتر »

تأثير نماز بر وسواس

                امام صادق (ع) شيطان به وسيله وسواس نمى تواند به ضرر بنده خدا کارى کند، مگر آنکه بنده از ياد خدا اعراض کرده باشد. " وسواس obsession از قديمى ترين اختلالات شناخته شده روانى است که بين مردم از شيوع نسبتا بالايى برخوردار است. وسواس را… بیشتر »

روزه‌ای که انسان را فرشته صفت می‌کند : آداب مهمانی ماه رمضان از زبان حجت‌الاسلام قرائتی

              روزه مردمان عادی، خودداری از نان و آب و امور شهوانی است؛ اما روزه افراد خاص الخاص، علاوه بر اینکه از گناهان دوری می‌کنند، دل خود را از هر آنچه غیر خدا باشد، خالی می‌کنند که این روزه، انسان را فرشته صفت می‌کند. بیشتر »

برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم/ حق را باید از دهان گرگی مثل آمریکا بیرون کشید/ دولت باید حرکت اقتصادی را شتاب دهد

      حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند جمهوری اسلامی ابتدائاً برجام را نقض نخواهد کرد، زیرا وفای به عهد، دستور قرآنی است اما اگر تهدید نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام عملی شود، جمهوری اسلامی برجام را آتش خواهد زد... بیشتر »

نصر الله راهبرد آینده مقاومت را ترسیم کرد

    روزنامه السفیر امروز دوشنبه نوشت: "یک چشم به جنوب و چشم دیگر به حلب"، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان راهبرد مقاومت برای مرحله آینده را در این جمله خلاصه کرد. این امر بر پویایی و اهمیت و سرنوشت ساز بودن نبرد حلب از یک سو و… بیشتر »

سازمان ملل گرفتار نفوذ آمریکا، وتوی شورای امنیت و دلارهای نفتی عربستان

                سازمان ملل متحد در سال 1945 میلادی تأسیس و جایگزین جامعه ملل شد، فاتحان جنگ جهانی دوم به دنبال ایجاد سازمانی بودند تا با حفظ منافع آنان، صلح و امنیت بین‌المللی تامین شود. بیشتر »

داعشی‌های فلوجه در محاصره جبهه مقاومت اسلامی قرار دارند/ تا کشته شدن آخرین تکفیری‌ در صحنه هستیم

سردار ایرج مسجدی پنجشنبه شب در مراسم اربعین ۱۳ تن از شهدای مدافع حرم مازندران در ساری افزود: حلب، فلوجه و دیگر مناطق سوریه و عراق خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی است و پاسداران و بسیجیان ایرانی به عنوان مدافعان حرم در این جبهه ها تا کشته شدن آخرین نفر از… بیشتر »

استاد فاطمی نیا: از شب قدر فقط عوام بازی‌اش را یاد گرفته‌ایم/ باید جلوی بعضی کتاب‌ها را بگیرند

بیانات استاد فاطمی نیا در خصوص تقوا:  یکی از معانی قلب همین عضوی است که در سمت چپ ما قرار گرفته است و پزشکان می گویند: عضوی است که خون را به مناطق بدن ما می رساند. اما وقتی که در قرآن و حدیث صحبت قلب می شود دیگر این معنا مد نظر نیست. ما در بعضی از… بیشتر »

تاکنون ۵۰۰۰نفر به کمپین جهانی «محمد(ص) کیست؟» پیوستند

کمپین جهانی «محمد (ص) کیست؟» در روزهای آغازین ماه شعبان،با هدف معرفی شخصیت حقیقی پیامبر اسلام به جهانیان و هم‌راستا با مطالبه رهبر معظم انقلاب در نامه هایی که به جوانان اروپای غربی و آمریکای شمالی در مسیر آشنایی جهانیان با زندگی راستین حضرت رسول (ص)… بیشتر »

خدیجه؛ بانوی مبارکه و همدم مریم در بهشت/ مباهات خداوند به خدیجه

حضرت خدیجه(س) در خانواده ای اصیل و شریف از قبیلۀ قریش به دنیا آمد. افراد خاندانش همگی اهل فضل، فداکاری و حمایت کننده از خانۀ کعبه بودند.  در عصر جاهلیت که بسیاری از زنان به انحراف‌های عصر جاهلی آلوده بودند، حضرت خدیجه به خاطر قداست و پاکی در همه ابعاد،… بیشتر »

ترتیل جزء يازدهم قرآن کریم با صدای استاد پرهیزکار +دانلود

تا پایان ماه مبارک رمضان هر روز صوت ترتیل یک جزء از قرآن کریم را با صدای استاد گرانقدر «شهریار پرهیزکار» برای استفاده مخاطبان روزه دار منتشر می‌کند. بیشتر »

طرح تعویض قرآن‌های کهنه با قرآن‌ نو در متروی تهران/ برگزاری طرح لقمه مهربانی

  به نقل از روابط شرکت بهره برداری راه آهن شهري تهران و حومه، محمد صائبی گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان شهر زیر زمینی میزبان برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی است.   وی با اشاره به استقرار میز حمایتی خانواده‌های نیازمند و برگزاری طرح لقمه مهربانی… بیشتر »

عدم درک صحیح از فضای مجازی؛ عامل اصلی تغییر سبک زندگی

روح الله مومن نسب با اشاره به اهمیت فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری معتقد به انقلاب در فضای مجازی هستند و فضای مجازی را همچون رودخانه خروشانی می‌ دانند که اگر ما زهکشی‌های لازم را داشته باشیم و بندهای لازم را ایجاد کنیم،… بیشتر »

دست‌نوشته های روزانه شهید دهه هفتادی مدافع حرم +عکس

  شهید عباس دانشگر متولد 72 یکی از جوان ترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) بود که بیستم خرداد ماه امسال در سوریه به شهادت رسید.پیکر وی روز گذشته (سه شنبه) با حضور جمع کثیری از مردم شهید پرور سمنان در امامزاده اشرف این شهر به خاک سپرده شد. بیشتر »

حقوق ۵۷ میلیونی رئیس صندوق توسعه ملي/ کمک‌هزینه اوقات فراغت فرزندان در فيش حقوقي آقاي رئيس

بعد از افشای فیش حقوقی چند ده‌میلیونی برخی مدیران عالی‌رتبه‌ بیمه مرکزی و مدیرعامل بانک رفاه که طی چند هفته پیش رسانه‌ای شد، بهانه‌تراشی‌ها و ادله ریز و درشت بسیاری مطرح شد. بیشتر »

معاون روحانی می‌گفت فرصت تعامل با آمریکا را نباید از دست داد!/ برجام ثابت کرد آمریکایی‌ها دنبال تعامل نیستند

  وی ادامه داد: به عنوان مثال طالبی معاون بین الملل رئیس جمهور قبل از توافق برجام در متنی نوشته بود که فرصت تعامل با آمریکا را نباید از دست داد به طور کلی این تفکر غالب در کشور وجود داشت که اگر در حوزه هسته ای امتیاز بدهیم راه تعامل با آمریکا باز… بیشتر »

معنای قابل تامل حدیثی که دیروز در بیت رهبری نصب شده بود + عکس

دیروز و در دیدار مسئولان و سران قوا با رهبر معظم انقلاب حدیثی پرمغز از امیرالمومنین(ع)، بر دیوار حسینیه امام خمینی(ره) نقش بسته بود.    چند سالی است که در دیدارهای رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف مردم، روایت و حدیثی متناسب با جمع مدعو، بر دیوار حسینیه… بیشتر »

جدیدترین دبّه آمریکا این‌بار درباره ۳۰۰ کیلوگرم ذخیره اورانیوم در ایران

  علیرغم تصریح برجام درباره حق ایران برای دارا بودن ۳۰۰ کیلوگرم ذخایر اورانیوم ۳.۶۷ درصدی، آمریکا بنا دارد با نقض عهدی روشن، این میزان را به رقمی بسیار نازلتر کاهش دهد.   رهبر معظم انقلاب شب گذشته در دیدار مسئولان نظام ضمن اشاره‌ به سلسله‌ای از… بیشتر »

رابرت فیسک، تحلیلگر انگلیسی: «روحانی» مانند یک فرد فریب خورده است/ او شعار «به آمریکا اعتماد نکن» را فراموش کرد

  تحلیلگر انگلیسی طی یادداشتی تاکید کرد حسن روحانی نباید به آمریکا اعتماد می‌کرد و با برداشته نشدن موانع سرمایه گذاری خارجی در ایران، توافق هسته‌ای به سمت نابودی پیش می‌رود.   در حالی که «جان کری» وزیر خارجه آمریکا از نشان دادن حسن نیت به ایران و… بیشتر »

دریافتی ۵۲۰ میلیونی آقای مدیر را ببینید

موضوعی که قطعا کار دستگاه‌های نظارتی را در بررسی روند حقوق‌های نجومی با مشکل مواجه خواهد کرد.   برخی مدیران دولتی و روسای بانک‌ها از پروژه «چند حسابی» برای دریافت حقوق و مزایای خود بهره می‌برند؛ موضوعی که قطعا کار دستگاه‌های نظارتی را در بررسی روند… بیشتر »

همچنان «تقریبا هیچی»/ مجلس فکری برای خلل‌ و فُرَج برجام می‌کند؟

  دولتی‌ها خودشان هم می‌دانند برای رسیدن به منافع حداقلی برجام، علاوه بر محدودیت‌های سنگینی که بر برنامه هسته‌ای کشور اعمال کردند؛ اقدامات فرابرجامی مثل خارج کردن آب سنگین از کشور را هم پذیرفتند.    «از لحاظ حقوقی لغو تحریم‌های شورای امنیت و شورای… بیشتر »

چوب حراجی به آبروی نداشته سازمان ملل : انتخاب رژیم صهیونیستی بعنوان رییس کمیته حقوقی

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با صدور بیانیه ای، انتخاب رژیم صهیونیستی بعنوان رییس کمیته حقوقی عمومی سازمان ملل را محکوم کرده و آن را چوب حراج دیگری به آبروی نداشته این سازمان بین المللی دانست.     در بخشی از این بیانیه آمده است: کمیته حمایت… بیشتر »

کلیپ طنز دکتر سلام سیاسی /قسمت 119

برای دانلود  اینجــا  را کلیلک نمایید بیشتر »

متن کامل شکایت ایران از آمریکا به دیوان بین‌المللی دادگستری

جمهوری اسلامی ایران علیه دولت آمریکا به دیوان بین‌المللی دادگستری(دادگاه لاهه) شکایت کرد که در آن تاکید شده است آمریکا تضمین کند اقدامات اجرایی، قانون گذاری و قضایی مغایر با تعهداتش طبق معاهده مودت انجام ندهد.  روز گذشته -چهارشنبه- درباره اختلاف مربوط… بیشتر »

انهدام کامل دو تیم تروریستی و هلاکت 12 تروریست در شمال غرب کشور

در پی اعلام شب گذشته سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه مبنی بر درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) با دو تیم تروریستی ضد انقلاب در شمال غرب کشور، روابط عمومی این نیرو در اطلاعیه ای اعلام کرد:در پی رخنه ی 2تیم تروریستی ضد… بیشتر »

نیم نگاهی به آفت های مدرنیته شدن؛ «فضای مجازی»؛ اسب لجام گسیخته که باقدرت می تازد

    متاسفانه امروز فضای مجازی جدای از حسن هایی که دارد به اسب لجام گسیخته ای تبدیل شده است که هر روز بر سرعت آن افزوده می شود و اراده ای برای کنترل و نظارت بر آن وجود ندارد.     در کنار دنیایی که همه چیز آن قابل لمس و مشاهده است؛ دنیای کاملاً متفاوتی… بیشتر »

شهادت ۳ پاسدار ایرانی درسوریه +عکس

  شهیدان “حسینعلی پورابراهیمی”، “عباس دانشگر” و “مهدی نظری” در نبرد با تروریست های تکفیری در استان حلب سوریه به شهادت رسیدند. شهید پورابراهیمی از اهالی شهرستان آستانه اشرفیه در استان گیلان است و دومین شهید مدافع حرم این شهرستان می باشد. بیشتر »

در آستانه ۲۴ خرداد؛ چرا آوای عبور از روحانی بلندشده است؟

  24 خرداد 1392، پس از دو دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، انتخاباتی برای جایگزینی وی برگزار شد. در مرحله نهایی انتخابات از میان 6 نفر باقیمانده، نام حسن روحانی با کسب 50/70 درصد کل آراء، به عنوان رئیس جمهور دور یازدهم از صندوق ها خارج شد. در آستانه… بیشتر »

داعش مسئولیت حمله خونبار در آمریکا را به عهده گرفت

خبرگزاری رویترز در خبری اعلام کرد که داعش در حساب کاربری توئیتر مدعی شده است که عامل حمله تروریستی مرگبار به یک باشگاه شبانه در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدای آمریکا از اعضای این گروه تروریستی بوده است. بیشتر »

قطار نفوذی‌ها در ایستگاه «هودفر»/ جاسوسان در ایران چه می‌کنند؟

  «هما هودفر» بازداشت شد. هنوز اخبار دقیقی از دلایل بازداست او منتشر نشده است. رسانه‌های بیگانه هم مثل همیشه جار و جنجال راه انداخته‌اند. اما هودفر کیست؟ او قبلاً در ایران چه فعالیت‌هایی داشته است؟ هدف از حضور چهره‌هایی به ظاهر فرهنگی و اجتماعی که با… بیشتر »

روحانی دستور رسیدگی به دارایی‌‌های نعمت زاده و زنگنه را هم صادر کند

  وحید شورابی، مسئول شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی ، ضمن تشکر از رئیس جمهور بابت صدور دستور ویژه رسیدگی به حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی گفت: مردم نمی توانند ببینند برخی کارگران بابت مطالبه حقوق خود که توسط کارفرما تضییع شده،… بیشتر »

تیم ۵ نفره گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور منهدم شد

  روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم پنج نفره گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور خبر داد. به گزارش سپاه نیوز، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام… بیشتر »

بی قراری‌های یک همسر شهید مدافع حرم

قصه مدافعین حرم تمام ناشدنی است. حریم اهل بیت قرن‌هاست که فدایی دارد حتی اگر تنها حرمی از آن بزرگواران باشد... "اصلاً حرم ناموس ما شیعه‌ست!" شهید مفقودالاثر مدافع حرم «مرتضی کریمی شالی»، جانشین فرمانده گردان امام حسن مجتبی(علیه السلام) 21 دی‌ماه سال 94… بیشتر »

۹ نکته خوراکی برای روزهای گرم و طولانی ماه رمضان

  ماه رمضان آمد با ماجراهای سحر و افطارش. اصلا نصف شور و لذت ماه رمضان است و سفره افطار و سحر. سفره‌هایی که با هنر و سلیقه برای خانواده آماده شده‌است و همه خانواده را در یک زمان مشخص دور هم جمع می‌کند.   هیچ‌کس منکر سختی روزه‌داری در این روز‌های گرم… بیشتر »

رئیس دیده‌بان حقوق بشر: شورای امنیت به سعودی‌ها اجازه اخاذی داده

  رئیس دیده‌بان حقوق بشر با اشاره به اظهارات دبیرکل سازمان ملل درباره تهدید ریاض به قطع کمک‌های مالی به این نهاد جهانی گفت شورای امنیت اجازه داد سعودی‌ها اخاذی کنند. بیشتر »

بامداد امروز در اثر بیماری استاد حمید سبزواری «پدر شعر انقلاب» دار فانی را وداع گفت

  استاد حمید سبزواری شاعر پیشکسوت انقلاب به دلیل کهولت سن و بیماری، بامداد امروز (شنبه 22 خرداد)در سن 91 سالگی در بیمارستان تریتا دارفانی را وداع گفت. حسین ممتحنی مشهور به حمید سبزواری در سال 1304 در سبزوار در خانواده‌ای مسلمان و معتقد چشم به جهان گشود. بیشتر »

ماجرای حضور بازیگر سینما در فلوجه

  امیر نوری: تنها برای عرض خسته نباشید به مدافعان حرم به فلوجه آمدم/ دفاع کردن در اینجا بهتر از دفاع کردن در ایران است بازیگر کشورمان که در فلوجه به سر می‌برد عنوان کرد: فقط و فقط به خاطر ایران و مردمم به اینجا آمدم، آمدم که از طرف مردم به مدافعان… بیشتر »

وقوع دو انفجار در زینبیه دمشق؛ 15 نفر شهید شدند

منابع خبری امروز شنبه اعلام کردند که در منطقه «سیده زینب» (س) (زینبیه) دمشق دو انفجار رخ داده است. بیشتر »

یک نام جدید در فهرست تروریستی آمریکا!

  بر همین اساس تمامی دارایی های این گروه موجود در حوزه اختیارات قوه قضائیه آمریکا مسدود می شود و آمریکایی ها حق همکاری با آن را ندارند.    این بیانیه توضیح داد: نام این گروه به دلیل انجام حملات تروریستی در مناطق جنوب سوریه و انجام دو عملیات ربایش دسته… بیشتر »

ارتباط داعش با مرز ترکیه قطع شد

  به گزابه نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، دیده بان حقوق بشر سوریه امروز (جمعه) اعلام کرد که راه‌های اصلی امدادرسانی داعش از ترکیه بسته شده است. بیشتر »

گشایشات یومیه پسابرجامی به‌روایت روحانی/ ارج مٌرد از بس که جان نداشت

  شرکت «ارج» تعطیل شد. قدیمی‌ترین کمپانی لوازم خانگی ایرانی در حالی تخته شد، که جوهر سخنان روحانی مبنی بر گشایشات روزانه‌ی پسابرجامی، خشک نشده بود. روحانی شامگاه چهارشنبه گفته بود: «اکنون هر روز یک گشایش جدید برای مردم حاصل می‌شود. این گشایش‌ها جای… بیشتر »

بندهای جدید گزارش وزارت خزانه داری آمریکا در مورد محدودیت‌های معامله با ایران

  دفتر کنترل دارایی های وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) گزارش به روز شده ای را با عنوان «پرسش‌های متداول در ارتباط با لغو تحریم های خاص آمریکا براساس برجام» منتشر کرد. لازم به ذکر است که این گزارش بهمن سال گذشته تهیه شده است. بیشتر »

سردار دهقان: حمایت از دولت سوریه را وظیفه خود می‌دانیم

  به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در حاشیه نشست سه جانبه ایران، روسیه و سوریه ویژه مبارزه با تروریسم که در تهران برگزار شد، سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و فهد جاسم الفریج وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه با یکدیگر دیدار و… بیشتر »

پشت پرده سفر نتانیاهو به مسکو چیست؟/ بند بازی پوتین در خاورمیانه!

  نتانیاهو هفته گذشته برای چهارمین بار در ۱ سال گذشته راهی مسکو شد. سفری طولانی که به او و پوتین اجازه داد علاوه بر دیدارها رسمی به تماشای تئاتر بروند و روابط گرمشان را بیش از پیش به نمایش بگذارند. اما خواسته واقعی نتانیاهو از پوتین چه بود؟ چرا… بیشتر »

​آثارجهل در زندگي انسان

  انسان از لحظه تولد، مستعد فهميدن، درك كردن و آموزش است. بر اين اساس مي تواند از جهل و ناداني رهايي يافته و بر اسرار خلقت آگاهي يابد و رمز و راز هستي را دريابد و به كمال برسد. مذمت جهل و ناداني جهل و ناداني به عنوان صفتي ناپسند در اسلام و قرآن دانسته… بیشتر »

ارزشمندترین اشک‌ها

  مظلومیت و بی‌گناهی سیدالشهدا (ع) و خاندان او اگر دشمنان دين جرم و خطاي بزرگي مرتكب شوند و به سرزمين‌هاي اسلامي تجاوز كنند، بر هر مسلماني واجب است به جنگ با او برخاسته و او را تنبيه كند؛ امّا گاهي حاكمي در سرزمين‌هاي اسلامي دچار جرم و گناه علني… بیشتر »

ارتش سوریه روستای القراصی در حومه حلب را آزاد کرد/ هلاکت ۴۰تروریست جیش الفتح + عکس

  ارتش سوریه بعد از به هلاکت رساندن ۴۰تروریست موفق شد روستای القراصی در حومه حلب را آزاد کند.   ارتش سوریه با کمک نیروهای مقاومت بعد از کشتن 40 تروریست جیش الفتح، روستای القراصی در حومه جنوبی حلب را  از چنگال این گروه تروریستی آزاد کرد. گروههای… بیشتر »

ضیافت افطار در حرم امام رضا(ع) به روایت تصویر

  ضیافت افطاری در حرم مطهر امام رضا (ع) در ماه مبارک رمضان همه روزه برای روزه داران برپا می شود. بیشتر »

گزارش خواندنی نشریه آمریکایی از مدافعان حرم فارین پالیسی: سپاه پاسداران نمی داند با انبوه داوطلبان اعزام به سوریه چه کند

  حضور رزمندگان مدافع حرم در سوریه همواره با هجمه تبلیغاتی از جانب رسانه‌های ضد انقلاب و محافل حامی تروریسم مواجه گشته است. محور این حملات ناجوانمردانه، ادعای اعزام اجباری آن‌ها به معرکه جنگ می باشد. در این میان خبرنگار نشریه امریکایی «فارین پالیسی»… بیشتر »

علم‌الهدی: آخر برجام را دیدید، لااقل حالا برگردید و حرف رهبری را قبول کنید/ نتیجه صرف بودجه‌های کلان به اسم فعالیت فرهنگی، «ولنگاری فرهنگی» شده

  امروز مسئله محرومیت در کشور و جامعه ما، بخش عظیمی از اقشار آبرومند را فراگرفته است؛ مسئله رکود و بیکاری مثل یک اختاپوس و بلای خانمان‌سوز به جان این مردم افتاده است.   آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته 21 خردادماه در اولین… بیشتر »

دلنوشته

یاعَظیمَ المَن! گناه آورده ام غافرُ التَوب! اشتباه آورده ام لا تُؤدِّبنی، خودم شرمنده ام تازه قلبم را به راه آورده ام عُدّتی فی کُربَتی! دلخسته ام من جوانیِ تباه آورده ام صاحِبی فی شِدّتی! من را مران رو به سوی باراله آورده ام أینَ عَفوُک؟ أینَ سِترُک؟… بیشتر »

2شرط مهم برای نزول برکات در زندگی

      رحمت حق تعالی همچون بارانی است که دائماً بر عالم هستی می بارد و زمین تشنه ی موجودات را سیراب می سازد. خداوند متعال در قرآن کریم بارها و بارها خودش را برای بندگانش ، ارحم الراحمین معرفی کرده است. رحمتی که تمام عالم وجود را دربر گرفته است: (وَ… بیشتر »

سفارشات امام صادق (علیه السلام) به روزه داران

امام صادق علیه السلام در حدیثی زیبا می فرماید : از جمله این که حالت تو در حال روزه ‌ات این باشد که خود را مشرف به آخرت بینی و حالتت حالت خضوع و خشوع و انکسار و خواری باشد و حالتت حالت بنده ترسان از مولایش و دلت پاک از عیوب و باطنت مبرای از حیله و مکر… بیشتر »

فواید سحر خیزی

  1- سلامتی سحرخیزی پایه زندگی سالم است. بدن انسان طوری طراحی شده است که هماهنگ با طبیعت عمل کند. طبق این طراحی ما باید زمان طلوع خورشید از خواب برخیزیم و با غروب خورشید بخوابیم. ولی اغلب اینگونه عمل نمی‌کنیم و حتی گاهی اوقات کل شب بیداریم و روز‌ها تا… بیشتر »

کسانی که فشار قبر ندارند !!!

  اینکه می گویند هنگام سوال و جواب در قبر، ائمه(علیهم السلام) به کمک شیعیان می آیند و یا هر کسی که شب جمعه از دنیا برود فشار قبر ندارد آیا صحیح است؟ نکته اول: روایات فراوانی از اهل بیت (علیهم السلام) نقل شده که می فرمایند ما از برزخ شما می ترسیم… بیشتر »

انتقاد آیت‌الله سبحانی از روند پرداخت یارانه‌ها

  آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز در درس تفسیر قرآن که در مجمع عالی فقه برگزار شد، با اشاره به نشانه‌های مومن اظهار کرد:‌ خداوند برای مومن هفت نشانه ذکر کرده است که در سوره مومنون به آن پرداخته شده است،نخستین نشانه مومن در این سوره، خشیت داشتن در نماز… بیشتر »

رسوایی۲/ پاداش‌های ۱۲۰ تا ۹۶۰ میلیون تومانی/ سر طناب به کجا گرفته؟!

  اینکه یک مدیر دولتی به تنهایی به اندازه 230 کارگر ساده و زحمتکش حقوق بگیرد،حقیقتا با هیچ معیار انسانی و اخلاقی سازگاری ندارد.بخصوص آنکه ببینیم آن کارگران، بیکارند و روز به روز به تعدادشان هم افزوده می‌شود.   اینکه کارگران زحمتکش در شرایط سخت روزگار… بیشتر »

پس از برجام هر روز یک گشایش برای مردم حاصل شده است

  حجت الاسلام حسن روحانی که شامگاه چهارشنبه در دیدار اعضای شوراهای عالی کشور سخن می گفت، با تاکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت ماه مبارک رمضان بویژه در فضای پسابرجام ، اظهارداشت: باید همه تلاش ها بر تقویت توسعه ، پیشرفت و عزت کشور متمرکز شود.   رییس… بیشتر »

ناگفته‌هایی تلخ از اتفاقات ضد فرهنگی در دانشگاه‌ها

  روح افزا، استاد دانشگاه در کنفرانس بررسی کارنامه دانشگاه تهران در مورد ضوابط فرهنگی در دانشگاه ها تصریح کرد: ما در کشور ضابطه فرهنگی کم نداریم و در راستای همین موضوع، در قالب نوشتاری نیز سند معرفی فرهنگی را در شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم. بیشتر »

روایت خواهر از شهادت برادر؛ خالکوبی «مجید سوزوکیِ» یافت‌آباد در خان‌طومان پاک شد +تصاویر

  شب آخر همرزمش‌ می‌گوید: مجید حیف تو نیست با این اعتقادات و اخلاق و رفتار که خالکوبی روی دستت است. مجید می‌گوید: تا فردا این خالکوبی یا خاک می‌شود و یا اینکه پاک می‌شود؛ و پاک شد.   آن زمان که مسعود ده‌نمکی بر روی پرده نقره‌ای سینما مجید سوزوکی را به… بیشتر »

تواشیحی که رهبر انقلاب را به گریه انداخت +فیلم

  گروه تواشیح منتخب یزد در دیدار جامعه قرآنی با رهبر معظم انقلاب به اجرای برنامه‌ای با موضوع «شهدای منا» پرداخت که این اثر آنقدر زیبا و سوزناک اجر شد که مقام معظم رهبری را تحت تأثیر قرار داد. لینک دانلود بیشتر »

چرا حرم امام حسین (ع) دارای 3 گنبد می‌شود؟+تصاویر

                                  شاید در اخبار شنیده باشید که قرار است حرم امام حسین (ع) دارای 3 گنبد شود، اما دلیل این کار چیست؟   آنهایی که کربلا مشرف شده‌اند، جملگی معتقدند که نمی‌توان گنبد حرم مطهر سیدالشهدا(ع) را از فاصله‌های مختلف دید. و ارادت… بیشتر »

هتاکان این بار علیه روزه داری به کمپین ما همه روزه خواریم می روند +تصاویر

                  افرادی که هر روز به یکی از عقاید مسلمانان هتاکی میکنند اینبار به سراغ روزه داری و ماه مبارک رمضان رفته اند.  گردش ماه‌ها دوباره نوید ماه میهمانی خدا را به ما داد و شور و شوقی در بین مردم مسلمان برای بهره گیری هرچه بهتر از این ماه ایجاد… بیشتر »

عجيب ترين تجهيزات نظامي جهان + تصاوير

بيشترين بودجه نظامي و تجهيزات نظامي در جهان متعلق به كشور آمريكا است. بودجه پایه وزارت دفاع آمریکا در سال مالی 2010 بالغ بر 500 میلیارد دلار بوده است که بخش اعظمی از آن صرف پروژه های مرتبط با توسعه و ساخت هواپیماها، تانک ها، کشتی ها و دیگر تجهیزات نظامی… بیشتر »

طعم گرانی در سفره افطار/وقتی حرکت صعودی قیمت ها، ثبات تعریف می شود

              به گفته اصناف،اکثر کالاهای اساسی ماه رمضان به میزان کافی عرضه شده و از این رو قیمت ها تغییری نکرده اما بازار از مدت ها پیش با گرانی به استقبال این ماه رفته است. با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بازار کالاهای اساسی تب و تاب بیشتری پیدا می کند و… بیشتر »

حرکت به سمت رادیکالیزم با "هم افزایی واشنگتن و گروهک های تروریستی"

                              هرجا که آمریکا در گروهک‌های تروریستی اعمال نفوذ کرده این گروهک به سمت رادیکالیزم حرکت کرده‌اند. ناظران سیاسی براین باورند که آمریکا تلاش دارد تا با وادار کردن طالبان به همکاری با گروه‌های تکفیری و نیز تقویت این گروهک‌ها در… بیشتر »

واکنش ایران به درخواست ویزای 3 نماینده آمریکا و یادآوری چند نکته به آن‌‌ها

دفتر وزیر امور خارجه ایران به درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای سفر به ایران پاسخ داد و نوشته است: ما تصور می‌کنیم که درخواست روادیدی که شما داده‌اید، بیشتر یک کارزار تبلیغاتی است و نه یک درخواست مناسب برای سفر به یک کشور دارای حاکمیت مستقل و به همین… بیشتر »

نظر رهبر انقلاب را درباره افسانه جومونگ بخوانید

  "میگویند افسانه‌ی جومونگ، افسانه‌ی فلان. یعنی از اوّل حساب را تصفیه میکنند؛ [میگویند] افسانه است، واقعیّت نیست..."   حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری یادواره‌های شهدا تاکید کردند «روزبه‌روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا و… بیشتر »

چگونه بدن خود را برای ماه رمضان آماده کنیم؟

    با توجه به روزهای بلند ماه رمضان و گرمای هوا می خواهیم نکاتی را در خصوص آماده سازی بدن قبل از شروع رمضان در اختیارتان قرار دهیم.   آمادگی توصیه می شود از همین حالا بدن خود را تمرین دهید. برای مثال میان وعده های اضافی را حذف کنید، و یا چند روز… بیشتر »

چرا رهبرانقلاب خیابان فلسطین را برای سکونت انتخاب کردند؟

در کتاب خاطرات حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری که توسط مرکز اسناد انقلاب منتشر شده آمده است.   یکی از مباحثی که در آغاز مسئولیت جدید ایشان (مقام معظم رهبری) قابل توجه بود، بحث مکان استقرار مقام معظم رهبری بود پیشنهاد بعضی‌ها این بود که آقا به جماران… بیشتر »

نسبت حسن روحانی با تاج‌زاده چیست؟

  مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود با اشاره به آزادی مصطفی تاجزاده از محکومین شورش‌های انتخابات سال 88 نوشت:  دیدارهای این روزها با مصطفی تاج زاده کاملا طبیعی است. او می خواهد "قهرمان حبس کشیده" اصلاح طلبان باشد آن هم در زمانی که از جوش و خروش اصلاح طلبی… بیشتر »

«مستر نفوذ» بعدی کیست؟/ دعوت از ساکس، ندای «جهاد کبیر» رهبرانقلاب را محقق نمی‌کند

                  جفری دیوید ساکس به دعوت دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، یکشنبه از پله‌های فرودگاه تهران وارد خاک ایران شد و کلید یک سفر دو روزه را زد. بیشتر »

40 حديث ماه مبارک رمضان؛ ثواب روزه و آداب روزه دار

    1- پايه ‏هاى اسلام قال الباقر عليه السلام: بنى الاسلام على خمسة اشياء، على الصلوة و الزکاة و الحج و الصوم و الولايه. امام باقر عليه السلام فرمود: اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زکات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).فروع… بیشتر »

نماهنگ سه زبانه مدافعان حرم-حاج میثم مطیعی

برای دانلود اینجا را کلیک نمایید بیشتر »

توصیه های غذایی ماه رمضان

برای دانلود اینجا را کلیک نمایید   بیشتر »

کلیپ/ نماهنگ مناجات با روی سیاه_ محمود کریمی

برای دانلود اینجا را کلیک نمایید بیشتر »

نرم افزارهای جاوا و اندروید ویژه ماه مبارک رمضان ::::❤:::: برنامه ماه بیست

به مناسبت ماه مبارک رمضان نرم افزار مخصوص این ماه و دانستنیهای این ماه را به صورت نرم افزاری بنام رمضانیه که شامل 26 فهرست در مورد این ماه عزیز شرح داده شده و قابل نصب بر روی تمامی سایز گوشی های تحت جاوا میباشد را تهیه کردیم، حتما در این ماه پر فیض و… بیشتر »

دانلود mp3 دعاهای مخصوص ماه رمضان

یا علی یا عظیم اللهم ادخل علی اهل.. اللهم ارزقنی حج... + دعاهای هر روز دعای ابوحمزه ثمالی دعای افتتاح دعای افطار دعای جوشن صغیر دعای جوشن کبیر دعای دهه آخر ماه دعای سحر بیشتر »

ماه مبارک رمضان

    پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،ماه نزول قرآن و ماه میهمانی خدا بر همه مسلمین گرامی باد بیشتر »

گفتاری از استاد میرباقری: شرط انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه/ برنامه‌ریزی تمدن غرب برای استحاله سایر تمدن‌ها

              اگر انقلاب اسلامي بخواهد به عنوان يک حرکت رو به پيش براي ايجاد يک تمدن اسلامي و بعد استحاله فرهنگ مادی غرب در درون تمدن اسلامي اقدام کند بايد رابطه بين اسلاميت و تمدن و جامعه و دولت اسلامي منطقاً حل شود که اين کار حوزه هاي علميه و شرط… بیشتر »

چه کسانی نباید روزه بگیرند؟

  آیا روزه‌هایی که به علت بیماری و ناتوانی جسمی گرفته نشده، قضا و کفاره دارد؟ ماه مبارک رمضان کم کم فرا می‌رسد و همه از کودک و نوجوان گرفته تا میانسالان و حتی سالمندان با شور و اشتیاقی وصف‌ناپذیر خود را برای میهمانی خدا آماده می‌کنند. در این… بیشتر »

«سوریه» موقعیت جغرافیای تجمع دشمنان اهل بیت در عصر ظهور/ پیشگویی امام علی(ع) از نسب سفیانی

  آنچه مهم است و در شناسایی سفیانی تأثير مهمی دارد، اقدامات سفیانی و حوادث مربوط به او و مختصات جغرافیایی حضور جبهه باطل است. از همین‌رو، پیشوایان دینی بیشتر به تبیین اقدامات او و محل حضور رهبر جریان باطل در عصر ظهور در منطقه شام و سوریه پرداخته اند. بیشتر »

آیت‌الله جوادی آملی: اگر ما به تعهدات خود عمل کنیم و غرب عمل نکند بردگی است

  داشتن رهبر خوب یکی از عوامل حفظ نظام است و برای پایداری حکومت باید مردم در صحنه حضوری فعال داشته باشند. هبر معظم انقلاب در خصوص پیمان با غرب فرمودند تا جایی به تعهدات خود عمل کنید که طرف مقابل عمل می کند چرا که بر اساس روایات اگر کشور ما به تعهدات… بیشتر »

شهریار پرهیزکار:اگر عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب نبود فعالیت‌های قرآنی در کشور تعطیل می‌شد

    مراسم بزرگداشت شهریار پرهیزکار استاد حفظ قرآن کریم امروز 16 خرداد با حضور جمعی از مدیران و فعالان قرآنی کشور در خبرگزاری فارس برگزار شد.  شهریار پرهیزکار با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه کهف اظهار داشت: این مراسم تجلیل از شهریار پرهیزکار نیست بلکه… بیشتر »

داعش نوزاد۴۰روزه را بمب‎گذاری کرد!+عکس

                              تروریست های داعش، برای جلوگیری از پیشروی ارتش عراق در فلوجه، یک نوزاد 40 روزه را بمب گذاری و در مسیر نیروهای ارتش قرار دادند. منبعی در سازمان اطلاعات نظامی عراق، روز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای ارتش عراق، یک نوزاد 40 روزه… بیشتر »
1 2
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران