آرشیو برای: "بهمن 1394"

10 بار گفتند ...و 100 بار دیگر می گویند و کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟

تنهایی رهبر

اللهم احفظ نائب المهدی امامنا الخامنه ای.

مدیر کل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران دفترچه راهنمای پذیرش

ثبت ­نام از داوطلبان تحصیل در حوزه های علمیه خواهران برای سال تحصيلي 96-95 از تاریخ 94/11/25 از طریق وبگاهwww.whc.ir و مدارس علمیه سراسر کشور انجام می­ شود. همچنین ثبت نام از داوطلبان سطح چهار (دکتری) از 10 اسفند 94 آغاز خواهد شد. جهت دریافت دفترچه… بیشتر »

۱۳ اثر به عنوان آثار برگزیده هفدهمین همایش کتاب سال حوزه انتخاب شدند

دبیر هفدهمین کتاب سال حوزه گفت: در هفدهمین کتاب سال حوزه و پس از داوری‌های انجام شده از میان ۹۱۱ اثر ۳۹ اثر به عنوان آثار کاندیدای برگزیده که از این میان ۱۳ اثر برگزیده و ۸ اثر شایسته تقدیر شدند و یک ناشر برگزیده و ۴ ناشر شایسته تقدیر شدند. به… بیشتر »

حجت الاسلام والمسلمین ربانی: نظام نیازمند حمایت حوزه است

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفـت: حوزه باید با استفاده از منابع غنی اهل بیت(ع) و کتاب و روایات در ابعاد نظری، ایده های درست و صحیح علمی را استخراج کند تا نظام اسلامی بتواند بر اساس آن نظریه استباطی و اجتهادی، مسیر اسلامیت را کامل کند.   به… بیشتر »

آغاز پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران از 25 بهمن

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: فراخوان پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از 25 بهمن‌ماه از طریق پایگاه اینترنتی www.whc.ir آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه خواهدداشت. به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در این… بیشتر »

سامانه موشکی اس-۳۰۰ فردا به ایران ارسال می‌شود

سردار حسین دهقان، وزیر دفاع ایران که برای بازدید در روسیه به سر می برد، روز پنج شنبه در مراسم ارسال سامانه های موشکی اس 300 به ایران از طریق دریای خزر که در شهر آستراخان برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.  در نظر است سامانه های موشکی پدافند هوایی اس 300… بیشتر »

منتظر یک شوک از ناحیه هاشمی رفسنجانی باشید

             مهدی محمدی در کانال شخصی‌اش در خصوص انتخابات نوشت: احساس من این است که بازی این انتخابات نمی تواند اینگونه که اکنون هست ادامه پیدا کند. جریان افراطی اصلاحات-اعتدال، آشکارا در هیجانی کردن وضعیت جامعه شکست خورده است. بدون این هیجان، پروژه… بیشتر »

وقتی فساد از سر و کول دولت بالا می‌رود/ پای یک «فریدون» در میان است!

این برجام فسادپرور/ کشورفروشی پسابرجامی    برجام قرار بود تسکینی بر دردهای پرشمار معیشتی مردم باشد، معاهده‌ای که متواتراً از تریبون‌های دولتی به عنوان علاج تقریباً تمام دردهای اقتصادی مردم (حتی آب خوردن‌شان) معرفی می‌شد. روحانی تمام تخم مرغهایش را در… بیشتر »

رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی:

آن چیزی که احساس کنم باید با ملت در میان بگذارم خواهم گفت/ مردم با حضور در انتخابات درست عکس خواست دشمن عمل کنند حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به کلام امام (ره) که مجلس را در رأس امور می دانستند، گفتند: این در رأس امور بودن به معنای سلسله مراتب اجرایی… بیشتر »

واکنش سردار نقدی به توهین معاون اول روحانی

  سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به اظهارات توهین آمیز معاون اول رئیس جمهور نسبت به سخنان وی در انتقاد از خرید سنگین دولت از ایرباس اظهار داشت: خصوصیات حزب الله در قرآن امده است، وَلاَ یَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ؛ ما از سرزنش سرزنش… بیشتر »

بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن

بسم الله‌الرحمن‌الرحيم ان الله لا يغير ما بقوم حتي يغيروا ما بانفسهم - رعد 11 انقلاب اسلامي ايران، انفجار نور در جهان ظلماني مستكبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستيز ايران اسلامي در اين انقلاب شكوهمند، با لبيك به مقتدا و رهبر… بیشتر »

تصاویر جالب / راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن صبح امروز یکشنبه با حضور گسترده مردم تهران برگزار شد. بیشتر »

با لاک هم می توان نماز خواند!

بسیاری از زنانی که از لاک ناخن استفاده می کنند به دلیل اینکه این نوع آرایش به یک عادت تبدیل شده است، دیگر نمی توانند آن را ترک کنند و علی رغم علاقه و نیازی که به نماز خواندن در خود می بینند، نتوانسته اند بر این میل خود مبنی بر لاک زدن ناخن ها غلبه کنند.… بیشتر »

راهکارهایی عملی برای تربیت پسران با غیرت / قسمت اول

حضرت علی(علیه السلام) خطاب به فرزندش امام حسن مجتبی(علیه السلام) فرموده اند: ... فرزندم؛ از دوران کودکی تو استفاده نمودم و خیلی زود در پرورش تو قیام کردم پیش از آن که دلِ تربیت پذیرت سخت شود و مطالب گوناگون، عقلت را اشغال نماید. بیشتر »

دختران پروتزی که سلیقه مردان را تغییر می دهند

صورت هایی که دیگر واقعی و دلنشین نیستند. زنان ایرانی چهره خود را پشت نقاب سنگینی از آرایش و عمل زیبایی مخفی می کنند. جای تعجب دارد که زنان این کشور علی رغم آموزه های دینی خود شبیه ستاره های فیلم های پورنو آمریکایی آرایش می کنند. بیشتر »

با عضویت در تلگرام اطلاعات شما در ۱۶ نقطه از جهان ذخیره می شود

رئیس جمهور آمریکا بارها اعلام کرده است که شبکه‌های اجتماعی را برای مردم کشورهای مختلف ساخته‌اند و اعضای خانواده‌اش عضو این شبکه‌ها نیستند. تا جایی که در حین بازدید یکی از مدارس این کشور در پاسخ به این پرسش یک دانش‌آموز که «آقای اوباما من می‌خواهم یک روز… بیشتر »

پیامبر اسلام (ص):عفت، مانع سقوط انسان

عفت ورزی؛ پیامبر(ص) رعایت عفت را چه در ظاهر و چه در باطن و در تمام معنا مانع سقوط انسان در پرتگاه فساد جنسی می دانند و می فرمایند: جوانی که در اوج جوانی و زیبایی چهره، جوانی و زیبایی خود را صرف اطاعت خدا کرده و گرفتار انحراف نشده، محبوب ترین فرد نزد خدا… بیشتر »

بدحجاب تر از من هم هست، دیگر کسی به من نگاه نمی کند!!!

آیا چون دزدان میلیاردی در جامعه وجود دارند پس کیف قاپ ها را رهایشان کنیم؟ یا چون در جامعه قاتل وجود دارد، ما مجاز هستیم که مثلا دست یک نفر را بشکنیم؟ شاید یک کیف قاپی، در کل جامعه تأثیری نداشته باشد اما برای همان یک نفری که مالش را از دست داده بسیار رنج… بیشتر »

«روز جهانی حجاب ۲۰۱۶ » به روایت تصویر

زنان مسلمان و غیر مسلمان از سراسر جهان با ارسال تصاویری از خود با پوشش اسلامی در شبکه‌های اجتماعی، حمایتشان را از «روز جهانی حجاب» به نمایش گذاشتند. «روز جهانی حجاب 2016 » به روایت تصویر به گزارش با حجاب به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، بسیاری از زنان و… بیشتر »

سخن بازیگر عرب درباره رهبر معظم انقلاب خشم سعودی‎ها را بر انگیخت

دُرید لحام و شماری دیگر از هنرمندان سوری اخیرا با شرکت در گردهمایی موسوم به "رفاق على درب الشهادة" (همراهان راه شهادت) که از سوی تشکل "سوریا المستقبل" و "الفینیق السوری" ترتیب یافته بود؛ ضمن ادای احترام و ارادت و اظهار قدردانی از هدایت ها ورهنمود های… بیشتر »

آیت‌الله‌ حاج‌آقامرتضی تهرانی: این‌جور فکر می‌کنم که حق‌تعالی اراده فرموده است که وجود آقای خامنه‌ای را از دیگران متمایز کند

ما الان زیر آسمان نداریم انسانی را که مثل آقا در مسائل سیاسی به صورت ریز، این مطالعات و این نظرات تصدیقی اعم از اثباتی و نفی‌ را داشته باشد. این مقدار توفیق را که خدای متعال به ایشان داده به خاطر این است که شایستگی‌اش را داشته است. این آقای بزرگوار… بیشتر »

گزیده ی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت‌آيت‌الله العظمي خامنه‌اي در مورد دهه فجر

دهه فجر مقطع رهايي ملت ايران است . *زنده نگه داشتن ياد شهداي انقلاب باعث تداوم حركت انقلاب است . *دهه فجر آئينه اي است كه خورشيد اسلام در آن درخشيد و به ما منعكس شد . *انقلاب اسلامي با اتكاء به قدرت مردم ، آسيب ناپذير است . *اين انقلاب ، بي نام خميني… بیشتر »

دادستان کل کشور در مراسم آغاز دهه فجر؛خط امام (ره) مقابله با نفوذ و سازش‌ ناپذیری با دشمن بود

ادستان کل کشور امتداد راهبرد انقلاب و نظام اسلامی را تا قلب آفریقا دانست و گفت: امتداد راهبردی دشمن نیز رژیم آل سعود است که دست ساخته آمریکائی ها است. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور در مراسم آغاز جشنهای یوم الله دهه… بیشتر »

این عمار!!!

برخورد شدید یگان ویژه با دانشجویان معترض مقابل وزارت نفت

به دلیل تجمع دانشجویان مقابل وزارت نفت در اعتراض به قراردادهای جدید نفتی، گارد ویژه نیروی انتظامی از صبح امروز با حضور پرشمار در مقابل این وزارتخانه اقدامات امنیتی را در پیش گرفت به طوری که اجازه توقف معترضان مقابل وزارت خانه را نمی‌دادند. براساس این… بیشتر »

مؤسسه آمریکایی هادسن: ایران جزء ۸ کشور قدرتمند جهان است مؤسسه آمریکایی هادسن نخستین بار نام ایران را در فهرست سالانه قدرتمندترین کشورهای جهان قرار داد.

در این گزارش آمده است که برجسته‌ترین تحول سال 2015، پیوستن ایران به کشورهای قدرتمند جهان بود و این کشور موفق شد که به هشت کشور قدرتمند جهان بپیوندد. این موسسه در گزارش خود ایران را «قدرتمندترین کشور شیعه» جهان توصیف کرده و این کشور را همراه با عربستان… بیشتر »

اعطای نشان فتح به فرماندهان نیروی دریایی سپاه که نظامیان متجاوز آمریکایی را بازداشت کردند

سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چهار تن از فرماندهان این نیرو که در جریان توقیف شناورهای آمریکایی و بازداشت تفنگداران متجاوز آمریکا در محدوده جزیره فارسی، اقدام شجاعانه و بهنگام کرده بودند، به افتخار دریافت «نشان فتح» از… بیشتر »

فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی درگذشت

امیر سلیمی یکی از قدیمی ترین فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در ایام دفاع مقدس مسئولیت هایی نظیر ریاست دفتر مشاوره نظامی امام خمینی(ره) و فرماندهی ستاد جنگهای نامنظم را برعهده داشت و در نبردهای متعددی ازجمله آزادسازی سوسنگرد نقش آفرینی کرد و… بیشتر »

سردار نقدی: سفر روحانی به رم و فرانسه ضربه سنگین به اقتصاد مقاومتی بود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر شنبه در اولین کارگاه آینده پژوهی جنگ نرم که در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) و با حضور اساتید بسیجی دانشگاه‌ها برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: اکنون با مسئله… بیشتر »

کاریکاتور/ از 59 تا 94!

ئیس کمیته مطالعات و پایش سیاست های جمعیتی با اشاره به اینکه میزان باروری از 5/6 فرزند به ازای هر زن در سال 1367 به حدود 1.7 فرزند در سال 1390 رسیده، گفت: رکورد تولد در سال 1359 زده شد. بیشتر »

طنز/ حیف که رد صلاحیت شدم!

سریال "شاه" گر چه کمی آبکی شده است/ می خواستم که حلّ "معما" کنم ...ولی!/ بحران کار حل شدنی بود با حقیر/ دم می زدم که کار مسیحا کنم ... ولی! به بهانه رد صلاحيت برخي ازنامزدهاي نمايندگي مجلس...مي خواستم كه ولوله بر پا كنم ...ولي! صد قفل بسته با نگهي وا… بیشتر »

دهه فجر و رهبری

در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر و سالروز ورود شکوهمند امام خمینی رحمه‌الله به میهن اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، صبح امروز (شنبه) با حضور در مرقد مطهر امام راحل رحمه‌الله، ضمن قرائت فاتحه، یاد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی… بیشتر »

امکان عضویت اعضای خانواده در کوثر بلاگ

با سلام خدمت اعضای محترم کوثربلاگ همانطور که مطلع هستید در سامانه کوثر بلاگ صرفاً طلاب، اساتید و کادر حوزه های علمیه خواهران امکان عضویت دارند. لذا در راستای دسترسی خانواده طلاب به محیطی مطمئن و امن با امکانات مناسب برای بارگذاری محتوا در فضای مجازی،… بیشتر »

آموزش و پرورش "کلاس برجام" گذاشت

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: "کلاس برجام" شامل ۴ ساعت مطالعه و تحقیق با موضوع (برجام) با محتوای مشخص به عنوان فوق برنامه یا فعالیت‌های مکمل درس تاریخ به مدارس دوره متوسطه دوم ابلاغ می‌کند و پس از تصویب شورای مدارس اجرا خواهد شد.داره اطلاع رسانی و… بیشتر »

سانحه هواپیمای مسافربری در مشهد

یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی زاگرس پرواز اصفهان - مشهد هنگام نشستن در فرودگاه شهید هاشمی نژاد دچار سانحه شد. مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی با تایید این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت : این حادثه در ساعت حدود 20 و 30 دقیقه پنجشنبه شب رخ داد و این هواپیما… بیشتر »

سید حسن نصرالله: ایران کشوری بزرگ است که اکنون جهانیان برای دوستی با آن مسابقه می دهند

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به کسانی که مدعی هستند ایران در امور داخلی لبنان از جمله انتخابات ریاست جمهوری آن دخالت می کند و یا دموکراسی در ایران را زیر سئوال می برند، گفت: ایران کشوری بزرگ است که اکنون جهانیان برای دوستی و رابطه با آن… بیشتر »

سپاه پاسداران با بصیرت و قدرت ایستاده و اجازه نفوذ به دشمنان را نخواهد داد.

فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: سپاه پاسداران با بصیرت و قدرت ایستاده و اجازه نفوذ به دشمنان را نخواهد داد. وی ادامه داد: ما اگر به دنبال دنیا و آخرت هستیم باید از مقام معظم رهبری انقلاب تبعیت کنیم ورای غیر از این نداریم آن‌ها به… بیشتر »

پند و قند

ﻣﯿﺮﯼ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﺑﯿﮏ ﻣﯽﺧﺮﯼ2000ﺗﻮﻣﻦ، ﻭﻟﯽ ﻻﮎ ﻏﻠﻂﮔﯿﺮ5000ﺗﻮﻣﻦ. ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺣﺘﯽ ﺭﻭ ﮐﺎﻏﺬ ﻫﻢ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﻨﯽ ﺑﺮﺍﺕ ﮔﺮﻭﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯽﺷﻪ. ...ﭘﺲ ﺩﻗﺖ ﮐﻦ دقت کن بیشتر »

قاب عکس خانوادگی تامل برانگیز و دردناک+عکس

نیروهای امنیتی ترکیه در جنوب شرق این کشور حملات گسترده ای را علیه نیروهای حزب تروریستی و منحله پ.ک.ک آغاز کرده اند. این تصویر مادر و فرزندان در ویرانه های خانه ای دراین شهر کردنشین در جنوب شرقی ترکیه را نشان می دهد. بیشتر »

در یادواره شهدای ادیان توحیدی مطرح شد؛ قدردانی رهبر اعظم ارامنه از رهبر انقلاب

نماینده سابق ارامنه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار رهبر فرزانه انقلاب با خانواده شهید ارمنی در آغاز سال نو مسیحیان، گفت: این حرکت رهبری بین همه خانواده‌ها و جهانیان نمونه است. بیشتر »

تحلیل نبویان از روند مذاکرات هسته‌ای و استراتژی ‌دشمنان ‌‌از برجام

برجام 6 مشکل اساسی دارد/با افتخار قلب راکتور اراک را با بتن پر کردند/6 جسارت توافق وین ‌برای تحقیر ملت ایران/‌‌صالحی ‌به جای پاسخگویی کنار رأس فتنه می‎نشیند‌ نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه طرف غربی توافق وین را دقیق نوشته است، گفت: فقط برای… بیشتر »

امام خمینی و انتخابات

نسخه جدید کوثر نت برای گوشی

نسخه جدید برنامه موبایل کوثرنت منتشر شد. در این نسخه برخی ایرادات برطرف شده و امکانات جدید زیر اضافه شده است : - ثبت منشن - مشاهده پست های هشتگ - ثبت هشتگ با امکان مشاهده هشتگ های شبکه در هنگام تایپ - امکان ورود به سامانه آموزش - امکان مشاهده کارنامه… بیشتر »
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران