آرشیو برای: "اسفند 1394"

شعر زیبای خواب دیگر شد حرام ای لشگر عمارها

  کارگر آخر نیفتاد آن همه انذارها انحراف از انقلاب است علت هشدارها   قبله چرخاندند از سمت خدا به کدخدا عبد شیطان بزرگ اند قوم خوش پندارها ادامه مطلب بیشتر »

مروری بر نامگذاری سالیانه توسط رهبر انقلاب

              برخی فلسفه این نامگذاری‌ها را جلب توجه مردم و مسئولان به یک ارزش و یا نقیصه و مشکل می‌دانند که مقام معظم رهبری با توجه به اِشراف نسبت به مسائل کلان کشور و همچنین دوراندیشی منحصر به فرد، بر روی آن تاکید می‌ورزند و آحاد مردم و مسئولان را… بیشتر »

استفاده عمومی ممنوع

در آن هنگام كه خداوند بر حضرت آدم احسان كرد و باغ زندگی او را به وجود «حوا» معنا بخشید، غم تنهایی را از او زایل ساخت . از آن زمان به بعد كه عالم را بقایی و آدم را امیدی به حركت آورد، خیمه زندگی بشر بپا شد . در حالی كه نیمی از آن را «زن‏» استوار كرده… بیشتر »

توصیه قرآن به مادران باردار

دوران بارداری با همه فراز و فرودی که دارد، شیرین ترین و خاطره انگیزترین دوران زندگی مادر و در عین حال سرنوشت سازترین دوران حیات جنین به شمار می رود. رژیم غذایى مناسب برای بانوان در طول حاملگى و دوران پس از آن (زایمان و شیردهی) باتوجه به تغییرات جسمانى… بیشتر »

حجاب چیه؟ مهم اینه که دل آدم پاک باشه!

دوست داشتن به دله، بی خیال ظاهر بهش گفتم: امام زمان عج رو دوست داری؟ گفت: آره ! خیلی دوسش دارم گفتم: امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه؟ گفت: آره! گفتم : پس چرا کاری که آقا دوست داره انجام نمیدی؟ ادامه مطلب بیشتر »

دخترانمان را چطور با حجاب آشنا کنیم؟

    یکی از دغدغه های مادران، آشنا کردن دختران با حجاب است، در این یادداشت چند پیشنهاد برای مادران در نظر گرفته شده است که امیدواریم سازنده باشد چرا که به نظر کارشناسان علوم دینی و روانشناسان برای عملی شدن این رفتار الهی می باید قدم های حساب شده… بیشتر »

فتوای رهبر معظم انقلاب در مورد آغاز سال جدید و ایام نوروز

                مقصود از ارحام، خویشاوندان نَسَبی هستند مشروط به این که آن قدر نسب دور نباشد که عرفاً از ارحام شمرده نشوند. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت دفتر مقام معظم رهبری در بخش احکام روزانه فتاوای رهبر انقلاب درباره آغاز سال… بیشتر »

در آستانه نوروز 95/ مطلبی کوتاه از ضرب‌المثل‌ «با یک گل بهار نمی شه»

                در باشگاه ضرب‌المثل امروز حکایت کوتاهی را از ضرب‌المثل «با یک گل بهار نمی شه» می‌خوانید.   به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخش قابل توجهی از ادبیات هر ملتی را ادبیات عامیانه تشکیل می‌دهد. ادبیات عامیانه از… بیشتر »

دستگیری داعشی با "1000 کیلوگرم مواد منفجره"/"زن دو شوهره" داعشی دستگیر شد + تصاویر

              دستگیری زن دو شوهره داعشی، بازداشت عضو داعش با 1000 کیلو مواد منفجره در داغستان از جمله اخبار داعش است. به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم… بیشتر »

شهید ایرانی که پیکرش دست داعش افتاد + فیلم

                در این ویدئو بیانات رهبر معظم انقلاب را درباره شهید ایرانی که پیکرش دست داعش افتاد را مشاهده خواهید کرد. به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این ویدئو بیانات رهبر معظم انقلاب را درباره شهید ایرانی که پیکرش دست داعش افتاد… بیشتر »

آموزش چگونگی ذخیره عکس‌های دلخواه خود از هر وب‌سایتی

                      شما با استفاده از این ترفند می توانید تمامی عکس های محافظت شده هر وبسایتی را ذخیره کنید. به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطوری که می‌دانید برخی وب‌سایت‌ها اجازه ذخیره عکس‌های مطالب داخلی یا گالری‌های… بیشتر »

چگونه بر وحشت سخن گفتن در جمع غلبه کنیم؟

                اگر از سخن گفتن در حضور جمع وحشت دارید، بلند شوید و در حد یک دقیقه هم که شده در خصوص موضوع مورد بحث سخن بگویید. مجید ابهری رفتار شناس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: اگر از سخن… بیشتر »

چرا هفت سین؟

                  یکی از مقدمات مهم و اصلی ایرانیان برای استقبال از سال جدید سفره هفت سین است که بطور معمول ساعاتی پیش از تحویل سال نو گسترده شده و سیزدهم فروردین جمع می‌شود. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران… بیشتر »

دوران نامزدی خود را چگونه بگذرانیم ؟؟؟

                نازگل می گوید: در سن 18 سالگی با فردی که از او شناخت کافی نداشتم... به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوران نامزدی بهترین فرصت برای شناخت دو طرف است. دختر و پسر در این زمان با صداقت، صبر ، دقت و هماهنگی خانواده ها،… بیشتر »

انتشار زندگينامه مقام معظم رهبری در اسپانيا

                                به همت رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا، کتاب زندگینامه مقام معظم رهبری با عنوان «از دوران طلبگی تا رهبری عالی» توسط انتشارات «ماندالا» در شهر مادرید چاپ و منتشر شد. به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب زندگینامه مقام معظم… بیشتر »

جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه از فروردین آغاز می‌شود

                                                                                                                                                                                                                   مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه‌های… بیشتر »

آیت الله سبحانی: علم آموزی اولویت اول طلاب باشد

                                    قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: طلاب باید در علم آموزی سخت کوش بوده و اولویت اول آنها آموختن علم باشد. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی جعفر سبحانی صبح چهارشنبه در درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد،… بیشتر »

داستان‌های پیامبران اَبَرروایت‌هایی برای همه و همیشه هستند

              محقق معتقد است داستان‌های پیامبران باید مورد توجه قرار گیرند اما متاسفانه در دسترس نبودن منابع تحقیقی و تحلیلی، تولید آثار دینی را تهدید می‌کند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  ستاد خبری جشنواره خاتم، جواد محقق از نویسندگان کودک و نوجوان،… بیشتر »

رهبری در بی‌حاصل‌بودن رفت‌وآمد غربی‌ها، دولت را خطاب قرار دادند

          عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رهبر انقلاب دولت را خطاب قرار دادند تا بعد از آزمودن سیاست خارجی و حاصل نشدن هیچ موفقیتی برای حل مشکلات اقتصادی، به فکر اقتصاد مقاومتی باشند. احمد بخشایش اردستانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست… بیشتر »

نقش حسابرسی و محاسبه نفس در زندگی انسان

سنجش امری عقلانی هر انسان عاقلی برای خود اهداف کوتاه، میانی و بلند مدتی را شناسایی و تعریف می کند و برای رسیدن به آن از ابزارها و سازوکارهای مشخص و معینی بهره می گیرد. آن گاه پس از زمانی به ارزیابی میان هزینه ها و نتایج می نشیند و دستاوردها را نسبت… بیشتر »

محاسبه نفس‏ از نگاه آیات و روایات

    كى از موضوعاتى كه در قرآن و روایات ائمه اطهار بر آن بسیار تاكید گردیده و علماى اخلاق درباره‏اش بسیار بحث كرده‏اند، مساله «محاسبه نفس‏» است.    برخی روایات در مورد محاسبه نفس :    حضرت رسول اکرم (صلی اللّه علیه و آله و سلّم )… بیشتر »

مفهوم‌شناسی محاسبه نفس

              محاسبه از روشهای اساسی تربیتی است که بدان توصیة فراوان شده است. محاسبه در لغت به معنای اشراف و اطلاع به قصد آزمودن است که در فارسی از آن به "رسیدگی" تعبیر می‌شود.‏ محاسبه، حسابرسی و بازنگری نسبت به گذشته است که باید هفت مورد در آن مراعات… بیشتر »

سخنرانی حاج اقا طائب: هر مسخره یه ترفیع درجه برای محجبه ها است

                برای دانلود سخنرانی کلیک کنید !!       بیشتر »

آشنایی با آداب و رسوم مردم استان کردستان در ایام نوروز

استان کردستان یکی از استان‌های کردنشین در غرب ایران است، اکثریت ساکنان این استان، کرد زبان هستند که به لهجه‌های مختلف تکلم می‌کنند. به گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران، عید نوروز دارای قدمتی بس کهن است. جشن سال نو، که ما آن را نوروز می‌نامیم، نزد… بیشتر »

چه کرده ای؟

  تولد هر انسان همانند روشن شدن کبریتی میباشد٬   و مرگش خاموشی آن،   بنگر در این فاصله چه کرده ای؟   گرما بخشیده ای و یا سوزانده ای…؟ بیشتر »

دل نوشته

  تـو کلاس درس خدا ، اونیکـه نـاشکری میکنـه رد میـشـه اونیکــه نـالـه میـکـنـه تجـدیـد می شـه  اونیکه صبر میکنـه قبـول میـشــه ولـی اونیکـه شکـر میکنـــه شــاگـرد ممتـاز میـشـه دعـــا میکنــم همیشه شاگـــرد ممتـــاز خدا باشی دعام کن تا منم همکلاسیت بشم بیشتر »

نکته اخلاقی

ازتوصيه هاي آيت الله العظمي مظاهري در خصوص نوروز

       بسم‌الله الرّحمن الرّحيم «رَبِّ اشْرَحْ لي‏ صَدْري، وَ يَسِّرْ لي‏ أَمْري، وَ احْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِساني‏، يَفْقَهُوا قَوْلي» عيد نوروز، مورد تأييد اسلام عيد نوروز يک عيد ملّي است که مورد تأييد و امضاي اسلام عزيز واقع شده است و حتي از سوي… بیشتر »

آداب نوروز سرشار از اخلاق و انسانیت هستند

        مهر : آداب نوروز از جمله نوشدن، آشتی کردن، به دیدار بزرگترها رفتن و سپاس از خداوند سرشار از اخلاق و انسانیت هستند. نوروز در ایران مصادف با نخستین روز بهار است و همه جهان تولد تازه‎ای آغاز می‎کنند و در هیچ جای دنیا یک چنین موقعیتی برای نوروزشان… بیشتر »

بوي عيدی...بوی پول....بوی بابای بی پول!

              به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ به عقیده بیشتر خانواده های ایرانی تا خانه بوی نویی نگیرد عمو نوروز نمی آید. افراد با تجدید شدن وسایل منزل گرفته تا وسایل افرادی که در آن زندگی می کنند ، به استقبال تحویل سال می روند… بیشتر »

معجزه مصرف سیر و عسل با شکم خالی در یک هفته

                        تحقیقی نشان داده است که مصرف ترکیب سیر و عسل به طور روزانه به مدت یک هفته می‌تواند تاثیرات جالب و شوکه‌کننده‌ای را بر روی افراد داشته باشد. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانبه احتمال زیاد… بیشتر »

گالری عکس های مدل سبزه شیک برای عید نوروز 95

گالری عکس های مدل سبزه شیک برای عید نوروز 95 نمکستان » گالری عکس های جدید و زیبا از تزیین سبز نوروز 95 ، در ادامه با ما همراه باشید… بیشتر »

ایران اقدام "گریز از مرکز" در جهان انجام نمی‌دهد

  کشورهای منطقه تلاش می کنند تا نقش ایران را مخدوش کنند. به گزارش   خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای قدرتمند منطقه "غرب آسیا " بوده که  "لنگرگاه ثبات"  منطقه نیز به حساب  می آید. کشورهای… بیشتر »

زمان سخنرانی رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی

    تولیت آستان قدس رضوی در طلیعه سال جدید و سفر مقام معظم رهبری به مشهد، با صدور پیامی ضمن عرض خیر مقدم به مقام عظمای ولایت، از عموم مردم دعوت به عمل آورد با حضور در مراسم سخنرانی معظم له با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.   به گزارش… بیشتر »

اينکه مي‌بينيد من مسئله استکبار و آمريکا را تکرار مي‌کنم از روي عادت نيست؛ احساس خطر ميکنم

        حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: اينکه مي‌بينيد من مسئله استکبار و آمريکا را تکرار مي‌کنم از روي عادت نيست؛ احساس خطر ميکنم   به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی… بیشتر »

فیلم/ دعای رهبر انقلاب در پایان شب‌های عزاداری ایام فاطمیه ۱۴۳۷

  دانلود فیلم بیشتر »

قسمت 112 کلیپ سیاسی طنز دکتر سلام

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید دانلود بیشتر »

علت چشم چرانی و راه درمان آن؟

      1.خودنمايي زنان زناني كه عفت و حياي خود را از دست داده و با بي حجابي، تجمل، آرايش هاي كاذب و لباس هاي تنگ و نازك مد روز خيابان ها و بازارها را زينت بخشيده و به رونق هر چه بيشتر آنها مي افزايند و جوانان را به نظاره و تماشاي مفاتن و برجستگي هاي… بیشتر »

استفتائات جدید - عبادت بانوان

شركت مستحاضه قليله در نماز جماعت س: آيا زن در حال استحاضه قليله، مى‌تواند براى نماز جماعت وارد مسجد شود؟ ج) مانع ندارد. سجده زيارت عاشورا در حال حيض س: آيا سجده زيارت عاشورا براى خانم‌هايى که عذر شرعى دارند، جايز است؟ ج) اشكال ندارد. ادامه مطلب بیشتر »

زهد و ایثار فاطمی مفهوم شهادت‌طلبی است

            باید گفت نه تنها ديروز، بلکه امروز نيز فرهنگ سرنوشت ساز شهادت است كه لرزه بر اندام دشمنان می افكند. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در فرهنگ اسلامى شهادت به عنوان يكى از والاترين ارزش­ ها، و شهيدان از… بیشتر »

مداحی چهارمین شب فاطمیه 94 حاج میثم مطیعی در محضر رهبر انقلاب + دانلود

              مراسم چهارمین شب عزاداری فاطمیه 1437 هجری قمری در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور مقام معظم رهبری و مداحی حاج میثم مطیعی برگزار شد. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فایل های صوتی مداحی و روضه خوانی «حاج… بیشتر »

15 فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه خواهران

              مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از تمدید مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران تا 15 فروردین خبر داد. به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام سیدمحمود صانعی، مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه… بیشتر »

ایجاد رشته تخصصی تبلیغ ویژه طلاب و ائمه جماعات مساجد

              حجت الاسلام نبوی گفت: ائمه جماعات مساجد می‌توانند همراه به نمازگزاران شبکه‌های اجتماعی را تشکیل دهند و در مقابل آماج بمباران‌های غیرمذهبی حرکت‌ کنند، زیرا جنگ نور و ظلمت دائمی است. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه… بیشتر »

نصب ضریح جدید حبیب بن مظاهر در حرم مطهر حسینی + تصاویر

آستان قدس حسینی از ضریح جدید حبیب بن مظاهر الاسدی در حرم مطهر امام حسین(ع) رونمایی کرد. به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضریح حبیب بن مظاهر از ۳ کیلوگرم طلا، ۸۲۲ کیلوگرم نقره، ۵۰۰ کیلوگرم مس، ۳۸۰ کیلوگرم استیل و ۱۲ مترمکعب… بیشتر »

پیشنهاد خرید گل های زیبا سفره هفت سین

                چند روزی بیشتر به عید نوروز نمانده و ما ایرانی ها در این روزهای آخر اسفند ماه حتما وقتی را برای خرید وسایل سفره هفت سین اختصاص خواهیم داد. اما ماجرای خریدن گل برای سفره بهار کمی فرق دارد. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گل… بیشتر »

عروسی فرزند رهبر انقلاب چگونه برگزار شد؟ + فیلم

              پیرغلام اهل بیت حاج غلامرضا سازگار خاطراتی از حضور خود در محضر رهبر معظم انقلاب را بازگو کرد. به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فارس:  پیرغلام اهل بیت حاج غلامرضا سازگار خاطراتی از حضور خود در محضر رهبر معظم انقلاب… بیشتر »

اگر "رزمایش برگزار نشود"؛ شرایطی همچون "سوریه و عراق" خواهیم داشت

  رزمایش های موشکی سپاه پاسداران یکی از دلایل امنیت ملی ایران است. به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رزمایش ها در نیروهای مسلح کشورهای دنیا یک عامل بازدارنده در برابر تهدیدات ضد امنیت ملی خواهد بود و به کشور مقصد برای… بیشتر »

فیلم/ نماهنگ «بارانی شد» به مناسبت ایام فاطمیه

برای مشاهده یا د انلود بر روی لینک زیر کلیک کنید: دانلود/ مشاهده بیشتر »

جزئیات تشییع و خاکسپاری ۱۴ شهید گمنام در ۸ نقطه از پایتخت

  صبح امروز مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام در هشت نقطه از پایتخت همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ایام سوگواری ایشان به‌صورت هم‌زمان با حضور عموم مردم تهران برگزار شد.   طبق اعلام سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل… بیشتر »

خط ما مقابله با نفوذی‌ها و افشای کسانی است که با کفار می‌سازند اما با ولایت نه

  امام جمعه موقت تهران گفت: خط ما خط مقابله با نفاق و نفوذی‌هاست، خط افشای سکولارهاست، افشای کسانی که با کفار می‌سازند اما با ولایت نه.   به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع یک شهید گمنام صبح امروز، ۲۳ اسفندماه، همزمان با سالروز شهادت… بیشتر »

فیلم/ موزیک ویدئوی حامد زمانی و رضا هلالی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)

برای دانلود کلیپ جدید حجامد زمانی و عبدالرضا هلالی با نام ((بی بی بی حرم )) روی لینک زیر کلیک کنید دانلود بیشتر »

مدفن‌های احتمالی حضرت زهرا(س) کدامند؟

                        محمدعلی جاودان در کتاب دختر پیامبر سه نظریه اصلی را در خصوص مکان قبر حضرت فاطمه زهرا(س) بیان می‌کند. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنا به نقل مورخ کهن شیعی «یعقوبی» عقد و ازدواج امیرالمؤمنین… بیشتر »

مادر که برود نظم خانه بهم می ریزد....

  :black_small_square:لَگدی خورد به دَر،، در که نه،، دیوار شِکَست.. :black_small_square:خانه لَرزید و تَمامِ تَنِ تَب دار شِکَست... :black_small_square:سَمت دیوار و دَر آنقَدر هُجوم آوردند... :black_small_square:عاقِبَت پَهلوی آن مادَر بیمار… بیشتر »

پوستر لعن الله قاتلی فاطمه الزهرا

از فدک چه می دانیم؟

                      مجموعه پوستر «از فدک چه می دانیم؟» توسط قرارگاه فضای مجازی جماران منتشر شد . ادامه مطلب بیشتر »

شعری که امیرالمؤمنین(ع) در فراق حضرت فاطمه(س) خواند

              امام علی(ع) فرمود: چه زود بود که بین ما جدایی افتد، از این فراق تنها به خدا شکایت می‌برم... «شیخ مفید» اضافه  کرده است: و آنگاه که دفن پایان یافت و دست‌ها را از خاک قبر تکان داد، اندوه چون سیلی بر او هجوم آورد و اشک‌ها بر صورت مبارک فرو… بیشتر »

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها برگزار شد + تصاویر

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم عزاداری شب شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها)، با حضور حضرت… بیشتر »

آیت الله حسینی بوشهری: برپایی یادواره شهیدان اعلام آمادگی همه جانبه در برابر دشمنان است

  قم- ایرنا - مدیر حوزه های علمیه کشوربا تاکید بر اهمیت برگزاری همایش ها و کنگره های مختلف با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: برپایی مجالس یادواره شهدا به مفهوم اعلام آمادگی همه جانبه نظام اسلامی در برابر دشمنان است.     به گزارش ایرنا، آیت الله… بیشتر »

هیات پزشکی ایران در 'تازه' و شوک رهبران عراق از حمله شیمیایی داعش

  بغداد-ایرنا- در میان واکنش های رهبران عراق به حمله شیمیایی داعش که نشان از بهت زدگی در بغداد و نگرانی از دستیابی داعش به سلاح شیمیایی دارد، هیات 9 نفره پزشکان متخصص ایرانی در بیمارستان کرکوک کار خود را آغاز کردند.       به گزارش ایرنا، هیات 9 نفره… بیشتر »

جلوگیری از ورود کامیون حامل مواد منفجره به کربلا+تصاویر

منابع عراقی از توقیف یک کامیون حامل مواد منفجره که در حال حرکت به سوی کربلا بود، خبر دادند. به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العهد، نیروهای امنیتی عراق در راستای عملیات نظامی علیه گروه تروریستی داعش، تلاش تروریست‌های داعش برای… بیشتر »

استفتائات جدید - احکام نگاه از دیدگاه مقام معظم رهبری

نگاه به عكس و فيلم همسر س1: آيا به قصد لذت مرد مى‌تواند به عكس يا فيلم همسرش نگاه كند؟ س2: اگر همسرش فوت كرده باشد حكم چگونه است؟ ج) نگاه به فيلم يا عكس همسر با قصد لذت مطلقاً جايز است. ادامه مطلب بیشتر »

راز سر به مهر سوره "یاسین"

جز اندکی از پیشینیان و تنی چند از بزرگان معاصر که به اجمال در این باره سخنانی به میان آورده اند، هنوز اما کسی به تفصیل پرده از این راز سر به مهر برنگشوده که چرا حضرت رسالت پناه(ص)، سوره "یاسین" را "قلب قرآن" خوانده است؟! ادامه مطلب بیشتر »

چند تمرین برای یاد خدا!

در کشاکش زندگی گاه مواقعی پیش می آید که ممکن است احساس کنیم، خدا به ما کاری ندارد یا گویا ما را فراموش کرده است. این پندار گرچه ظاهری کفرآمیز دارد اما ممکن است در ذهن بسیاری از ما به وجود آمده باشد و مناسب است که درباره آن اندیشه کنیم. کلیدی که در… بیشتر »

برگزاری دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور رهبر معظم انقلاب

دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه… بیشتر »

امان از بی بصیرتی مسئولین!!!!!!!

  بدون شرح!!!!!!!! بیشتر »

ائتلاف پنهان برای نابودی حزب الله

تاریخ خاورمیانه از زمان اشغال سرزمین های فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی به این سو مدام شاهد رویارویی این رژیم و دول عربی-اسلامی بوده است. از همین رو و در تمامی مناقشه ها دول عربی محافظه کار خلیج فارس اگر مستقیم به حمایت از رژیم های عربی درگیر با اسرائیل… بیشتر »

تا زمانی که امام و رهبری سربازان غیور دارند، نسل پیامبر قطع شدنی نیست

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ۲۱ اسفندماه ۹۴ تهران گفت: نسل پیامبر قطع نشده است چون امروز مردم گوش به فرمان ولی فقیه امام خامنه ای هستند که از نسل حضرت زهرا (س) است.   به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت… بیشتر »

ذکر یونسیه چیست؟

حضرت یونس علیه السلام مدت ها در میان قومش به ارشاد مردم پرداخت ولی در مدت سی و سه سال فقط دو نفر به او ایمان آوردند او هم قوم خود را نفرین کرد و خداوند به او وعده داد که در فلان تاریخ عذاب خود را بر آنان خواهد فرستاد  یونس از شهر خارج شد اما یکی از… بیشتر »

وقتی خدا همه چیز را می‌داند چرا باید با دعا از او درخواست کنیم؟/ اجتماع در دعا یکی از عوامل استجابت

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن سخنرانی حجت الاسلام قاسمیان شب دوم مراسم عزاداری فاطمیه هیات الزهراء(س) دانشگاه شریف به شرح ذیل است:  طبق بحثی که دیشب مقدمه چینی کردیم و در آن بحث اخلاقی راجع به دعا و ارتباط با خدا داشتیم عرض می‌کردیم یکی از… بیشتر »

چهار شرط ظهور حضرت حجت

          شرایط به امورى گفته مى شود كه تحقق ظهور وابسته به وجود آنهاست و تا آنها محقق نشوند، ظهورى در كار نخواهد بود. اما علایم و نشانه ها، آن دسته رویدادها و حوادثى است كه براساس گفته پیشوایان معصوم، قبل و یا در آستانه ظهور واقع خواهد شد و تحقق هر… بیشتر »

برای ارائه خدمات بهتر به بیماران سرطانی؛ کلینیک معنویت‌درمانی مهر رضوی در بیمارستان رضوی راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل بیمارستان رضوی از راه اندازی کلینیک معنویت‌درمانی در مرکز مهر رضوی به منظور ارتقا خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به سرطان از سال 95 خبر داد. 1394/12/20 پنجشنبه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، دکتر سعید هاشم‌زاده ضمن اعلام این خبر… بیشتر »

واکنش مردم یزد به اقدام سیاسی‌کارانه روحانی ادامه دارد

  واکنش گسترده مردم و ائمه جمعه استان یزد به سخنان ساختارشکنانه روحانی در این شهر/ آیت‌الله ناصری: یزد پایتخت هیچ حزبی نیست/ تجمع گسترده مردم یزد پس از نمازجمعه ادامه مطلب بیشتر »

بیانات مقام معظم رهبری درمورد مادرسادات

بمناسب شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درمورد مادرسادات را در ادامه می توانید ملاحظه کنید : فاطمه‌ زهرا (سلام‌اللَّه‌عليها) مجمع همه‌ خيرات اين خير كثيرى كه خداوند متعال در سوره‌ى مباركه‌ى كوثر مژده‌ى آن را… بیشتر »

پاسخ رهبر انقلاب به استفتائاتی در مورد ایام فاطمیه

  آیا می‌شود «اضافه‌خرج» مراسم فاطمیه را در محرم خرج كرد؟ معیار شرعی ضرر اعم از جسمی یا روحی چیست؟ اینها از جمله سوالاتی است که رهبر معظم انقلاب در استفتائاتی جداگانه احکامشان را بیان کرده‌اند.             بیشتر »

فیلم/غرش موشک های قدر در ارتفاعات البرز

در دومین روز از مرحله نهایی رزمایش موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «اقتدار ولایت» که همزمان در منطقه عمومی کویر قم و برخی نقاط دیگر کشور برگزار شد، 2فروند موشک قدر H از ارتفاعات البرز شرقی به سمت اهداف در سواحل مکران در فاصله ١٤٠٠ کیلومتری شلیک… بیشتر »

برنامه موشکی ایران تازه‌ترین هدف اندیشکده‌های آمریکا

  آمریکا برای کاهش قدرت دفاعی جمهوری اسلامی، به دنبال اجرای راهبرد فشار بر مردم ایران با تحریم‌های جدید و عملیات روانی است که با استفاده درست از ادبیات تهاجمی و برگزاری رزمایش‌های موشکی، زمینه شکست این راهبرد فراهم می‌شود. ادامه مطلب بیشتر »

رونمایی از تحولی مهم در راهبرد موشکی سپاه؛ شهرها و سیلوها یکی شدند +عکس

شهرهای موشکی، اکنون به قطعه بزرگی از راهبرد نبرد ناهمطراز سپاه تبدیل شده‌اند و عمق بالا، به همراه خروجی‌های متعدد که در این مراکز راهبردی تعبیه شده، امکان شلیک انواع موشک‌های بالستیک از راه‌های مختلف و در نقاط گوناگون را فراهم می‌کند. ادامه مطلب بیشتر »

ماجرای درخواست کمک امریکا از سپاه

          فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سرویس‌های جاسوسی آمریکا پس از برجام روی بحث موشکی متمرکز شدند، گفت: ما از مجموعه نظامی و سپاه مطمئنیم ولی ممکن است دشمن روی مسئولان سیاسی اثر بگذارد. ادامطلب بیشتر »

رعایت نکات مهم هنگام خرید

                              سال جدید در راه است و بزودی بسیاری از فروشگاهها و مغازه ها اقدام به حراج و فروش فوق العاده محصولات خود خواهند کرد. اگر از هم اکنون این ۱۰ تذکر را به یاد داشته باشید و در هنگام خرید آنها را تمرین کنید، کم کم به یک "خریدار… بیشتر »

شش دلیلی که ایران در یمن ورود نظامی مستقیم نمی کند

سایت المانیتور با اشاره به این که عربستان سعودی بیهوده انگشت اتهام را درباره معضلات کنونی در یمن به سوی ایران گرفته است می نویسد:"یک سال پیش عربستان سعودی یمن را بمباران کرد و آن کشور به طور مستقیم در بحرین مداخله نموده و نیروی زمینی وارد کرده است اما… بیشتر »

پیاز و رفع مشکلات غدد

  پیاز و رفع مشکلات غدد پیاز خواص درمانی مفیدی برای رفع پرکاری و کم کاری تیروئید دارد با میکروب زدایی قوی تاثیرات مثبت زیادی روی سلامتی افراد مصرف کننده میگذارد اگر به عارضه های مختلف در تیروئید دچار هستید پیاز مصرف کنید    پیاز یکی از قدیمی ترین… بیشتر »

آسیب های مختلف فضای مجازی بر نوجوانان

در زمینه آسیب های فضای مجازی پای صحبت های روانشناس نشسته ایم می خواهیم در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنیم متاسفانه امروز دنیای مجاز آسیب های زیادی به جامعه و خانواده ها وارد کرده است   فاطمه طاهری: این روزها فضای مجازی ساعت ها و روزهای افراد را پر… بیشتر »

پیشروی به سوی الرقه/ آخرین وضعیت آتش بس در سوریه

                              به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، درگیری های ارتش سوریه با تروریست های داعش و جبهه النصره در مناطق مختلف این کشور با شدت ادامه دارد. بر اساس این گزارش ارتش سوریه مواضع تروریست های تکفیری داعش در منطقه الدهموش واقع در… بیشتر »

زنگی نامه سیدعلی خامنه ای

زندگینامه سید على حسینی خامنه‌اى فرزند مرحوم حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حاج سید جواد حسینى خامنه‌اى، در فروردین ماه سال ۱۳۱۸ شمسی برابر با ۱۳۵۸ قمرى در مشهد مقدس چشم به دنیا گشود. او دومین پسر خانواده بود و زندگى مرحوم سید جواد خامنه‌اى هم مانند بیشتر… بیشتر »

صعود طلاق و سقوط ازدواج در یازده ماه نخست سال 94!

    دولتی‌ها علاوه بر بی‌اعتنایی به هشدارهای کارشناسان در مورد بحران پیری جمعیت بعضا پا را فراتر گذاشته و به مخالفت با سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت می‌پردازند. ولی اله سیف، رئیس بانک مرکزی که مشخص نیست به چه علتی سخنران افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی محیط… بیشتر »

صالحی:این ملت نیاز به مسئولانی راستگو و دلسوز دارد

  تهران- ایرنا- رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه این ملت به مسئولانی راستگو، دلسوز و آماده به خدمت نیاز دارد، گفت: باید با تمسک به راه شهدا به دنبال خدمتگزاری واقعی و خداپسندانه باشیم.به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر صالحی عصر سه شنبه در حاشیه… بیشتر »

مدرسه عشق و عقلانیت

          دکتر رحیم‌پور ازغدی: بررسی‌ها در قرآن نشان می‌دهد كه اساس خانواده قرآنی، عشق و ایثار است. به گزارش خبرنگار آئین و اندیشه باشگاه خبری فارس «توانا»، نشست قرآن، جامعه، خانواده از سلسله نشست‌های بخش خانواده نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم، شب گذشته… بیشتر »

4 رکن اصلی عاطفی در خانواده

    قرآن شریف برای تثبیت جایگاه خانواده ، به حقوق خانواده ، به صورت محوری نگاه می‌كند و به آن اهمیت زیادی می‌دهد. درباره حقوق فرزندان می‌فرماید: « مادران ، دو سال تمام فرزندان خود را شیر می‌دهند ، (این) برای كسی است كه بخواهد دوران شیرخوارگی را تكمیل… بیشتر »

راهکارهای قرآنی آرامش خانواده

برای رسیدن خانواده به آرامش و آسایش قرآن چه راه‌کارهایی را پیشنهاد می‌کند؟   پاسخ - در قرآن شریف، خانواده محبوب‌ترین بنیاد اجتماعی معرفی گشته است. برای آن که از ارزش و قداست این بنیان محبوب پابرجا و محفوظ بماند، خدای متعال برای هر یک از اعضای خانواده،… بیشتر »

چرا در زندگی آرامش ندارم؟!

                  چرا ما به هم ریخته هستیم و در زندگی آرامش نداریم؟ احساس گناه و معصیت خیلی‌ها به خاطر گذشته نادرستشان ناراحت هستند. مثلاً فحشایی مرتكب شده است، گناه زشتی مرتكب شده است، دروغی گفته و سر كسی كلاه گذاشته است، حتی گذشته‌ی خطرناكی داشته… بیشتر »

40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی

                  سخنان خوب باید در زیباترین جملات طراحی و تدوین شوند، تا مورد توجه و تأمل مخاطبان واقع شود. به عبارتی ساده تر قالب کلام می بایست با قیمت کلام هم سان باشد. خوب سخن گفتن؛ سخن خوب گفتن، از مهم ترین لوازم پیام رسانی و متقاعد سازی در روان… بیشتر »

چهل ويژگي متقین در بیان امیرالمؤمنین (علیه السلام)

براي ره يابي به ایمان و معرفت اهل تقوي، به نقل روايتي از مولي علي (عليه السلام) در نهج البلاغه اكتفا می کنیم.   همام كه مردي عابد و زاهد بود، روزي به ديدار امام علي (سلام الله عليه) نائل آمد و از امام درخواست كرد كه پارسايان را بر او به گونه اي بيان… بیشتر »

آیت‌الله خاتمی: برخی منتظر اعتراض اصولگرایان بودند تا فتنه 88 را ماله‌کشی کنند/ دوقطبی تهران، سایر استان‌ها بازی در زمین دشمن است

              به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی تیپ امام صادق(ع)، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جمع پرسنل و سربازان تیپ 83 به ایراد سخن پرداخت و در تبیین جایگاه تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: تیپ امام صادق(ع) بر مبنای حفظ روحیه… بیشتر »

رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند

              به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه‌السلام منصوب کردند. متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: ادامه مطلب بیشتر »

جلب توجه نامحرم ممنوع!

    جلب توجه نامحرم ممنوع است «در دنباله آیه می‌فرماید «وَلَا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ مَا یُخْفِینَ مِنْ زِینَتِهِنَّ»؛ زنان عرب معمولاً خلخال به پا می‌کردند و برای این که بفهمانند خلخال قیمتی به پا دارند پای خود را محکم بر زمین… بیشتر »

چگونه با نامحرم برخورد کنیم ؟

        زنان با عفت، از اینکه در شلوغی مردان نامحرم قرار گیرند حیا ورزیده و مکان های عمومی در جامعه دینی باید محرم از نامحرم را تفکیک کند، اخیرا در خبرهایی شاهد جدایی واگن های زنانه از مردانه در ژاپن برای رفاه حال زنان هستیم. باید دانست این عفت نفس… بیشتر »

تأملی در نکات اخلاقی داستان یوسف(علیه‌السلام)

                حضرت یوسف علیه السلام در هیچ شرایطی ناامید نشد حتی هنگامی که توسط برادرانش در چاه فرو افتاد. ارتباط مستمر و پایدار و خالصانه با خدا، او را از قعر چاه به عزیز مصر رساند. و ناجی انسان های ناامید شد. آنچه مسلم است، این است که قرآن یک… بیشتر »

چرا صالحی نباید حرف بزند؟/ برجام «آفتاب» است، حتی برای شما دوست عزیز!

برجام به فرجام نرسید، و روحانی این روزها برای نمایاندن آن چاره ای جز آفتاب-آفتاب کردن ندارد. صالحی اما در این میانه مثل آن کودک خُردسالی است که در نمایش لباس پادشاه پیش آمد و بانگ سر داد: «بابا! بابا! او لُخت است!» گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «صالحی… بیشتر »

داستان مدل نشستن برادر روحانی!+عکس و توضیحات

بتازگی مطلبی با عنوان «مدل عجیب نشستن برادر رئیس جمهور» از سوی برخی سایت‌ها منتشر و سپس با رویکردی انتقادی و طنز در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است. به گزارش فارس، برخی نیز پا را فراتر گذاشته و برای مدل نشستن برادر روحانی تحلیل‌های سیاسی ارائه داده و… بیشتر »

بابک زنجانی و همدستانش به اعدام محکوم شدند

  سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم اعدام برای سه متهم پرونده موسوم به فساد نفتی خبر داد. حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در نودو سومین نشست خبری خود گفت: حکم بابک زنجانی و دو متهم دیگر این پرونده که در دادگاه بدوی محاکمه شدند صادر شد. وی بیان کرد:… بیشتر »
1 2
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران