آرشیو برای: "فروردین 1395"

قسمت 115 کلیپ دکتر سلام

                  برای دانلود اینجا را کلیک نمایید بیشتر »

ارزش باور نکردنی صدقه در ماه رجب

امیرالمۆمنین علیهم السلام : هر کس در ماه رجب به خاطر خداوند صدقه دهد، خداوند روز قیامت در بهشت با آنچنان ثوابی وی را اکرام می‌نماید که نه چشمی دیده باشد، نه گوشی شنیده باشد، و نه بر قلب بشری خطور کرده باشد بحارالانوار ،ج97 ، ص33 به نقل از امالی صدوق بیشتر »

دانلود اذان های ماندگار

  اذان که معنی لغوی آن آگاهی دادن، آگاهانیدن و خبر به گوش رساندن است در دین اسلام معنایی چون ندایی برای اعلام وقت نماز با الفاظ مخصوص است. برای اولین بار بلال حبشی در فتح مکه به صورت رسمی و با صدای بلند اذان گفت و از آن زمان تا کنون این ندا در بین… بیشتر »

دانلود نرم افزار شمیم یار 95-تقویم برای رایانه

  شمیم یار 95 نسخه 1.2 نرم افزار تقویم مذهبی سال 95 برای دسکتاپ ویندوز به همراه امکانات فوق العاده می باشد . نرم افزار تقویم شمیم یار یک تقویم کاملا مذهبی برای دسکتاپ با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان توسط گروه آسک دین طراحی و پیاده سازی و… بیشتر »

نگاهی به انواع حجاب از ديدگاه قرآن كريم

                در قرآن كريم بيش از 10 آيه در مورد حجاب و حرمت نگاه به نامحرم وجود دارد كه نشان از اهميت اين مقوله دارد و ما نيز در اين فرصت سعی داريم انواع حجاب را از ديدگاه قرآن مورد بررسی قرار دهيم. در لغت به معنای مانع و پرده و پوشش آمده است و… بیشتر »

مقاله ای در خصوص تاثیر حجاب بر زنان، خانواده و جامعه

              با توجه به این که زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و نقش مهم و سازنده ای در تربیت افراد جامعه دارند، توجه به عوامل ایجاد سلامت روحی و شخصیتی زنان، از مسائل قابل توجه کارشناسان است. در این نوشتار برآنیم تا به اختصار به بیان تاثیر… بیشتر »

غیبت اعتراضی روحانی در اختتامیه اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی

      رئیس جمهور و هیات همراه، به علت وجود بندهای ضدایرانی در بیانیه پایانی اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی، در این نشست حضور نیافتند.  حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و هیات همراه که برای شرکت در اجلاس سازمان… بیشتر »

نه تسلیم، نه تحریم؛ راه سوم، اقتصاد مقاومتی است

    خطیب نماز جمعه تهران گفت: باید از امکانات موجود استفاده کنیم و باور کنیم که نه تسلیم و نه تحریم؛ بلکه راه سوم اقتصاد مقاومتی است.  آیت الله احمد جنتی در خطبه های نماز جمعه امروز تهران با تبریک فرا رسیدن روز ارتش اظهار داشت: ارتش مبارکی داریم و این… بیشتر »

اگر موضوع علمی، فعل خدا باشد آن علم قطعا دینی خواهد بود

  آیت الله جوادی آملی، مدرس حوزه علمیه قم گفت: اگر موضوع علمی فعل انسان باشد این علم می تواند دینی یا غیر دینی باشد اما اگر موضوع علمی، فعل خدا باشد آن علم قطعا دینی خواهد بود. جمعی از اعضای کمیته علمی همایش «علوم انسانی قرآن بنیان» با حضور در محل… بیشتر »

بریز و بپاش پیرمرد سعودی "پای اهرام ثلاثه"

                سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی در روزهای اخیر سفر پر سر و صدایی  به دو کشور مصر و ترکیه داشت. این پادشاه سالمند سعودی که، کمتر از عربستان خارج می شود با تشریفات فراوان وارد قاهره، پایتخت مصر شد. اخبار بسیاری از قراردادهای کلان اقتصادی… بیشتر »

اعتراض لبنان، تونس، الجزایر و عراق به بیانیه استانبول

  لبنان، عراق، الجزایر و تونس به یکی از بندهای بیانیه پایانی نشست سران عضو سازمان همکاری اسلامی در استانبول ترکیه که در محکومیت حزب الله لبنان است، اعتراض کردند.    هیئت لبنانی اعزامی به این نشست به بند محکومیت حزب الله و متهم کردن آن به ارتکاب… بیشتر »

وقتی سازمان همکاری اسلامی راه را گم می کند

  نتیجه سیزدهمین اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی در ترکیه، روی دیگر سکه رفت و آمدهای سیاسی در میان برخی کشورهای منطقه را بار دیگر عیان کرد. سیزدهمین اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی در حالی روز گذشته در استانبول به کار خود پایان   داد که روند… بیشتر »

«لیلة الرغائب»؛ شب عطا و بخشش بیکران

              حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا عمادی، کارشناس معارف اسلامی به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره «لیلة الرغائب» گفت: ماه رجب به خودی خود دارای فضیلت است و اهمیت شب های جمعه به عنوان شب توبه و پذیرش به درگاه حق هم برکسی پوشیده نیست و این دو… بیشتر »

تغییر را ابتدا از خودت شروع کن

              محمدرضا نظامی روانشناس خانواده اظهار داشت:غرور، لجاجت، خودرایی و خود خواهی از مهم ترین آفات زندگی مشترک بوده که به تدریج باعث جدایی عاطفی زوجین شده و موجب مشکلات دیگری در آینده خواهد شد.    وی در ادامه تصریح کرد:بنابراین هر یک از طرفین در… بیشتر »

برای کودک قانون وضع کنید

              ناهید ازغندی روانشناس کودک عنوان کرد:بیشتر والدین از حرف گوش نکردن و لجبازی کودک خود در انجام خواسته های آنان گله مند بوده و باید توجه داشت که آموزش رفتارهای صحیح به فرزندان تنها مختص به دوران پیش از مدرسه نیست.   وی در ادامه افزود:هنگامی… بیشتر »

حدیث روز/ سه نصیحت زیبای لقمان به فرزندش

    دنيا را همانند پلى بر روى رودخانه‏‌اى به شمار آور كه از آن مى‏‌گذرى و آن را رها مى‏‌كنى و تا پايان روزگار، به سوى آن باز نمى‏‌گردى؛ آن را خراب كن و آبادش نكن. امام جعفر صادق عليه‌السلام ـ در بيان سفارش‏هاى لقمان عليه‌السلام به پسرش ـ: اى پسرم!… بیشتر »

شهدای مدافع حرم

    راسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم «عمار بهمنی» فردا پنجشنبه  26 فروردین ماه، ساعت 9 صبح مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی، فاز 3 ، انتهای خیابان ولایت برگزار می شود. پیکر این شهید، سپس  به زادگاهش، «فسا» منتقل و تا روز ظهور… بیشتر »

جمله‌ای که امام(ره) تکرار نکردند

                  پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، رهبر انقلاب در خاطره ای از ایشان آورد: جمله‌ای که امام(ره) تکرار نکردند   بد نیست من خاطره‌یی را برای شما نقل کنم؛ هرچند که به خیلی از دوستان هم این را گفته‌ام.… بیشتر »

"ژنرال های ایرانی" در پاسخ به "لفاظی کری" چه گفتند؟

  فرماندهان نظامی نظرات متفاوتی درباره لفاظی کری داشتند.   "جان کری در سفر اخیر خود به منطقه تلاش کرد تا متحدین منطقه ای آمریکا را راضی و خشنود کند و در این زمینه ادعاهایی را مطرح کرد. وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا در سفر به منطقه در جریان دیدار با… بیشتر »

بدحجابی و نقش آن در اندیشه و افکار/ مقوله هایی که آفت خانواده را شکل می دهد

                علت ریشه‌ای و اساسی بدحجابی به بینش، افکار، اندیشه، اعتقادات و باورهای فرد بازمی‌گردد. ادامه بیشتر »

همسرتان را با جملات زیبا جذب خود کنید

                یک روانشناس گفت: جذب همسرتان به خود کاری سختی نبوده ولی باید طرز گفت و گو، زمان و موقعیت مناسب را در نظر داشته باشید. ادامه بیشتر »

از زندگی در کنار همسرتان لذت ببرید

                گاهی بعضی از خانم ها از عدم برقراری ارتباط مناسب همسرشان با آن ها گله مند بوده ولی با رعایت نکاتی می توان با طرف مقابل خود روابط صمیمانه ای را ایجاد کنند. ادامه بیشتر »

تنبیه فقط کتک زدن نیست

                یک روان شناس تربیتی گفت:بیشتر افراد به اشتباه گمان می کنن که تنبیه کودک فقط  به معنای کتک زدن، زندانی کردن و محروم ساختن وی از علایقش بوده در صورتی که چنین نیست بلکه به تمام بدرفتاری هایی که با کودک می شود تنبیه می گویند.    وی در ادامه… بیشتر »

ناگفته‌هایی از زنگ ششم دختران دانشجو

                در این گزارش از جایی می‌خوانید که زنگ ششم دختران دانشجو در آن می گذرد، جایی که شال‌های عقب رفته، آرایش‌های تند، دست‌های گره خورده به هم و گاهی روابط فراتر از آن و خنده‌های مستانه را در چهره افراد حاضر در این مکان به وضوح می‌توان مشاهده… بیشتر »

قسمت 114 کلیپ سیاسی طنز دکتر سلام

              برای مشاهده اینجا را کلیک نمایید بیشتر »

نرم افزار محاسبه نفس برای رایانه

هدف از طراحی این نرم افزار ثبت خوبی ها و بدی هایی که کاربر در در هر روز انجام داده ، جهت محاسبه نفس و ارزیابی رفتار خود می باشد . به کمک این نرم افزار کاربر قادر است تا ویژگی های و خصوصیات رفتاری دلخواه خود ( فضایل و رذایل اخلاقی ) را در نرم افزار مشخص… بیشتر »

معنای لعن

«لعن» درلغت به معنای راندن و دور کردن است11 و در اصطلاح، به معنای دور شدن از رحمت الهی، سلب توفیق و گرفتار شدن به عذاب الهی است.12 لعنت شدگان در قرآن 1. کتمان کنندگان حق.13 2. کشندگان و قاتلان مؤمنان.14 3. پیمان شکنان و مفسدان.15 4.… بیشتر »

مفهوم و حقیقت تولّی و تبرّی

تولّی در لغت به معنای دوستی کردن، ولیّ قرار دادن و ولایت دادن، کاری را به عهده گرفتن، دوستی و محبّت(4) و تبرّی به معنای بیزاری جستن، بیزار شدن، بیزاری(5) واژه تولّی گاه بدون حرف (عَن) و گاه با آن استعمال می شود، در صورتی که بدون حرف (عن) استعمال شود به… بیشتر »

قدرت ايران؛ درد مشترك نظام سلطه و ارتجاع منطقه

              «ايران در حال تبديل شدن به قدرتمندترين رهبر خاورميانه است» اين جديدترين موضع‌گيري يك نشريه معتبر امريكايي است كه نشان مي‌دهد رسانه‌هاي غربي همانند مقامات عالي كشورهاي خود نگران قدرت روزافزون جمهوري اسلامي ايران هستند؛ شبيه همان نگراني كه… بیشتر »

توصیه‌های اخلاقی آیت‌الله مظاهری به زائران حرم رضوی

    برخی مواعظ اخلاقی آیت‌الله حسین مظاهری از مراجع عظام تقلید و رئیس حوزه علمیه درباره آداب زیارت حضرت رضا(ع) را مرور می‌کنیم. روایتی کمرشکن! توبه سه رکن دارد. رکن اول زبان است، یعنی همین دعا و توسل. رکن دوم شرمندگی است، یعنی دل از کرده‌های زشتش… بیشتر »

رزمایش بزرگ امنیتی پیامبر اعظم (ص) نیروی زمینی سپاه آغاز شد

  رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص) نیروی زمینی سپاه از دقایقی پیش در منطقه جنوب شرق کشور و با رمز "یا رسول الله (ص)" آغاز شد. این رزمایش به مدت سه روز در منطقه جنوب شرق کشور شامل استان سیستان و بلوچستان، جنوب استان کرمان، جنوب استان خراسان جنوبی و شرق… بیشتر »

شریعتمداری تشریح کرد تخلف کابینه روحانی چگونه به نام دولت سابق ثبت شد؟

  حسین شریعتمداری طی یادداشتی با عنوان "این سوخت و آن تنور؟!" در روزنامه کیهان نوشت:  1- دیروز، روزنامه‌های زنجیره‌ای، تیترهای درشت صفحه اول خود را به یک تخلف نجومی 105 هزار میلیارد تومانی در دولت سابق اختصاص دادند و با آب و تاب از قول آقای دکتر احمد… بیشتر »

اعتراف تلخ رئيس‌جمهور بعد از 32 ماه

      اعتراف تلخ رئيس‌جمهور بعد از 32 ماه ، بيش از 32 ماه از عمر دولت يازدهم گذشت و کمتر از 14 ماه مفيد از عمر اين دولت باقي مانده است و همچنان رئيس‌جمهور و وزير محترم راه و شهرسازي به دنبال طرحي قابل اجرا و جايگزين مسکن مهر هستند. آنچنان که در… بیشتر »

از سوی اتحادیه اروپا تمدید تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران

     شورای وزیران اتحادیه اروپا روز دوشنبه تحریم‌های وضع شده به بهانه نقض حقوق بشر علیه 82 فرد و یک موسسه را تمدید کرد. به گزارش فارس، شورای وزیران اتحادیه اروپا روز دوشنبه تحریم‌های وضع شده علیه 82 فرد و یک موسسه به بهانه نقض حقوق بشر را تا تاریخ… بیشتر »

سعید جلیلی: رئیس جمهور بودم پای برجام را امضا نمی‌کردم

                              سعید جلیلی در صفحه ی توییتر خود به شدت از برجام انتقاد کرد. به گزارش «انتخاب»، توییت های مذاکره کننده سابق هسته ای در نقد توافق در زیر می آید: اول برجام را آفتاب تابان و اکنون ابر شتابان می‌دانند و معتقدند مطالب چند سایت… بیشتر »

بازتاب خارجی انتقال محموله اس300 به ایران/ از نگرانی اسرائیل تا تایید مسکو

  رویترز در این باره نوشت: روسیه بخش نخست از محموله سامانه دفاعی موشکی پیشرفته  اس300 را به ایران منتقل کرد. تا تهران به تکنولوژی پیشرفته ای مجهز شود که دریافت آن پیش از امضای توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 متوقف شده بود. ادامه بیشتر »

تعبیر امام هادی(ع) درباره انسان‌های طماع/

                  حجت‌الاسلام علی نظری منفرد (کارشناس سیره اهل بیت): امام هادی (ع) در سال 212 یا 214 هجری در یکی از روستاهای اطراف مدینه متولد شدند، پدر بزرگوار ایشان، امام جواد(ع) و مادرشان بانویی به نام سمانه مغربیه است. این امام همام، چهار پسر (به… بیشتر »

پرچم گنبد حضرت عباس(ع) در بزرگترین مزار شیعی هندوستان

  کاروان با اتمام این هفته فرهنگی به شهرهای مختلف هندوستان سفر و با شیعیان آن کشور دیدار می‌کند. یکی از این شهرها، شهر "سیهوان شریف" است که عبد صالح خدا سید حسین فرزند سید ابراهیم مجاب علیهما السلام در آن مدفون است. سید ابراهیم مجاب علیه السلام یکی از… بیشتر »

کلیپ بسیار زیبا با موضوع اختلاس

اختلاس گونه‌ای از کلاه‌برداری محسوب می‌شود که بیشتر به صورت برنامه‌ریزی شده، منظم و پنهان و بدون رضایت و آگاهی دیگران انجام می‌پذیرد. برای مشاهده اینجا را کلیک کنید بیشتر »

ادویه جایگزین آسپرین و بروفن را بشناسید

  برخی مواد غذایی قدرت این را دارند که حتی جایگزین برخی داروها شوند. داروهایی که عوارض جانبی زیادی دارند و با درمان یک عضو به عضوی دیگر آسیب می‌زنند. اما خوشبختانه این مشکل در جایگزین‌های طبیعی وجود ندارد. بنابراین بهترین کار این است به جای اینکه با… بیشتر »

شبکه‌های اجتماعی موجب افسردگی می‌شوند!

  تایج به دست آمده از یک بررسی در انگلیس حاکی از آن است که فعالیت در شبکه‌های اجتماعی همچون فیسبوک و توییتر موجب می‌شود که از هر پنج نفر یک تن به افسردگی دچار شود.  شبکه‌های اجتماعی بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی نسل جوان و افراد زیر 30 سال شده‌اند به… بیشتر »

دولت از صدای بالای ثروتمندان هراس دارد و به مستضعفین زور می‌گوید

    موسی‌الرضا ثروتی، عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص حذف دهک های بالای جامعه گفت: از روز آغازین مصوبه  قانون هدفمندی یارانه ها از سوی دولت ها  بخوبی اجرا نشد و دولت یازدهم در زمان تبلیغات… بیشتر »

کاریکاتور داعش

                    بدون شرح؟؟   بیشتر »

آیا حذف 24 میلیون یارانه‌بگیر یعنی بازگشت احمدی‌نژاد؟

  در روزهایی که صحبت از بازگشت محمود احمدی نژاد با شعار یارانه 250 هزار تومانی در سال 96 است، دولت تدبیر و امید مقدمات حذف 24 میلیون یارانه بگیر را فراهم کرده است. به گزارش گروه اقتصادی صراط، رفتار دولت روحانی از آغاز فعالیت آن نشان می داد که سکانداران… بیشتر »

ناگفته‌های صالحی ازجلسه سیمان مجلس

    گفتگو با علی اکبر صالحی همیشه پر است از تیتر و روایت های شنیده نشده یا دست کم کمتر شنیده شده. رئيس سازمان انرژی اتمی آنقدر سابقه مدیریتی در این ۳۰ سال داشته که هر یک برای خودش کتابی مجزا می طلبد. اینبار از او خواستیم ماجرای سیمان و روح الله… بیشتر »

توان عملیاتی و انگیزه‌های معنوی نیروهای مسلح باید تقویت شود

  حضرت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار عیدانه فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، مهمترین شاخصه «هویت جمعی» نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را دارا بودن همزمان «توان عملیاتی و نظامی» و «انگیزه ها و جهت گیریهای معنوی و دینی»… بیشتر »

کروبی به روحانی نامه نوشت/ پیام پنهان نامه چیست؟

              نامه کروبی به روحانی مبنی بر درخواست محاکمه و پذیرش بی چون و چرای نتیجه دادگاه ، دیروز منتشر شد و از امروز موج بلند پروپاگاندای داخلی و خارجی برای هجمه به نظام به این بهانه شکل خواهد گرفت. اما پیرامون مساله درخواست محاکمه معتقدم اگر بنا… بیشتر »

زندگی نامه مختصر حضرت امام علی النقی الهادی (ع)

    * نام : علی  * لقب : هادی ، نقی * کنیه : ابوالحسن * نام پدر : محمد ( حضرت امام جواد (ع) ) * نام مادر : سمانه مغربیه * تاریخ ولادت : 15 ذی الحجه سال 212 هجری قمری * محل ولادت : مدینه طیبه * مدت عمر شریف : ۴۲ سال * مدت… بیشتر »

شهادت

                سالروز شهادت امام علی النقی علیه السلام  بر رهروان آن امام همام تسلیت باد بیشتر »

داستان آموزنده

ابراهیم مجاب کیست؟ ابراهیم پدر و مادری داشت پیر و فرتوت هر هفته شبهای جمعه به رسم ادب یکی از آنان را (به نوبت) بر دوش خود به زیارت امام حسین علیه السلام میبرد اگر چه در این راه بسیار اذیت میشد ادامه بیشتر »

ماجرای تشویق حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای یک خواننده!

        کتاب «تا نفس دارم می‌جنگم: خاطرات شفاهی محمد میرزاوندی» با تحقیق و تدوین سامان سپهوند و محمد عزیزیان از سوی دفتر نشر معارف و دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شد.  محمد میرزاوندی یکی از مفاخر هنر لرستان و ایران است که با سروده‌های… بیشتر »

گزیده‌ خاطرات رهبر انقلاب از شهید سپهبد علی صیاد شیرازی

        پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه سالروز شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره این شهید بزرگوار را منتشر می‌کند. ادامه بیشتر »

فیلم/ توصیه‌های رهبر انقلاب درباره استفاده از فرصت ماه رجب

              برای دانلود اینجا را کلیک کنید بیشتر »

صالحی: گفته‌اند صحبت نکنم، فقط در بعد فنی صحبت می‌کنم!

        علی اکبر صالحی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: در تمام دوران فعالیت هسته ای کشور مجموع ذخایر کیک زرد 550 تن بود که فقط در پسابرجام 220 تن به آن اضافه شد . وی با اشاره به اینکه در حوزه اکتشاف و استخراج با قدرت در کار و پیشرفت… بیشتر »

ثواب ماه رجب

ماه رجب واعمال مستحب آن

در آستانه ماه رجب، ماه استغفار و بندگی خداوند

  از حضرت رسول اکرم (صلى الله علیه و آله وسلم) روایت شده كه ماه رجب ماه بزرگ خدا است و ماهى در حرمت و فضیلت به آن نمى‏رسد و جنگ با كافران در این ماه حرام است. ایشان فرمودند: رجب ماه خدا است و شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است. كسى كه یك روز از… بیشتر »

جلوی ضرر را از هر جا بگیری استفاده است

  «ماجراجویی» برخی کشورهای عربی منطقه علیه «ایران» و «مقاومت منطقه»، یکی از مهمترین مسائلی است که همزمان با روی کار آمدن دولت آقای روحانی، در حوزه سیاست خارجی و منطقه‌ای ما نمود بسیار جدی پیدا کرده است. ادامه بیشتر »

نام روز فناوری هسته‌ای را به فناوری سیمان تغییر دهیم

    دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور با اشاره به اینکه نه معیشت مردم درست شد و نه چرخ اقتصادی به حرکت درآمد، گفت: نمی‌دانم دولت چه برنامه‌ای خواهد داشت، ولی به نظرم بهتر است این روز را روز فناوری سیمان بنامند. متین منتظمی، دبیر سیاسی… بیشتر »

سپاه برای پاسخ به گستاخی‌های عربستان و بحرین منتظر دستور است

    سرلشکر جعفری گفت: از جنگ استقبال نمی‌کنیم اما با فرض جنگ گسترده با آمریکا و متحدانش قدرت ساخته‌ایم. سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین جلسه شورای عالی فرماندهان سپاه در سال ۹۵ با تبیین مسائل جاری کشور و… بیشتر »

بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام تداعی‌گر قرارداد الجزایر است

      زورگویی‌، خدعه‌ و نقض‌عهدهای آمریکایی‌ها برای ملت ما موضوع تازه‌ای نیست و در حافظه تاریخی ایرانیان، نام آمریکا تداعی‌گر جنایت‌ها و خیانت‌ها و نقض عهدهای مکرر است. به گزارش میزان،حدود ۸۰ روز از اجرایی شدن سند برجام می‌گذرد؛ عباس عراقچی مسئول ستاد… بیشتر »

مقاله ای در خصوص بررسی چالش‌های موجود در مسیر اقتصاد مقاومتی از منظر ولایت

    برای اجرای هر طرح و برنامه‌ی گسترده‌ای مانند اقتصاد مقاومتی ابتدا باید، آسیب‌شناسی لازم پیرامون موضوع انجام و نقاط قوت، ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدات پیش‌رو به دقت شناسایی شوند، تا امکان استفاده بهینه از موقعیت موجود فراهم گردد.، به عبارت دیگر باید… بیشتر »

نا امیدی از دعا ممنوع!

    حضرت محمّد مصطفی (صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرمود: «دعا خود عبادت است». فخر کاینات، حضرت محمّد مصطفی (صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرمود: دعا خود عبادت است.۱ از این حدیث معلوم می شود که بخش بزرگی از درهای عبادت از آنِ دعاست و آن، بزرگ ترین چیزی… بیشتر »

سخن خدا با بندگان

بندگان من شش چیز از شماست و شش چیز از من: hareThis" href="javascript:void(0)" > بیشتر »

آثار انفاق چیست؟

  انفاق یعنی بخشش از چیزی که انسان در اختیار دارد و می‌تواند به دیگران بدهد. این چیز می‌تواند علم باشد، یا مال و ثروت و یا حتی انفاق محبت و همدلی و همدردی با دیگران. خداوند در کنار نماز به انفاق توجه می‌دهد تا ارزش و اهمیت آن را تبیین کند. اما سوال این… بیشتر »

محمدکاسبی؛ بازیگر پیشکسوت: سینمای ما با خواسته‌های رهبری فاصله دارد

  بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: این اوضاع و احوالی که در عرصه‌های سینما و همچنین سریال‌سازی ما هست، با خواسته‌های رهبر انقلاب خیلی فاصله دارد. محمد کاسبی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره تأکید رهبر انقلاب بر حمایت از هنرمندان حزب‌اللهی در… بیشتر »

دشمنی آل سعود؛ پدیدار شدن نام ایران در قرآنِ چاپ عربستان +عکس

  قرآنی در عربستان به زبان اسپانیولی چاپ شده که در ترجمه آیه آخر سوره مبارکه "حمد" توهین بسیار بزرگی به ایرانی ها شده است. اخیرا قرآنی در عربستان به زبان اسپانیولی چاپ شده است که در ترجمه آیه آخر سوره مبارکه حمد توهین بسیار بزرگی به ایرانی ها شده است.… بیشتر »

ایران به آمریکا هشدار داد/ از خط قرمز فاصله بگیرید

  «مقام ارشد نظامی ایران به آمریکا هشدار داد که از خط قرمزهای این کشور فاصله بگیرد ...» روزنامه جروزالم پست (jpost) در گزارشی زیر عنوان "مقام نظامی ایران به آمریکا هشدار داد: از خط قرمزهای ایران فاصله بگیرید" به انعکاس اظهارات سردار سید مسعود جزایری،… بیشتر »

سی سوره از قرآن برای درمان بیماری

  کسی که از قرآن صد آیه را تلاوت کند سپس هفت مرتبه «یا الله» بگوید پس اگر آن را بر سنگی بخواند آن می‌شکافد. پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) برای درمان بسیاری از بیماری‌ها خواندن آیات و سوره‌های قرآن را توصیه کرده‌اند. مجموعه‌ای از این احادیث و روایات در… بیشتر »

حد مجاز آرایش کردن زن بیرون از خانه

              حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی به پرسشی درباره حد مجاز آرایش کردن زن بیرون از خانه پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: پرسش:آرایش کردن در بیرون برای زن تا چه حد جایز است؟ پاسخ: در صورت آرایش کردن به… بیشتر »

شانزده اظهارنظر جنجالی روحانی در سالی که گذشت

        در سال ۹۴ شاهد نظرات جنجالی و گاه عجیبی از سوی رییس‌جمهور بودیم که واکنش‌های متفاوتی را از تحسین تا نقد در پی داشت.   رییس جمهور در سال 94 اظهار نظرهای در مقاطع مختلف داشتند که برخی از آنها در رسانه‌ها و در سطح جامعه به صورت گسترده مطرح شد و… بیشتر »

آقای روحانی!عراقچی هم حرف صالحی را تائید کرد

      شنبه شب و پس از حدود یک ماه، یک عضو دیگر تیم مذاکره کننده هسته‌ای سخنان رئیس سازمان انرژی اتمی مبنی بر کارشکنی و بدعهدی طرف مقابل در رفع و لغو تحریم‌ها را تایید کرد، سخنانی که روحانی نسبت به بیان آن، پیشتر موضع تندی گرفته بود. سال گذشته بود… بیشتر »

رهبر ایران برجام ۲ را در زباله‌دان انداخت

      «رهبر جمهوری اسلامی، برجام ۲ را در زباله‌دان تاریخ انداخت و روحانی رئیس‌جمهور نیز با پس گرفتن سخنان قبلی درباره برجام۲، آب پاکی را روی دست اصلاح‌طلبان ریخت و گفت دولت به طور کامل از رهنمودهای رهبری تبعیت می‌کند». سایت ضدانقلابی گویانیوز ضمن… بیشتر »

وقتی فرزندان در خانه حاکم می شوند

                فرزند سالاری امروزه مشکل بسیاری از والدین بوده و از آن گله مندند که ریشه در رفتارهای خودشان دارد. امروزه پدیده فرزند سالاری به دلیل ترس از آینده کودک و کاهش این نگرانی ها توسط والدین سعی شده تا تمام خواسته های آنان را برآورده و در این… بیشتر »

غنی سازی اوقات فراغت با تلویزیون یا ماهواره؟

                خانواده ها باید برای اوقات فراغت فرزندان برنامه ریزی درست انجام دهند تا از هدر رفتن نیروی آنها و موفقیت دشمنان ما برای کشیدن جوانان به مسیرهای انحرافی، اعتیاد و افسردگی جلوگیری شود. وقات فراغت در فرهنگ اجتماعی سازمان بیکاری و استراحت… بیشتر »

افسردگی بعد از تعطيلات گرفته‌ايم!/آداب خداحافظی با تنبلی تعطيلات

                  میل و رغبت نداشتن به کار و فعالیت دوباره یکی از پیامد های تعطیلات طولانی مدت است،معضلی که با اتخاذتدابیری خاص می توان آن را مهار کرد. یکی از مشکلات جدی برخی از افراد و گروه های جامعه به افسردگی و بی حوصلگی بعد از تعطیلات باز می… بیشتر »

استفاده از تلفن همراه در کنار همسر ممنوع

                استفاده بیش از حد از تلفن همراه در کنار همسرتان باعث ایجاد مشکلات بزرگی می شود.استفاده بیش از اندازه از تلفن همراه نیز باعث آسیب هایی در زندگی مشترک شده، بدین معنی که هنگامی که در کنار همسرتان هستید هرگز طرف مقابلتان راضی نبوده که وقتتان… بیشتر »

وبگاه آمریکایی: آیت‌الله خامنه‌ای اوباما را مغلوب کرد

  یک وبگاه آمریکایی در یادداشتی تاکید کرد که آمریکا تا مدت‌ها بهای سنگین حماقت‌های خود در قبال ایران را پرداخت خواهد کرد.اخام «آبراهام کوپر» معاون سازمان صهیونیستی «سایمون ویزنثال» که شعباتی در آمریکا و سرزمین‌های اشغالی دارد، در یادداشتی که در… بیشتر »

چرا هرگاه از دشمنی آمریکاه سخن گفته می شود عده ای در داخل پریشان می شوند

                از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آمریکا در شعارها و ادبیات سیاسی و انقلابی مردم ایران اسلامی، شیطان بزرگ نامیده شد؛ نامگذاری ای که ریشه در یک ادراک جمعی و ملی نسبت به شرارت ها، خباثت ها و جنایت های آمریکا داشت؛ کشوری که سردمداران آن… بیشتر »

راهیان نور درس های زیادی از دفاع مقدس دارد

              سرهنگ حسین کریمی جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان اظهارکرد: حماسه دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ پرخاطره انقلاب اسلامی است،که فرزندان امام (ره)و انقلاب با ایثار و رشادت و از خودگذشتگی و تأسی از فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(علیه… بیشتر »

چرا آمریکا به تعهداتش در برجام عمل نمی کند

مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی با عنوان «چرا امریکا به تعهداتش طبق برجام عمل نمی‌کند؟» در صفحه شخصی‌اش نوشت: ١- نخستین دلیل این است که اساسا مرجعی وجود ندارد که معین کند امریکا به کدام تعهدش و تا چه حد عمل کرده یا نکرده است. ادامه بیشتر »

روایتی جالب از منزل پدری مقام معظم رهبری

                خانواده ی سید علی خامنه ای در خانه ای 3 اتاقه زندگی می کردند، یک اتاق مخصوص پدر بود. مکان مطالعه و دیدارها و محل عبادتش بود یک اتاق حالت بیرونی داشت و مخصوص میهمانان مرد بود و بقیه خانواده در اتاق سوم زندگی می کردند. ادامه بیشتر »

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور "از مدافعان انقلاب تا مدافعان حرم"

  برای دانلود فایل صوتی سخنرانی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید. ادامه مطلب   بیشتر »

نرم افزار زیارت عاشورا مخصوص گوشی های همراه

      دانلود زیارت عاشورا برای گوشی های اندروید: این برنامه حاوی زیارت نامه عاشورا با ترجمه به همراه پخش صوتی زیارت و گالری تصاویری از حرم مطهر است. همچنین از دیگر امکانات این برنامه می توان به قابلیت تغییر فونت و زمینه، امکان ارسال قسمتی از متن به… بیشتر »

نرم افزار کامل قرآن کریم به همراه قرائت و ترجمه

  نرم افزارZekrدر بین نرم افزارهای مشابه خود از امکانات فراوانی برخوردار است که می توان از بین این امکانات به تلاوت قرآن با صوتی دلنشین و همچنین تفسیر و ترجمه ی قرآن نام برد که این امکانات و همچنین محیط ساده ولی جذاب آن سبب شده است تا این نرم افزار به… بیشتر »

نرم افزار توضیح المسایل - دانلود

  این نرم افزار شامل : متن رساله 10 تن از مراجع عظام تقلید: امام خمینی،امام خامنه ای، بهجت، تبریزی، سیستانی، شاهرودی، صافی، فاضل لنکرانی، مکارم شیرازی، لنگرودی ... محتوی نرم افزار توضیح المسایل(با امکان جستجو): ادامه بیشتر »

دانلود برنامه پند آموز در محضر آیت الله بهجت (ره) برای اندروید

  برای دانلود این نرم افزار به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید. ادامه بیشتر »

اذکار و ادعیه هایی که آیت الله به آن مداومت داشتند

  آیه الله بهجت از برجسته ترین مراجع  معاصر شیعه و هم زمان، از پارساترین و متقی ترین علما بلکه از سرآمدترین عرفای شیعی، که عبودیت خویش را تا قله تهذیب رساند. آن بزرگوار که از برجستگان مراجع تقلید معاصر به شمار می‌رفتند، معلم بزرگ اخلاق و عرفان و… بیشتر »

عجب سال عجیبی درپیش خواهیم داشت؟؟

۱۰ راهکار برای «اقدام و عمل» در «اقتصاد مقاومتی»

      حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی به تبیین شعار سال ۹۵ با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» پرداختند. به گزارش خبرگزاری تسنیمگروه استان‌ها، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دقایقی پیش در… بیشتر »

سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گرامی باد

بازتاب رسانه‌ای بیانات امام خامنه‌ای در جوار حرم مطهر امام رضا(ع)

    بیانات مهم ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در جمع پرشور زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) در رسانه‌های عربی بازتاب داشت. به گزارش افکارنیوز، شبکه المنار این بخش از بیانات مقام معظم رهبری را به عنوان تیتر نخست… بیشتر »

پیام تبریک کوثر بلاگ بمناسبت سال جدید

  بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال   بیشتر »

دانلود تقویم شمیم یاس برای آندروید و رایانه

    برای دانلود اینجا را کلیک کنید بیشتر »
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران